ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

AΓΑΠΗ ΜΟΥ..ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΙΣΤΕΎΕΤΕ...;ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι ιδιαίτερη, αφού είθισται να γιορτάζουν αποκλειστικά τα ζευγάρια. Πίσω, όμως, από τα ρομαντικά λόγια αγάπης και τις ευχετήριες κάρτες κρύβεται μία ”πονεμένη” ιστορία...!
AΓΑΠΗ ΜΟΥ....
 
'Οταν σε γνώρισα δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσα να βρω τόση αγάπη
στα μάτια μιας γυναίκας, ότι θα μπορούσα ποτέ εγώ η σκληρή, η κυνική 
να αγαπήσω τόσο πολύ κάποιον - εσένα- περισσότερο από οτιδήποτε άλλο 
στη ζωή μου. Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις, που με αγαπάς, που με στηρίζεις, 
που μπήκες στη ζωή μου, που με ανέχεσαι, που με διορθώνεις...! ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΙΣΤΕΎΕΤΕ >..;;; ΜΗ ΜΑΛΏΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: