ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝO ΞΕΚΙΝΗΜΑ στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ "ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΡΙΑΡΑΣ"




       

•Πάρτε μέρος στις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν    
      στο χώρο της βιβλιοθήκης 
        •Λέσχες Ανάγνωσης       •Κινηματογραφικh Λέσχη             
        •Φωτογραφική Λέσχη    • Σκακιστική Ομάδα  
        •Επισκεφτείτε  τη βιβλιοθήκη τις ώρες λειτουργίας της για      
         ενημέρωση και δωρεάν εγγραφή

ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ: Η ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012




  
  • ΚΛΟΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑ – ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ «ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ» ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Α.Δ.Ο.
• ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΤΗΣ TOSOH.
• ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ – ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Ο.

Ίσως στην πιο σύντομη σε διάρκεια προ ημερησίας συζήτηση (άλλωστε απουσίαζαν δύο επικεφαλής της αντιπολίτευσης κι αρκετοί ακόμα συνάδελφοι) τέθηκαν από τον συνδυασμό μας τα παρακάτω ζητήματα:

"Ολύμπια Γη" : Ο διπλο - μισθωτός Δήμαρχος Δίου - Ολύμπου



Δήμος Δίου - Ολύμπου
«Ολύμπια Γη»
Δημοτική Παράταξη
Επικεφαλής: Κώστας Ιω. Δημόπουλος



  Ο Δήμαρχος Δίου – Ολύμπου λαμβάνει τους μη δεδουλευμένους μισθούς, ενώ ήταν σε αργία 13 μηνών.

Εργαζόταν το διάστημα εκείνο στην Τράπεζα Πειραιώς.

Μήνυση για τα 600 δισ. κατέθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης


Μήνυση για τα 600 δισ. κατέθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Μήνυση στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κατέθεσε ο βουλευτής της ΝΔ, σχετικά με την υπόθεση των 600 δισ δολαρίων που οι ελληνοαμερικάνοι ομογενείς δηλώνουν ότι διαθέτουν για το ελληνικό χρέος.

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ OΠΛΑ


Ηλεκτρομαγνητικά Όπλα – Electromagnetic Weapons

Posted: Σεπτεμβρίου 25, 2012 in NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ - NEW TECHNOLOGY & MODERN WEAPONS
Ετικέτες:

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ OΠΛΑ

Η επερχόμενη «ηλεκτρομαγνητική Χιροσίμα»

 
Η ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗ ΦΟΝΙΚΟΥ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΑΛΜΟΥ

Νυχτερινός χάρτης της Αθήνας



Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο,
 ο ένας έχει λίγο καλύτερη φωνή αλλά η άλλη είναι πιο ωραία, στο τάδε θα περάσουμε καλύτερα και στο άλλο γίνεται χαμός από κόσμο.
Ξέρω φίλοι μου είναι δύσκολη η απόφαση.
Δείτε παρακάτω πως έχει διαμορφωθεί ο νυχτερινός χάρτης της Αθήνας και η απόφαση είναι όλη δική σας:

CARAMELA  
Γιώργος Τσαλίκης – Χρύσπα – Κυριάκος Κυανός -  Σάκης Αρσενίου
POSIDONIO  
Αντύπας – Δέσποινα Βανδή - Vegas
ΘΕΑ 
Νίκος Οικονομόπουλος –Έλλη Κοκκίνου - Κατερίνα Στικούδη
MAYA MAYA 
Κατερίνα Στανίση – Δημήτρης Κοντολάζος - Σαμπρίνα

Στις 24 Οκτωβρίου οι εκλογές στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων



Στις 24 Οκτωβρίου θα διεξαχθούν τελικά οι εκλογές για την ανάδειξη του πρώτου Συμβουλίου Διοίκησης του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σύμφωνα με απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου.Η ψηφοφορία θα αρχίσει στις 09.00 π.μ. και θα τελειώσει στις 15.00 μ.μ. στα παρακάτω δύο εκλογικά τμήματα:
1ο ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ:
Το Αμφιθέατρο 1 της Σχολής Θετικών Επιστημών, στο οποίο θα ασκήσουν το εκλογικό δικαίωμα τα μέλη ΔΕΠ-εκλέκτορες των οποίων το επώνυμο αρχίζει από το γράμμα Α μέχρι και το γράμμα Λ

Ο Pantoleon Chouliaras


Φωτογραφία: ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ: "ΟΦΕΙΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ! ΠΩΣ ΦΥΓΗΤΕ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΕΕΝΝΗΣ"; (ΜΑΤΘΑΙΟΝ 23:33)
ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: «ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΝΕΙ, ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙΟΝ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ. ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΑΠΟΤΙΚΤΟΥΣΑ ΟΙΚΕΙΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ ...» (ΙΩΑΝ.ΙΒ 20-23)

1) Ήταν Γαλιλαίος (Έλληνας της Παλαιστίνης) και όχι Ιουδαίος. Οι Εβραίοι Τον αποκαλούσαν περιφρονητικά Ναζωραίο και στην Εβραϊκή γλώσσα η λέξη «ναζωραίος» σημαίνει «ξένος, άλλου αίματος», τον αποκαλούσαν Σαμαρείτη- ονομασία των Ελλήνων της Παλαιστίνης. 

2) Ο ίδιος ο Χριστός αρνήθηκε, ότι είναι Εβραίος, αμφισβητεί τον Θεό του Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ, αμφισβητεί, ότι είναι από τη γενιά του Δαυΐδ: 

«37 ...και Μωυσής εμήνυσεν επί της βάτου, ως λέγει Κύριον τον Θεόν Αβραάμ και τον Θεόν Ισαάκ και τον Θεόν Ιακώβ. 38 Θεός δε ουκ εστί νεκρών, αλλά ζώντων» 

(Κατά Λουκάν, 20/37) 

Καταλάβατε τι τους είπε ο Χριστός; Αυτούς που επικαλείστε, δηλαδή τον Θεό του Αβραάμ, του Ισαάκ και του Ιακώβ- είναι Θεός των νεκρών! Τον Θεό των Εβραίων, τον Ιαχβέ (Ιεχωβά) - ο Χριστός αποκαλεί νεκρό Θεό!!! Και λέει, ότι ο όντως Θεός δεν είναι των νεκρών, αλλά των ζώντων! Εκείνη την εποχή τέτοια πράγματα δεν θα τολμούσε να ξεστομίσει ούτε ο πιο θαρραλέος Ιουδαίος, παρά μόνο εκείνοι, που ήσαν υπήκοοι της Ρώμης και δεν υπάγονταν στο ιουδαϊκό δικαστήριο, δηλαδή οι πολλοί της ιουδαϊκής διανόησης, οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι. 

Παρακάτω: 

«44 Δαυΐδ αυτόν Κύριον καλεί και πως υιός αυτού εστίν;» 

(Κατά Λουκάν, 20/ 44) 

3) Ο ίδιος ο Χριστός αρνείται, ότι είναι βασιλεύς των Ιουδαίων, και οι ίδιοι οι Ιουδαίοι αρνούνται, ότι είναι συμπατριώτης τους. 

Π.χ. όταν ο Πιλάτος βγήκε και ρώτησε σε τι κατηγορείτε αυτόν τον άνθρωπο' Και οι Εβραίοι απήντησαν, ότι αν δεν ήταν Αυτός κακούργος, δεν θα Τον παράδιδαν στον Πιλάτο. Και ο Πιλάτος τους προτείνει να Τον πάρουν και να Τον δικάσουν με το νόμο τους, ξέροντας πολύ καλά, ότι οι Εβραίοι είχαν το δικαίωμα να δικάζουν μόνο τους ομοφύλους τους και κανέναν άλλον. Και τι του απαντάν οι Ιουδαίοι; 

- Δεν μας επιτρέπεται να σκοτώσουμε κανένα. 

Ενώ ξέρουμε πολύ καλά, ότι εκείνη την εποχή οι Εβραίοι είχαν δικαίωμα να εκτελέσουν έναν άνθρωπο (με λιθοβολισμό παρακαλώ) μόνο της φυλής τους. Κανένας Έλλην, κανένας Ρωμαίος δεν είχαν φόβο Ιουδαϊκού δικαστηρίου, διότι οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι ήσαν πολίτες της Ρώμης. Όποιος πείραζε Ρωμαίο πολίτη θα είχε άσχημα ξεμπερδέματα. Όταν οι ίδιοι οι Εβραίοι λένε, ότι δεν έχουνε δικαίωμα να Τον σκοτώσουν, ομολογούν οι ίδιοι (!!!) ότι ο Χριστός ΔΕΝ είναι συμπατριώτης τους. Και όταν ο Πιλάτος ρώτησε τον Χριστό: 

- Είσαι ο βασιλεύς των Ιουδαίων;- ο Χριστός του απαντά: - Συ λέγεις (δεν το λέω αυτό Εγώ, αυτό το λες εσύ) 

Και όταν ο Πιλάτος του λέει, ότι αυτοί σε κατηγορούν, ο Χριστός του απάντησε: 

- Δεν είμαι του κόσμου τούτου, αν ήμουν, οι ιερείς δεν θα με έδεναν και δεν θα με παρέδιδαν σε σένα… 

4) Πάνω από 50 φορές (!!!) στα Ευαγγέλια ο Χριστός ξεχωρίζει την εθνικότητά Του από την εθνικότητα των Εβραίων, χρησιμοποιώντας τις φράσεις: «Εγώ - εσείς, το γένος σας, οι πρόγονοί σας, οι πατέρες σας, οι προφήτες σας, ο νόμος σας, ο Θεός σας»- δείχνοντας ξεκάθαρα και στους πλέον άπιστους Θωμάδες, ότι δεν είναι Εβραίος. 

Πουθενά ο Χριστός δεν λέει στα Ευαγγέλια: «εμείς, το γένος μας, οι πρόγονοί μας, ο λαός μας, οι πατέρες μας, οι προφήτες μας, ο νόμος μας, ο Θεός μας». Ενώ οι Εβραίοι χρησιμοποιούν το «εμείς» κατά κόρον και παντού! Πρέπει απλά να προσέχεις την λέξη, την κάθε λέξη... 

5) Οι Εβραίοι ποτέ δεν δέχτηκαν τον Χριστό, ούτε την διδασκαλία Του. Αντιθέτως- αυτοί βρήκαν τον άλλον τρόπο να Τον σκοτώσουν, διότι Αυτός δεν ήταν Εβραίος και ήταν ο μεγάλος πνευματικός κίνδυνος για την θρησκεία τους. 

6) Ο Χριστός ποτέ δεν είχε φοιτήσει στα πνευματικά τους σχολεία, όπως συνηθίζονταν στους Εβραίους εκείνης της εποχής υποχρεωτικά για όλους, που προορίζονταν να γίνουν ραβίνοι. 

«14 Ήδη δε της εορτής μεσούσης ανέβη ο Ιησούς εις το ιερόν και εδίδασκε. 15 εθαύμαζαν οι Ιουδαίοι λέγοντες: πως ούτως γράμματα οίδε μη μεμαθηκώς; 16 απεκρίθη ουν αυτοίς ο Ιησούς και είπεν: Η εμή διδαχή ουκ εστίν εμή, αλλά του πέμψαντός με». 

(Κατά Ιωάννην, 7/ 14-15) 

7) Πέραν αυτού, ο Χριστός απαγορεύει στους μαθητές Του να λαμβάνουν τον τίτλο του ραβίνου, δηλαδή Ιουδαίου δασκάλου, λέγοντάς τους καθαρά και ξάστερα: 

«10 μηδέ κληθήτε ραβίνοι, εις γαρ υμών εστίν ο διδάσκαλος, ο Χριστός.» 

(Κατά Ματθαίον, 23/10) 

8) Ο Χριστός δεν έκανε περιτομή, όπως ισχυρίζονται οι σχολιαστές των Ιερών Γραφών και αυτό θα αποδειχθεί αργότερα. 

9) Ο Χριστός δεν είχε καταδικαστεί από το εβραϊκό δικαστήριο, αλλά από το ρωμαϊκό. Βάσει των νόμων εκείνης της εποχής στα ρωμαϊκά δικαστήρια υπάγονταν ΜΟΜΟΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΣΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΥΠΗΚΟΟΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΤΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ. Στους Εβραίους παραχωρούνταν το δικαίωμα να δικάζουν ΜΟΝΟ τους ομοφύλους τους και αυτό το γεγονός είναι γνωστό και από την επίσημη ιστορία και από τα Ευαγγέλια. 

Οι Ρωμαίοι ήξεραν και καταλάβαιναν πολύ καλά τι κάνει ο Χριστός, αυτοί δεν μπορούσαν να είναι βλάκες, διότι ήλεγχαν τα πάντα λόγω εξουσίας στην περιοχή και ας το πούμε καθαρά, κατά βάθος ήσαν σύμφωνοι με την δράση του Πανδήρα Χριστού κατά των Ιουδαίων, που εκείνη την εποχή ήσαν η πιο επικίνδυνη εστία επαναστάσεων κατά της ρωμαϊκής εξουσίας. Η συμπεριφορά του Πιλάτου, που έδειξε απροθυμία να τιμωρήσει τον Χριστό, που προσπάθησε έμμεσα να δικαιολογήσει τον Χριστό (δεν βρίσκω τίποτε το μεμπτό σ’ αυτόν τον άνθρωπο, όπως δήλωνε), που προσπάθησε να γλυτώσει τον Χριστό (πρότεινε στους Ιουδαίους αντί του Χριστού να εκτελεστεί ο Βαρνάβας ο βαρυποινίτης)- αποδεικνύει την έμμεση συμμετοχή της ρωμαϊκής εξουσίας στην υπόθεση της πνευματικής απορρόφησης των Ιουδαίων. 

Μόνον η απειλή νέων ανταρσιών και εξεγέρσεων, πρόκλησης πρόσθετης ανησυχίας στον Καίσαρα της Ρώμης για την έκρυθμη κατάσταση στην επαρχία της Ιουδαίας, ανάγκασε τον Πιλάτο, για το δικό του το καλό ως έπαρχου και αντιπροσώπου της Ρώμης να θυσιάσει τον Χριστό, παραδίδοντάς Τον στον θάνατο με μεγάλη εντούτοις απροθυμία. Ας θυμηθούμε τις λέξεις του ίδιου Πιλάτου πριν την εκτέλεση του Χριστού: «Εγώ νίπτω τας χείρας μου και το αίμα Του είναι πάνω σας και πάνω στους απογόνους σας». Σαν προφητεία της επερχόμενης κατάρας ακούγεται αυτό, αν το καλοσκεφτείς...

10) Ο Χριστός ποδοπατούσε τον νόμο του Σαββάτου, τα άγια των αγίων της εβραϊκής θρησκείας και του πολιτισμού, όπου απαγορεύονταν αυστηρά στους Εβραίους να κάνουν οτιδήποτε, ακόμη και να θεραπεύουν και ο Χριστός ΘΕΡΑΠΕΥΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑΤΟ. Αυτή η πράξη ήταν ένα άμεσο και συνειδητό χτύπημα κατά του ιουδαϊκού τρόπου ζωής και ας το αναγνωρίσουμε δίκαια- ήταν ανοιχτή πρόκληση προς τους Ιουδαίους από την πλευρά του Χριστού. Οι Εβραίοι εκείνης της εποχής δεν θα τολμούσαν να πράξουν τούτο, διότι οι ομόφυλοί τους θα τους είχαν λιθοβολήσει με τον νόμο μέχρι θανάτου και οι Ρωμαίοι, οι αληθινοί άρχοντες της περιοχής, αναγνώριζαν αυτό το δικαίωμα απόδοσης δικαιοσύνης μόνον μεταξύ των Ιουδαίων. 

Επαναλαμβάνω και πάλι: είμαι Έλληνας, αλλά από της ανθρώπινης πλευράς καταλαβαίνω την άκρως δυσχερή και τραγική κατάσταση των Ιουδαίων εκείνης της εποχής: ρωμαϊκή κυριαρχία, περιφρόνηση των Ιουδαίων από τους Ρωμαίους και Έλληνες, που τους θεωρούσαν υποδεέστερους (στους Έλληνες κυριαρχούσε το δόγμα πας μη Έλλην βάρβαρος) και οι Ρωμαίοι, που μιμούνταν στα πάντα τους Έλληνες, φέρονταν με τον ίδιον τρόπο και θεωρούσαν στο βάθος της ψυχής τους εαυτούς τους έμμεσους απογόνους των Ελλήνων. Μην ξεχνάμε, ότι μετά τον Τρωικό Πόλεμο, σύμφωνα με την παράδοση, οι διασωθέντες Τρώες έφυγαν στην Ιταλία, πήγε στην Ιταλία και ο γιός του Οδυσσέα Τηλέμαχος και ίδρυσε εκεί τις ελληνικές αποικίες και την πρώτη πόλη- την Ρώμη, που έχει ελληνικό όνομα. Ρώμη στην επί λέξει μετάφραση από τα ελληνικά σημαίνει δύναμη (ρωμαλέος). 

Αυτήν την παράδοση τιμούσαν φανατικά οι Ρωμαίοι, θεωρούντες τους εαυτούς τους απογόνους των Τρώων και του Τηλεμάχου - γι’ αυτό και δέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό τον Ελληνικό Πολιτισμό. Οι Ιουδαίοι δέχτηκαν την μεγάλη πολιτιστική επίθεση του Ελληνικού πολιτισμού και του Ελληνικού τρόπου ζωής, που τον τηρούσαν όχι μόνο οι Έλληνες, αλλά και οι Ρωμαίοι και το μεγαλύτερο τμήμα της Ιουδαϊκής διανόησης, που ξέκοψε από την παράδοση των πατέρων της και πέρασε στην πλευρά των Ρωμαίων και Ελλήνων. Εμφανίστηκε ένας ορατός πια κίνδυνος πολιτιστικής απορρόφησης των Ιουδαίων και της εξαφάνισης τους ως εθνικής οντότητας. Στην ουσία οι Εβραίοι βρέθηκαν σε τραγικό γι’ αυτούς δίλλημα: η να εξαφανιστούν ως Έθνος η να σκοτώσουν τον Χριστό, που αντιπροσώπευε γι’ αυτούς τον μεγαλύτερο κίνδυνο στην αρχόμενη διαδικασία απορρόφησης των Ιουδαίων από το ανώτερο και ισχυρότερο πολιτιστικά στοιχείο- τον ελληνικό και κατ’ επέκτασιν – και το ρωμαϊκό. Ο θάνατος του Χριστού γλύτωσε τους Εβραίους από την πλήρη εξαφάνισή τους ως λαού. Ο καθένας έχει την δική του αλήθεια και την αλήθεια αυτή πρέπει τίμια να την αναγνωρίζουμε. 

11) Ο Χριστός κατάγονταν από την ελληνική Γαλιλαία, από το συγκρότημα της Δεκαπόλεως- τις αποικίες των Ελλήνων στην Παλαιστίνη και αργότερα θα παρατεθεί και ο ιστορικός χάρτης των ελληνικών πόλεων της Παλαιστίνης. Και αυτές οι πόλεις υπάρχουν σε όλους τους ιστορικούς χάρτες, αλλά και στους χάρτες των Ευαγγελίων. 

12) Όταν ο Χριστός δίδασκε τα πλήθη (προσέξετε - δίδασκε ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ, μακριά από τους άλλους)- Αυτός δίδασκε στον Ιουδαϊκό λαό τον Ελληνικό Πολιτισμό, Τον πλησίασαν κάτι Έλληνες (κάτοικοι της Δεκαπόλεως) και θέλησαν να Του μιλήσουν. Με άλλα λόγια θέλησαν να Τον υποστηρίξουν και να Τον βοηθήσουν. Πια ήταν η αντίδραση του Χριστού; Την αντίδραση του Χριστού μας την μεταφέρουν τα ίδια τα Ευαγγέλια: 

«20 Ήσαν δε τινές Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή. 21 ούτοι ουν προσήλθον Φιλίππω από Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και ηρώτων αυτόν, λέγοντες: Κύριε, θέλομεν τον Ιησούν ιδείν. 22 έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα, και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος και λέγουσι τω Ιησού. 23 ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων: ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ» 

(Κατά Ιωάννην, 12/ 20-23) 

Με λίγη προσοχή στις φράσεις μπορούμε να δούμε πολλά κρυμμένα πράγματα: - Φίλιππος από την Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας (Γαλιλαίος κι αυτός, άρα Έλληνας με φυσιολογικό ελληνικό όνομα) - Ανδρέας: πάλι ελληνικό όνομα, χωρίς να αναφέρεται ο τόπος της καταγωγής του. - Δεν έχουν συμπεριληφθεί στα επίσημα Ευαγγέλια τα Ευαγγέλια μαθητών του Χριστού, ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ όπως του Φιλίππου, του Ανδρέα, του Νικόδημου... γιατί άραγε;;; 

Υπάρχει πολύ μεγάλη υποψία, ότι ο Ιωάννης ήταν κι αυτός Έλληνας, διότι το όνομα Ιωάννης προέρχεται από το Ίων και γραμματολογικά και ετυμολογικά. Και κατά περίεργο τρόπο, αυτός ο Ιωάννης περιφέρεται στους ελληνικούς τόπους και γράφει την Αποκάλυψη του. Τα πρωτότυπα κείμενα των Ευαγγελίων είναι γραμμένα στα Ελληνικά, απ’ τα οποία έγιναν όλες οι μετέπειτα μεταφράσεις σε όλες τις γλώσσες του κόσμου. 

Ελήλυθεν λοιπόν η ώρα, ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου! Και όντως, ο Υιός του Ανθρώπου δοξάστηκε σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο! Πολλοί αναρωτιούνται, γιατί ο Χριστός αποκαλεί Τον Εαυτόν Του μια Υιό του Ανθρώπου και μια Υιό του Θεού. Οι γνώστες της Ελληνικής Φιλοσοφίας βρίσκουν την απάντηση, αν θυμηθούν την ρήση του Ηρακλείτου περί Θεού και ανθρώπου: 

«Θεός τι εστί; – Αθάνατος άνθρωπος. Άνθρωπος τι εστί;- Θνητός θεός». Και ο Χριστός ως Έλληνας γνώριζε αυτά τα πράγματα και πολύ καλλίτερα μάλιστα από εμάς, τους σημερινούς Έλληνες. 

13) Τους ορθόδοξους Ιουδαίους ανησυχούσε πάρα πολύ η ελληνική δραστηριότητα του Χριστού και γι’ αυτόν τον λόγο, αφού δεν είχαν το δικαίωμα να Τον εκτελέσουν ανοιχτά, γύρευαν τρόπους να Τον σκοτώσουν στα μουλωχτά και δεν Τον εύρισκαν, διότι ο Χριστός, ξέροντας πολύ καλά τι έχουν στο μυαλό τους, κρύβονταν στους συμπατριώτες Του, όπου ήταν σε ασφαλείς συνθήκες. 

Ας θυμηθούμε τι λένε μεταξύ τους οι Ιουδαίοι στα Ευαγγέλια: «Που κρύβεται Αυτός; Μήπως Αυτός κρύβεται στην Ελληνική Διασπορά (στους δικούς Του) και διδάσκει τους Έλληνες (τους μυεί και τους οργανώνει); Για να σκεφτούμε λιγάκι λογικά- απλή λογική, πολύ απλή: ζεις σε μια περιοχή με δυο αντιμαχόμενα πολιτιστικά συνεχώς Έθνη, οι αλλόφυλοι σε κυνηγούν, που θα καταφύγεις για να προστατευτείς- στα χωριά των αλλοφύλων η στα χωριά των ομοφύλων σου; Η στοιχειώδης λογική έχει την εξής ιδιότητα- αυτήν μένει αναλλοίωτη στο διάβα των αιώνων... Και ο νοών - νοήτω. 

14) Ο Χριστός ήταν Έλληνας της Παλαιστίνης, μιλούσε ελληνικά, είχε ελληνικό όνομα: Ιάσωνας, το γένος Του ήταν ελληνικό, η Μητέρα Του, η Θεοτόκος- ήταν Ελληνίδα, οι Έλληνες δέχτηκαν την θρησκεία του Χριστού και έγιναν οι πρώτοι και οι σημαντικότεροι αγωγοί και διδάσκαλοι του Χριστιανισμού. Οι Έλληνες έγιναν το οξυγόνο του Χριστιανισμού. Χωρίς την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΒΙΩΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΝ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ. Ο Χριστιανισμός, με όπλο την Ιερά Διδασκαλία του Χριστού και τον τα πάντα εμπόδια νικών μέσον- την Ελληνική Γλώσσα- κατέκτησε όλην την χωρίς εξαίρεση Ευρώπη και την εκπολίτισε. Ο Χριστός, ο Υιός των Ελλήνων της Παλαιστίνης, ο Ιάσωνας ο Χρησμένος θεραπεύειν τους ανθρώπους- άλλαξε όλο το ρουν της ανθρώπινης Ιστορίας και ήταν ο μοναδικός Υιός του Θεού, που κατάφερε να χωρίσει την Ιστορία σε δυο εποχές- στην προ Χριστού και την μετά του Χριστού εποχή. 

Και αυτό το μέγα πράγμα είχε την δύναμη να το κάνει μόνον ο Χριστός- Απόλλωνας Ηλιοφόρος, με την ασυνείδητη ιουδαϊκή συμμετοχή, που αντιστράφηκε αργότερα εναντίον τους με την μεγάλη διασπορά τους ανά τον κόσμο, με τους μαζικούς άγριους διωγμούς και τα πογκρόμ στους αιώνες, που ακολούθησαν. 

Η Παγκόσμια Ιστορία, χωρισθείσα στα δύο: στην προ Χριστού και μετά Χριστού εποχή, με άμεση συμμετοχή των Ελλήνων και των Εβραίων, στην οποία ο καθένας έπαιξε τον ρόλο του «καλού» και του «κακού» στην παγκόσμια σκακιέρα εκείνης της εποχής-έβαλαν την σφραγίδα και καθόρισαν την μοίρα της μετέπειτα Ιστορίας. ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ: "ΟΦΕΙΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ! ΠΩΣ ΦΥΓΗΤΕ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΕΕΝΝΗΣ"; (ΜΑΤΘΑΙΟΝ 23:33)
ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: «ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΝΕΙ, ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙ
ΟΝ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ. ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΑΠΟΤΙΚΤΟΥΣΑ ΟΙΚΕΙΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ ...» (ΙΩΑΝ.ΙΒ 20-23)

1) Ήταν Γαλιλαίος (Έλληνας της Παλαιστίνης) και όχι Ιουδαίος. Οι Εβραίοι Τον αποκαλούσαν περιφρονητικά Ναζωραίο και στην Εβραϊκή γλώσσα η λέξη «ναζωραίος» σημαίνει «ξένος, άλλου αίματος», τον αποκαλούσαν Σαμαρείτη- ονομασία των Ελλήνων της Παλαιστίνης.

2) Ο ίδιος ο Χριστός αρνήθηκε, ότι είναι Εβραίος, αμφισβητεί τον Θεό του Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ, αμφισβητεί, ότι είναι από τη γενιά του Δαυΐδ:

Κατερίνη - Πιερία - Κεντρική Μακεδονία Παραμένει ως έχει ο Εθνικός Δρυμός Ολύμπου - Συγχωνεύεται ο Φ.Δ. Δέλτα Αξιού ( 04/10/2012 )



ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
Αλλαγές και στην Πιερία φέρνει το νομοσχέδιο για την κατάργηση και συγχώνευση νομικών προσώπων δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα. Ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Ολύμπου μπορεί να παραμένει ως έχει, ωστόσο αυτός που αφορά το Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα συγχωνεύεται με τους αντίστοιχους για τις λίμνες Κερκίνης και Κορώνειας-Βόλβης. Η νέα ονομασία του θα είναι Φορέας Διαχείρισης Υγροτόπων Κεντρικής Μακεδονίας και έδρα του ο Λαγκαδάς.
Στο νέο φορέα περιέρχεται το σύνολο των αρμοδιοτήτων, της περιουσίας, των θέσεων και του προσωπικού των φορέων που συγχωνεύονται με την παράγραφο αυτή, και τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις τους, στα οποία ο φορέας που συνίσταται υπεισέρχεται ως καθολικός διάδοχός τους. Ο φορέας που συνιστάται έχει διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια και εποπτεύεται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2742/1999, ως ισχύει, και του ν. 1650/1986. 

Αυτοδιοίκηση Απάντηση της Προέδρου της ΔΗΚΕΔΟ κ. Σοφίας Ζουρζούρα σε πρόσφατα δημοσιεύματα ( 04/10/2012 )



Με αφορμή διάφορα δημοσιεύματα αλλά και λεχθέντα στις δύο τελευταίες συνεδριάσεις του δημοτικού συμβούλιου που έχουν να κάνουν με την λειτουργία της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Δίου – Ολύμπου, η πρόεδρος της ΔΗΚΕΔΟ και δημοτική σύμβουλος κ. Σοφία Ζουρζούρα προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

Παρά το γεγονός ότι στην συνεδρίαση του Δήμου στις 20-9-2012 έγινε σαφές ότι ούτε στις προθέσεις μας είναι να επιβάλουμε εισφορά στους γονείς αλλά και ότι η συγκεκριμένη πρόταση προήλθε από την ΕΕΤΑΑ, κάποιοι συνεχίζουν να κάνουν το άσπρο μαύρο για λόγους εντυπωσιασμού. Για το λόγο αυτό καλά θα είναι να γνωρίζουν οι δημότες μας τα παρακάτω:

1. Επιδίωξή μας είναι να δέχονται κάθε χρόνο οι παιδικοί σταθμοί που ανήκουν στην ΔΗΚΕΔΟ όσον το δυνατόν περισσότερα παιδιά.

2. Εκμεταλλευόμαστε στο μέγιστο βαθμό όλα τα προγράμματα και τα κανάλια χρηματοδότησης προκειμένου να συνεχίσει το κοινωφελές της έργο η ΔΗΚΕΔΟ σε αυτή τη δύσκολη και πρωτοφανή συγκυρία.

3. Δεν είναι στις προθέσεις μας να απολύσουμε εργαζόμενους αλλά αντιθέτως προσλήφθηκαν ακόμη 4 εργαζόμενοι -μέσα από τα επιδοτούμενα προγράμματα- για τις ανάγκες των παιδικών σταθμών και του «βοήθεια στο σπίτι».

Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΔΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΟΥ






   Μια ακόμα μεγάλη εμφάνιση της ορχήστρας Νέων Δίου, θα πραγματοποιηθεί στις 21 Νοεμβρίου στο μέγαρο μουσικής της Βέροιας.
Η ορχήστρα είναι προσκεκλημένη από το δήμο της Βέροιας, να συμμετέχει σε εκδήλωση που διοργανώνεται για φιλανθρωπικούς σκοπούς σε συνεργασία με το δικηγορικό σύλλογο της Βέροιας, με τίτλο ΄΄ Τραγουδάμε,…για μια ανάσα ζωής ΄΄ 

Η ορχήστρα Νέων Δίου, θα εκτελέσει συνθέσεις μεγάλων ελλήνων συνθετών υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Νίκου Πατρή.
Μαζί της θα εμφανιστούν οι γνωστοί ερμηνευτές, Γεράσιμος Ανδρεάτος, Γιώτα Νέγκα, Νίκος Ζιώγαλας και Σοφία Παπάζογλου.
Την εκδήλωση θα παρουσιάσει ο Αλέξης Κωστάλας, βασικός συνεργάτης της ορχήστρας Νέων Δίου τα τελευταία χρόνια.

Θα είναι αργά για δάκρυα


Αντώνης Δελλατόλας
γράφει ο Αντώνης Δελλατόλας

ΤΡΙΤΗ, 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
38 ΣΧΟΛΙΑ«Ο τρόπος που δρουν οι Χρυσαυγίτες είναι φασιστικός και εμπνευσμένος από την εποχή του χιτλερισμού» είπα σε συνομιλητή μου, όταν μου άρχισε τα σούξου - μούξου για τις δραστηριότητές τους.
Κοίτα, του λέω, μπορεί κάποια πράγματα που κάνουν να είναι απλά του γούστου τους.
● Θέλουν να μοιράζουν τρόφιμα μόνο σε Έλληνες και όχι σε αλλοδαπούς; Δικαίωμά τους. Δεν μου αρέσει, απάνθρωπο, ρατσιστικό, αλλά έτσι θέλουν.

Ελεύθερη αγορά για τις τιμές, υπόδουλη όμως για τους μισθούς.




Είμαστε η χώρα του παραλόγου. Είμαστε όλοι για τα μπάζα. Αυτή τη στιγμή έχουμε γίνει η φτωχότερη σε εισοδήματα χώρα της Ευρωζώνης και ταυτόχρονα μια από τις ακριβότερες στις τιμές. Μα αν θυμόμαστε καλά το πρόγραμμα του ΔΝΤ το οποίο διαθέτει και τη σχετική τεχνογνωσία (λέμε τώρα…), ήταν η εσωτερική υποτίμηση. Η λογική του προγράμματος έλεγε πως...
αν πέσουν οι μισθοί και οι συντάξεις, τότε αναγκαστικά θα πέσουν και οι τιμές των προϊόντων στην αγορά και επομένως δεν θα γίνει στην πραγματικότητα αισθητή η εισοδηματική μείωση.

Εδώ όμως βλέπουμε να συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, δηλαδή, όχι μόνο δεν πέφτουν οι τιμές, αλλά τουναντίον τσιμπάνε και προς τα πάνω.

Το ΔΝΤ προφανώς είχε υπόψη του μια κοινωνία όπου η άρχουσα ελίτ της χώρας θα

"Καταγγέλω τον Βενιζέλο και αποχωρώ από το ΠΑΣΟΚ".



Με μια σκληρή ανακοίνωση ο Γιάννης Ραγκούσης επιτίθεται στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και δηλώνει ότι αποχωρεί από το κόμμα. 

Η ανακοίνωση του Γ. Ραγκούση

Ως μέλος κυβερνήσεων που κλήθηκαν μετά το 2009 να αντιμετωπίσουν την υπερχρέωση της πατρίδας μας. Υπερχρέωση που είχε....
συντελεστεί κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών, κατά τη διάρκεια της σκοτεινής πλευράς της μεταπολίτευσης

Ως μέλος κυβερνήσεων που κατ’ επανάληψη βρέθηκα προ τετελεσμένων γεγονότων και υποχρεώθηκα να εγκρίνω περικοπές μισθών και συντάξεων προκειμένου η Ελλάδα να παραμείνει όρθια, θεωρώ πολιτικά ανήθικο και κοινωνικά εξοργιστικά άδικο ότι έχει επιβεβαιωθεί σχετικά με την περιβόητη πια λίστα "Λαγκάρντ ".

Πρόταση για ελάχιστο κεφαλικό φόρο 1.000 ευρώ σε 800.000 επιτηδευματίες




Με καταιγιστικούς ρυθμούς πέφτουν οι προτάσεις στο τραπέζι των συζητήσεων στο υπουργείο Οικονομικών για τη φορολογία των ατομικών και των ελεύθερων επαγγελματιών με στόχο να αυξηθούν τα έσοδα και να εντοπιστούν όσοι δηλώνουν προκλητικά χαμηλά εισοδήματα.

Μία από τις προτάσεις που φαίνεται να εξετάζεται από το υπουργείο Οικονομικών είναι να...
επιβληθεί ένας ελάχιστος φόρος 1.000 ευρώ σε κάθε ατομική επιχείρηση και επαγγελματία και να καταργηθεί το τέλος επιτηδεύματος των 500 ευρώ. Το μέτρο αυτό εφόσον εγκριθεί θα περιληφθεί στο πακέτο των δημοσιονομικών παρεμβάσεων ύψους 13,5 δισ. ευρώ της διετίας 2013-2014.

NYT για Ελλάδα: "Τους περιμένει ένα εφιαλτικό μέλλον και μια χαμένη γενιά λόγω Γερμανίας".



Ένα εφιαλτικό εγγύς μέλλον για την Ελλάδα, την Ισπανία και την Πορτογαλία βλέπουν οι New York Times σε σημερινό τους κύριο άρθρο με το οποίο στηλιτεύουν την Γερμανία ότι με την επιμονή  της σε "αποτυχημένες πολιτικές λιτότητας" οδηγεί στο χάος τον ευρωπαϊκό Νότο και το ευρώ στην διάλυση.

"Η υπομονή του κόσμου εξαντλείται, οι αντιδράσεις σε Ισπανία, Ελλάδα και Πορτογαλία....
αυξάνονται συνέχεια, οι αριθμοί των διαδηλωτών είναι πολύ μεγάλοι για να τους αγνοήσουν οι πολιτικοί" , λέει. Η εφημερίδα επικρίνει σφοδρά και την γερμανική πολιτική για τις "αποτυχημένες πολιτικές λιτότητας που δεν αντιλαμβάνεται ότι

ΤΟ ΒΗΜΑ: "Γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο".



Λίστες, σκάνδαλα, αμφισβητήσεις, καθυστερήσεις στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα και μαζί κοινωνικές αντιδράσεις και συγκρούσεις, διαβρώνουν και απαξιώνουν τους πάντες και τα πάντα, διαμορφώνοντας ατμόσφαιρα περιπλοκής και ανασφάλειας για την οικονομία και τη χώρα συνολικά.

Μοιάζει η κατάσταση σαν να έχουν....
ελευθερωθεί όλα τα δαιμόνια ή καλύτερα σαν να έχουν σκάσει μαζί όλα τα μακροχρόνια διαρθρωτικά προβλήματα της Ελλάδας και να μην αφήνουν περιθώρια χειρισμών, ούτε ευελιξίας.

Στην περίπτωσή μας προφανώς δεν υπάρχουν λύσεις τυπικές, συνηθισμένες.

Κακά τα ψέματα παλεύουμε τρία χρόνια με μικρογκρεμίσματα και υποστυλώματα μήπως και σώσουμε την κατάσταση.

Όπως αποδεικνύεται όμως το σπίτι είναι προ πολλού ετοιμόρροπο και δεν σώζεται με μερεμέτια.

Η ελπίδα έχει χαθεί και η πίστη επίσης.

Ίσως λοιπόν να φθάνει η στιγμή να αποφασίσουμε ότι θέλει γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο...

Από:  tovima.gr

ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.



Το γύρω του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες ένα κείμενο που φέρει τον τίτλο «Μανιφέστο των Ελεύθερων Ελλήνων».  Ένα κείμενο που απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες, ανεξαρτήτως κομμάτων και ιδεολογιών. Παρόμοιο Μανιφέστο έχουν ως οδηγό στον αγώνα τους και οι Ισπανοί πολίτες. Επειδή και τα δύο κείμενα κινούνται στο ίδιο πνεύμα, αυτό μάλλον ανοίγει ένα δρόμο περισσότερης συνεργασίας μεταξύ....
των λαών του Νότου για ελευθερία, αυτοδιάθεση και δημοκρατία.   

Το κείμενο αυτό έχει ως εξής:

«ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Ο λαός εξαθλιώνεται, η κοινωνία διαλύεται, η Ελλάδα εκποιείται, το Έθνος των Ελλήνων κινδυνεύει. Δεν είμαστε εμείς οι απλοί πολίτες αυτής της χώρας που δημιουργήσαμε την κρίση. Δεν είμαστε τεμπέληδες ούτε απατεώνες. Είμαστε εργατικοί και είμαστε η κοινωνία που γέννησε τη δημοκρατία και τον πολιτισμό. Δεν είναι η κοινωνία των απλών Ελλήνων διεφθαρμένη και αυτό θα πρέπει να το μάθουν σε όλη τη γη. Σάπιο και διεφθαρμένο είναι δυστυχώς το πολιτικό μας σύστημα, το οποίο ενώ μας έφτασε στο σημερινό κατάντημα επιμένει να διαχειρίζεται την κρίση διχάζοντας την κοινωνία και καταστρέφοντας τη χώρα. Αυτό θα πρέπει να αλλάξει.