ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Τι είναι πραγματικά «Τοπόσημο» για τη Λεπτοκαρυά; τι είναι νέο σήμα;

 


 






​ Γράφει ο Κωνσταντίνος Σ. Γιάντσιος 

Πρώην Αντιδημάρχος Ανατολικού Ολύμπου

  ​Με αφορμή την τοποθέτηση της φωτιζόμενης επιγραφής στη Λεπτοκαρυά και τις πανηγυρικές αναρτήσεις που ακολούθησαν, οφείλω ως πολίτης και πρώην αντιδήμαρχος να πω με σεβασμό στην αλήθεια.

    ​Κάθε εθελοντική πρωτοβουλία που ομορφαίνει τον τόπο μας είναι αξιέπαινη. Η επιγραφή του Συλλόγου είναι μια όμορφη αισθητική προσθήκη και ένα ωραίο σημείο για φωτογραφίες.

​Το να βαφτίζεται μια σύγχρονη κατασκευή ως «το νέο τοπόσημο» ή «το νέο σήμα της Λεπτοκαρυάς» δείχνει άγνοια .

  ​Το τοπόσημο είναι ένα σημείο-σταθμός με βαθιά ιστορική, αρχιτεκτονική ή φυσική αξία που αντέχει στους αιώνες.

​ Το πραγματικό σύμβολο της Λεπτοκαρυάς βρίσκεται στον παγκόσμιο μύθο του Ορφέα, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον Όλυμπο. 

​Αυτή είναι η βαριά κληρονομιά μας. 

​Η επίσημη τουριστική ταυτότητα και το «σήμα» ενός τόπου απαιτούν επιστημονικές μελέτες και επίσημες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.

    ​Η Λεπτοκαρυά έχει ανάγκη από ουσιαστικές υποδομές και στρατηγική ανάδειξη του πολιτισμού της. Κρατάμε την επιγραφή ως μια όμορφη διακοσμητική προσθήκη για τους τουρίστες, αλλά θυμόμαστε ότι το αληθινό μας έμβλημα είναι οι ρίζες μας. Αυτές δεν αντικαθίστανται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: