Η εξόντωση της ιστορικής μας εθνό-
τητας προωθείται μεθοδευμένα
και συστηματικά, ακόμη κι από την
εκπαίδευση των παιδιών του
δημοτικού
Στα σχολεία ήρθε πέρυσι το νέο βιβλίο Γραμματικής Ε'-ΣΤ' Δημοτικού. Κάποιοι εκπαιδευτικοί που αντέδρασαν στην εκμάθηση των φθόγγων ιδιαίτερα, χαρακτηρίστηκαν αμέσως απ' τα φερέφωνα της αστικής τάξης (Τύπος, ακαδημαϊκοί κλπ.) σαν «άσχετοι», «για απόλυση» κ.λπ. Μελετώντας το βιβλίο, σε σχέση με παλαιότερες γραμματικές (Τριανταφυλλίδης κ.λπ.), διαπιστώνουμε ότι: δεν παραβιάζει γενικά τους κανόνες της νεοελληνικής γλώσσας, όμως ειδικά στην περίπτωση των φθόγγων εφαρμόζει μεθόδους που αφορούν παιδιά τα οποία δεν έχουν ως μητρική γλώσσα τα ελληνικά.
τητας προωθείται μεθοδευμένα
και συστηματικά, ακόμη κι από την
εκπαίδευση των παιδιών του
δημοτικού
Στα σχολεία ήρθε πέρυσι το νέο βιβλίο Γραμματικής Ε'-ΣΤ' Δημοτικού. Κάποιοι εκπαιδευτικοί που αντέδρασαν στην εκμάθηση των φθόγγων ιδιαίτερα, χαρακτηρίστηκαν αμέσως απ' τα φερέφωνα της αστικής τάξης (Τύπος, ακαδημαϊκοί κλπ.) σαν «άσχετοι», «για απόλυση» κ.λπ. Μελετώντας το βιβλίο, σε σχέση με παλαιότερες γραμματικές (Τριανταφυλλίδης κ.λπ.), διαπιστώνουμε ότι: δεν παραβιάζει γενικά τους κανόνες της νεοελληνικής γλώσσας, όμως ειδικά στην περίπτωση των φθόγγων εφαρμόζει μεθόδους που αφορούν παιδιά τα οποία δεν έχουν ως μητρική γλώσσα τα ελληνικά.