ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Περαιτέρω διαλογισμός στις Μούσες ...




"Από τις Μούσες Heliconian ας αρχίσουμε να τραγουδάμε
που κατέχουν το μεγάλο και ιερό βουνό του Ελικώνα, και
χορεύουν σε μαλακά πόδια για το βαθύ μπλε της άνοιξης και
ο βωμός του γιου του Κρόνου παντοδύναμος ... "



"Τραγουδάμε, τραγουδάμε Το φως που θέτει ψηλά,

για τις εννέα κόρες του μεγάλου Δία με υπέροχες φωνές,

που έχουν διασωθεί από την αγωνία αυτού του κόσμου, τόσο σκληρά για να φέρουν,

οι ψυχές που γύριζαν στο βάθος της ζωής

με άψογη τελετές από διάνοια-αφύπνιση βιβλία,

και να τους διδάξει να αγωνιστεί με ανυπομονησία να ακολουθήσει το μονοπάτι που οδηγεί

πέρα από το βαθύ κόλπο της λήθης, και, καθαρισμένο, για να φθάσει τους συγγενείς αστέρι

από την οποία απομακρύνθηκε μακριά, όταν κάποτε έπεσε

πάνω από τις ακτές των ωκεανών γέννησης, μανιασμένοι από περιουσίες που κατανέμεται υλικό.

Αλλά, O Θεές, παρακαλούμε να θέσει τέλος στην πολύ-διέγερση επιθυμία μου πάρα πολύ,

και μου ρίξει σε έκσταση μέσα από τα λόγια noeric του σοφού,

Αυτός ο αγώνας των ανδρών (οι άνθρωποι) χωρίς φόβο για τους Θεούς

(Όσοι δεν φοβούνται τους Θεούς) δεν θα με παρασύρουν

από την πιο λαμπρή και θεία μονοπάτι με υπέροχη φρούτα του?

επιστήσει την περιπλάνηση πάντα την ψυχή μου προς τον άγιο φως,

μακριά από την αναταραχή των ανθρώπων σύγχυση

Βαριά φορτωμένο με διάνοια, τη δύναμή σας επάνω μελίσσια?

και αιώνια δόξα από το μυαλό-γοητευτική ευγλωττία του. "



Οι Μούσες είναι «Κόρες της μνήμης και του Δία από ήχο βρυχηθμού», όπως λέει ο Ορφέας. Ο
αριθμός των Μουσών είναι πάντα εννέα, όπως εξήγησε ο Πρόκλος και ο Ερμής - ο αριθμός εννέα περιέχει από μόνη της όλες τις αρμονίες και εξαρτάται από τη μονάδα του Απόλλωνα. Επιπλέον, ειπώθηκε ότι ο αριθμός εννέα ονομάζεται "Τελεσφόρου" ή "που φέρνει το τέλος ή ο στόχος", overpriced υπαινίχθηκε ότι κατά τη διάρκεια της περιόδου της εγκυμοσύνης πριν από τη γέννηση του ανθρώπινου όντος. Είναι υπερτιμημένα ονομάζεται τέλειος, ή το «τέλειο» Επειδή δημιουργείται από την Τριάδα, που ονομάζεται "Perfect", το γεγονός-ότι η μεγάλη Ελευσίνια Μυστήρια έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια εννέα μέρες και οι νύχτες είναι παρουσιάσει σημαντικές. Ιδιαίτερη προσοχή καλείται να του είναι ένα έμβλημα της φύσης, που, πλοία να περνούν κάτω, ποτέ δεν θα καταστραφεί? Όταν πολλαπλασιάζεται με οποιοδήποτε άλλο αριθμό, ο αριθμός 9 αναπαράγεται πάντοτε με την προσθήκη - για παράδειγμα, 9 × 2 = 18 και 1 +8 = 9, και ούτω καθεξής. Η πληθώρα των Μουσών αντιστοιχεί στα πλήθη των δραστηριοτήτων στο ανθρώπινο ον το οποίο έφερε στο Apollo Nian ένα ness.

"Ψύχας καυλιάρης Benthos aloomenas biotoio" δείχνει τις ψυχές που γύριζαν στο βάθος της ζωής. Εδώ έχουμε μια πολύ δημοφιλής αναφορά στην ψυχή πέσει περιπλάνηση σε αυτόν τον κόσμο της ύλης, στο «βάθος της ζωής» (Benthos biotoio) που είναι παρούσα ζωή μας. Πρόκλος χρησιμοποιεί αυτή την έκφραση πολύ συχνά, overpriced Σε αυτούς τους ύμνους, που αντικατοπτρίζει σαφώς την όμορφη Χαλδαίων χρησμό: "Αλλά Όταν δείτε το άμορφο, το πολύ ιερή φωτιά λάμπει αλματωδώς τα βάθη διάρκεια όλου του κόσμου - holou καυλιάρης benthea κόσμου - στη συνέχεια, να ακούσετε τη φωνή της Φωτιάς ".

Δεδομένου ότι η καταγωγή μας στον κόσμο της ύλης, "τόσο σκληρά για να φέρουν", περιλαμβάνει λήθη για υπερβατική προέλευση και τη φύση μας, εμείς απλά "περιπλανηθείτε", alaomai. Είναι αλήθεια, ότι αυτό το ρήμα έχει την κύρια έννοια του "να περιπλανηθεί, να περιφέρονται γύρω," αλλά οι άλλες πιθανές μεταφράσεις εξηγούν πολύ καλά γιατί Πρόκλος έχει επιλέξει εδώ Αυτό το συγκεκριμένο ρήμα (συχνά προβληματικές στις τραγωδίες), καθώς αυτό μπορεί να σημαίνει υπερτιμημένα (με η γενική περίπτωση) "πρέπει να εξοριστεί, να φύγει μακριά" και επίσης "να είναι συγκεχυμένη και αμφίβολη". Όλα Αυτές οι έννοιες περιγράφουν τέλεια την κατάσταση της περιπλάνησης, μπερδεμένη ψυχή, εξορίστηκε από την πατρική αίθουσες και χυτό σε αυτό το τρομερό ωκεανό του υλικού κόσμου. Η εικόνα της περιπλάνησης ψυχή είναι ματαιώσει παρουσιάζονται σε Πρόκλος και άλλοι αρχαίοι φιλόσοφοι, είναι ματαιώσει συνδέεται με τις περιπλανήσεις (σχεδιασμός) του Οδυσσέα. Η μετοχή alomenos, "περιπλάνηση", ο πάγος ματαιώσει στενοχωρημένος από τον Όμηρο ο Οδυσσέας για να δείξει τον εαυτό του και το ταξίδι του, όπως και στην όμορφη σκηνή στην Οδύσσεια, όπου Ινώ Λευκοθέα », η οποία έχει τώρα θεϊκές τιμές Μεταξύ των ροής των ρευμάτων της θάλασσας», προκύπτουν από η υδαρής άβυσσο λαμβάνοντας ευλάβεια για τον ήρωα που ήταν "alomenon, alge echonta", περιπλάνηση και ταλαιπωρία λύπες. Έτσι αλλά απλά περιπλανηθείτε σε σύγχυση Μέχρι Οι Μούσες αποκαλύπτουν τον τρόπο, ακριβώς όπως έκανε Λευκοθέα, «σωτήρας μεγαλύτερη των θνητών ανθρώπων."

Αυτοί οι στίχοι echo δύο Χαλδαίων Χρησμοί: "Θα πρέπει άλογο (speudein, όπως ακριβώς και στην Πρόκλο) προς το φως και προς τις ακτίνες του Πατέρα, από όπου η ψυχή, ντυμένοι με ισχυρή διάνοια, ήταν αργά για να σας" και "επειδή η Θεία δεν είναι προσβάσιμες στους θνητούς που σκέφτονται εξωσωματικά, αλλά για όλους εκείνους που, γυμνός, άτι (speudousi) προς τα πάνω προς τα ύψη. "Οι Μούσες παραδοσιακά συνδέονται με τη δύναμη του ανάμνηση, όπως φυσικά Αυτοί είναι οι ευλογημένοι κόρες της Μνημοσύνης (μνήμη ). Με την λατρεία των Μουσών, που είναι στην υπηρεσία τους και αφιερώνοντας τον εαυτό του σε μια ζωή μελέτη των ιερών κειμένων, η ανθρωπότητα έχει θεραπευτεί από τη λήθη που πάσχει από, και αυτό επισπεύδει την επιστροφή στο Θείο κόσμο.

Θεωρούμε ότι αυτή η ιδέα στην Ορφικός Ύμνος της Μνημοσύνης, όπου γίνεται επίκληση ως «ασυλία από την κακή λήθη που πάντα προβληματίζει το μυαλό, She & Q νοημοσύνη κάθε φορά που ζει με τις ψυχές των ανθρώπων, She Αυξάνει τη δύναμη χρήσιμο ισχυρή λόγω των θνητών ... Της περιπλανιέται, αφυπνίζοντας το μυαλό του καθενός. " Έτσι Είναι προσευχήθηκε για να αποκρούσει την τρομερή λήθη που βλάπτει τα μυαλά των Μυημένων, έτσι ώστε να είναι σε θέση να θυμηθούν την έναρξη. Εδώ Πρόκλος, υπερτιμημένα αναφέροντας τον ichne (τα "ίχνη"), όπως είναι ο Ορφέας αναφερόμενος στο γεγονός ότι πρέπει να θυμόμαστε την έναρξη, η Εποπτεία που είδαμε When We Were σε συγγενείς αστέρι μας, με το ένα ή τον άλλο Θεό. Η έναρξη, επαναλαμβάνεται Κατά τη διάρκεια της ζωής στον κόσμο του γίνει, είναι το μέσο για να πάει πίσω και βιασύνη για να αυξηθεί προς τα ύψη των Θεών. Από Αυτά τα ίχνη είναι θεία σπινθήρες στον υλικό κόσμο, μπορεί να είναι στενοχωρημένος ως θεουργικές Συμβόλων να εισέλθουν στην κοινωνία με τους Θεούς, με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα ιερά βιβλία, τα δώρα των Μουσών, που αποτελούν το μονοπάτι που οδηγεί πίσω στο θεότητες - αυτό είναι το κομμάτι που οι Μούσες μας διδάξει να ακολουθήσουν. Πρόκλος είναι πολύ σαφής σχετικά με αυτό στα σχόλιά του για την Πολιτεία: «οι μύθοι του Ομήρου δεν αποκαλύπτουν την αλήθεια για το βέβηλο, αλλά μόνο ίχνη certainement θύματα (ichne Τίνα) του συνόλου μυσταγωγία σε όσους είναι από τη φύση του να είναι ικανό μέρος για την περισυλλογή που είναι απρόσιτα για τους πολλούς ».

Η έκφραση "katharàs Dè moleîn Πότι synnomon astron" σημαίνει "καθαρισμένο, να πάει στο αστέρι συγγενείς τους». Η Τίμαιο περιέχει την ιδέα ενός φυσικού αστέρι από την οποία η ατομική ψυχή κατέβηκε σε ένα σώμα και στο οποίο θα επιστρέψει μετά από μια ενάρετη ζωή: μετά τη δημιουργία του σύμπαντος, ο Δημιουργός παραχωρεί κάθε ψυχή σε ένα αστέρι. Εν τω μεταξύ Them Δείχνει τη φύση του σύμπαντος και τους καθοδηγεί τα πάντα για τους νόμους της μοίρας τους, που περιλαμβάνουν ενσάρκωση και επανειλημμένες γεννήσεις στον κόσμο του γίνει. Η ενσάρκωση σε ένα θνητό σώμα εκθέτει κατ 'ανάγκη την ψυχή στις αισθήσεις και συναισθήματα: η κυριότητα αυτών των αποτελεσμάτων εμπειρίες σε μια ενάρετη ζωή, ενώ η υποταγή να τους δίνει μια κακή ζωή "και όποιος έζησε καλά εξοπλισμένο για την εποχή του, θα επιστρέψουν στην πατρίδα τους στη γενέτειρά του αστέρι και να ζήσουν μια ζωή ευτυχισμένος κατάλληλα (κινηματογράφος eudaimona) ".

Αυτές οι ψυχές είναι καθαρά επειδή έχουν καθαριστεί από τη ζωή της Δικαιοσύνης και αφοσίωση, ως εκ τούτου, αυτά έχουν τη δυνατότητα να ανέβει ψηλά και πάλι και τότε θα είναι "γεμάτη noeric ζωής» και μαζί withtheir καθολική ψυχή αυτοί διέπουν το σύμπαν και την άσκηση πρόνοια προς το : αυτό το ευτυχισμένος μετά θάνατον ζωή, η ολοκλήρωση του κύκλου ή κύκλου. "Η ψυχή διαιρείται σε ένα Τιτανικό Way και εναρμονισμένη με έναν τρόπο που είναι σύμφωνα με τις Μούσες (Μουσικός), διότι η ουσία της ψυχής έχει χωριστεί σε τρία μέρη σε ένα διονυσιακό τρόπο και έχει επανενωθεί και ενώνονται με τρόπο Αυτό είναι παραγωγική της ζωής (Zoiogonikôs) ". Μπορούμε να θυμηθούμε εδώ ότι το όνομα αυτό αναφέρεται πάντα είτε Ρέα ή να Εκάτη στις Χαλδαίων Χρησμοί, όπως αναφέρεται από τον Πρόκλο ο ίδιος: «Τώρα, η τρίτη τριάδα κατανοητή είναι αυτο που δημιουργούνται, για την οποία ακόμη και η Oracle λέει« Είναι ένας εργαζόμενος, ( ότι) είναι ο διανομέας της ζωής δίνοντας φωτιά (Pyro zoephorou) (ότι) γεμίζει τη ζωή-δίνοντας (zoiogonou) μήτρα της Εκάτης (και) ... χύνει την Connectors (πολύ σημαντικό κοσμικές οντότητες στο σύστημα των Χαλδαίων, οι synocheîs: Κύριος στόχος τους είναι να εναρμονίσει και να προστατεύουν τα διάφορα μέρη του κόσμου, επειδή είναι «Προστάτιδες Δυνάμεις»), η δύναμη του ενός γόνιμου και πολύ ισχυρή φωτιά "και υπερτιμημένα σε τμήματα 56, που μιλάει για την Ρέα και τεράστια παραγωγική δύναμη της, τα Θεοί κλήση της "zoiogonou pegês" παραγωγική πηγή: έτσι μπορούμε να δούμε εδώ την Εταιρεία των Θεών - οι Μούσες, ο Διόνυσος και η Zoiogonos Thea, η θεά της ζωής Παραγωγικών.

Ένας φιλόσοφος ακολουθεί τη διαδρομή προτύπου (atrapitós), σε αντίθεση με τις μεγάλες λεωφόρους Ακολουθούμενη από τις μάζες (λαουτζίκος). Μπορούμε να θυμηθούμε εδώ ένα επιτάφιο μνήμη Arideikes από τον τρίτο αιώνα μ.Χ.: «Τιμούμε τις Μούσες που θα ενισχυθεί με το χέρι νοσηλείας τους προς την πλατωνική μονοπάτια (Platoneius atrapitoýs)". Οι Νεο-πλατωνική φιλόσοφοι (βλ. Δαμάσκιος και Ολυμπιόδωρος, σχόλια για το Φαίδρο), συνδέουν αυτή την πορεία με την πυθαγόρεια διδασκαλία "δεν πατούν τον αυτοκινητόδρομο" (αυτή η εντολή επαναλαμβάνεται πάντα με όλες τις μεγάλες Νεο-πλατωνική φιλοσόφων). Αυτή η διαδρομή χαρακτηρίζεται ως «θεία και λαμπρή με υπέροχο φρούτο του" (zateos, eripheggés, aglaokarpos): αυτό το τελευταίο επίθετο είναι πολύ σημαντική, δεδομένου ότι μας θυμίζει μια θεά, το Anassa Δήμητρα Demetros Aglaokarpou, όπως αυτή περιγράφεται σε μια ορφική θραύσμα. Αυτή είναι μια έκφραση που Χαλδαίων πολύ σαφές ότι εκφράζει το πραγματικό δώρο της Δήμητρας, επειδή η ενατένιση του πάγου κατανοητή ματαιώσει σχέση με τους "καρπούς".

Επίσης, η αναφορά στο "διάνοια αντοχής μέχρι κυψέλες" είναι σαφές σε αυτό το πλαίσιο, επειδή η μέλισσα είναι το έμβλημα της Πότνια », το Pure Bee Μητέρα". Οι μέλισσες είναι οι ιέρειες των τελετών του θεές Ρέας, η Δήμητρα και η Άρτεμις, και το μέλι είναι η τροφή της μυστικής αναγέννηση της Ελευσίνας. Η μέλισσα είναι υπερτιμημένα ιερό των Μουσών για τη σύνδεσή του με μαντικές δύναμη και ποιητική έμπνευση, μερικές φορές οι Μούσες θεωρηθεί ως ένα μοναδικό τριάδα - η Thriaí - τις τρεις κόρες που διδάσκουν τις μαντικές ειδών στο Korykion ANTHRON, η σπηλιά στο φαράγγι του Παρνασσός. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα, Ion (ένα πολύ όμορφο διαλόγου στον οποίο το κύριο θέμα είναι το ζήτημα του κατά πόσον ο ποιητής δίνει την απόδοσή του για λογαριασμό των δεξιοτήτων και των γνώσεων του ή λόγω της θείας κατοχή) η Μούσες προκαλέσει μια κατάσταση των Βακχικών φρενίτιδα στην οποία η ποιητές συνθέτουν μελωδίες "Συγκεντρωμένοι από τα ποταμάκια που τρέχουν με μέλι, έξω από το λαγκάδια και τους κήπους των Μουσών, και θα τους φέρει σε εμάς, όπως κάνουν οι μέλισσες με το μέλι, που φέρουν σαν τις μέλισσες».

Το ίδιο ισχύει και για την αγαπημένη τους πλοιάρχους και τους φιλοσόφους μας, θεϊκές μορφές που ήταν όλα τέλεια οπαδοί του Διονύσου, οι πραγματικοί φορείς των Thyrsus και πολύτιμα υπαλλήλων των Μουσών: που μας έχουν φέρει πολύτιμο δώρο τους από το anagogic, άγιο φως αργά από τις αίθουσες του Πατέρα. Πλάτων αγαπημένη μας έγραψε στο Φαίδρο: «Η συμμετοχή σε αυτά τα πράγματα γίνεται ακόμα πιο όμορφο Όταν κάποιος, κάνοντας χρήση της διαλεκτικής, παίρνει μια τακτοποίηση ψυχή, τα φυτά και τις χοιρομητέρες σε αυτό λόγοι που συνοδεύεται από γνώση, που να είναι σε θέση να βοηθήσει το ίδιο και εκείνοι που τους έχουν σπαρεί και οι οποίες δεν είναι άκαρπη, αλλά έχουν σπόρους που φυτρώνουν στη φύση των άλλων ανθρώπων, τον τοκετό και σε άλλες συζητήσεις που είναι σε θέση να κάνει Αυτοί οι σπόροι είναι αθάνατος, έτσι Εκείνος που κατέχει Γίνεται Them τόσο ευτυχής όσο είναι δυνατό για ένας άνθρωπος. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: