ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Νικόλας Άσιμος - Μπαγάσας (HQ)

Ο ..."Βούδας"



Πολιτισμοί που χάθηκαν ανεξήγητα






Με το πέρασμα των αιώνων, οι περισσότεροι πολιτισμοί είτε άρχισαν σιγά-σιγά να παρακμάζουν είτε εξαφανίστηκαν από φυσικές καταστροφές ή εισβολές. Υπάρχουν όμως κάποιοι πολιτισμοί, των οποίων η εξαφάνιση έχει προβληματίσει πραγματικά τους επιστήμονες.

Μία από τις πρώτες μεσοαμερικανικές κοινωνίες, οι Ολμέκοι, κατοικούσαν στις τροπικές πεδιάδες του νότιο-κεντρικού Μεξικό. Τα πρώτα σημάδια των Ολμέκων χρονολογούνται από το 1400 π.Χ. στην πόλη San Lorenzo, όπου αποτελούσε το κέντρο τους, ενώ υποστηρίζονταν από δύο ακόμα κέντρα, τις περιοχές Tenochtitlan και Potrero Nuevo. Οι Ολμέκοι ήταν εξαιρετικοί κτίστες, ενώ οι αποικίες τους είχαν τελετουργικά ανάκτορα, αναχώματα, μεγάλες κωνικές πυραμίδες και πέτρινα μνημεία, συμπεριλαμβανομένου και ενός γιγάντιου κεφαλιού, που αποτελεί το πιο γνωστό δημιούργημά τους.

Ο πολιτισμός των Ολμέκων στηριζόταν σε πολύ μεγάλο βαθμό στο εμπόριο, τόσο μεταξύ των ίδιων τους των περιοχών όσο και με άλλες μεσοαμερικανές κοινωνίες. Επειδή ήταν ένας από τους πρώτους και πιο προηγμένους μεσοαμερικανικούς πολιτισμούς την εποχή εκείνη, θεωρούνταν ως ο κύριος πολιτισμός που γέννησε τους περισσότερους μεσοαμερικανικούς πολιτισμούς.

Τι απέγιναν;

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

"Riders on the Storm" - The Doors (video) Από Palmografos.com: Palmografos.com - "Riders on the Storm" - The Doors (video)


image
(Φωτο: Πίνακας του Leonid Afremov)
Βρέχει ακατάπαυστα στην πόλη.
Ποτάμια τρέχει το νερό στα ρείθρα των δρόμων.
Άστεγοι και κατατρεγμένοι αναζητούν κάπου να χωθούν κι ο μονότονος και ρυθμικός ήχος του νερού
πάνω στη λαμαρίνα του μικρού σπιτιού δε λέει να σωπάσει.
Πόσο λατρεύω τους ήχους της βροχής!
Πλατσουρίζουν οι διαβάτες στα λασπόνερα.
Φρεσκοπλυμένα αστράφτουν τα φύλλα των δέντρων κι οι προβολείς των αυτοκινήτων αντανακλούν πάνω στη βρεγμένη άσφαλτο.
Κάποιοι λένε πως η βροχή δεν είναι παρά τα δάκρυα του Θεού.
Μπορεί και να 'χουν δίκιο.
Εγώ πάλι λέω πως οι σταγόνες της βροχής μοιάζουν με των πονεμένων το καθαρτήριο δάκρυ,
που από την ψυχή εκπορεύεται και αενάως πορεύεται μέχρι να συναντήσει την τελική λύτρωση.


Από Palmografos.com: Palmografos.com - "Riders on the Storm" - The Doors (video) 

The New York Times: Η βασίλισσα Φρειδερίκη ήταν ερωμένη του αρχηγού της CIA, Άλλεν Ντάλες Από Palmografos.com: Palmografos.com - The New York Times: Η βασίλισσα Φρειδερίκη ήταν ερωμένη του αρχηγού της CIA, Άλλεν Ντάλες


image
Φως σε μερικές άγνωστες σελίδες της ελληνικής μεταπολεμικής ιστορίας ρίχνει δημοσίευμα των σημερινών, κυριακάτικων New York Times, σύμφωνα με το οποίο η βασίλισσα της Ελλάδας διατηρούσε παράνομο ερωτικό δεσμό με τον περιβόητο διευθυντή της CIA, 'Αλλεν Ντάλες.

Ο Μίκης υψώνει στον ουρανό τη δάδα

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

2010.05.16 Orpheus performance 1

Greek Dance Leptokarya April 2011 Youth Group.mpeg

Η ΕΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΙ ΑΘΗΝΑ





Athena, ancient greek goddess of wisdom.
Η εν Παρθενώνι Αθηνά :

<Ἀθηνᾶν> καὶ <καιρὸν> καὶ <τύχην> τὴν ἑπτάδα ἐπωνόμαζον• δι᾽ ἣν αἰτίαν οἱ μὲν ἄλλοι φιλόσοφοι τὸν ἀριθμὸν τοῦτον ἐξομοιοῦσι τῆ <ἀμήτορι Νίκη> καὶ <Παρθένω>, ἣν ἐκ τῆς τοῦ Διὸς κεφαλῆς ἀναφανῆναι λόγος ἔχει, οἱ δὲ Πυθαγόρειοι τῶ ἡγεμόνι τῶν συμπάντων : "Ἔστι γάρ, φησίν, ἡγεμὼν καὶ ἄρχων ἁπάντων θεὸς εἷς ἀεὶ ὤν, μόνιμος, ἀκίνητος, αὐτὸς αὑτῷ ὅμοιος, ἕτερος τῶν ἄλλων".

Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης Πολιτική απελπισίας και αδιεξόδων



Σε περιόδους σαν και αυτήν που διανύουμε, το πιο επικίνδυνο σύμπτωμα, ως αποτέλεσμα των επώδυνων δοκιμασιών που περνάμε – τρίτο ήδη χρόνο –, είναι η αγανάκτηση και η απογοήτευση, η κόπωση και η απελπισία, ο θυμός και η παρορμητικότητα. Όπως γίνεται φανερό, κανένα από αυτά τα συμπτώματα δεν προσφέρεται για μια σοβαρή αντιμετώπιση της ακραίας μας καθημερινότητας. Τόσο σε πολιτικό όσο και σε ατομικό επίπεδο, όλοι μοιάζουν να έχουν παραιτηθεί. Τρία ολόκληρα χρόνια, το μόνο που μπόρεσαν να κάνουν για να αντιμετωπίσουν την κρίση, ήταν να κόψουν αλλεπάλληλες φορές, σκανδαλωδώς και θρασύτατα, μισθούς και συντάξεις των περισσότερο ευάλωτων κοινωνικών στρωμάτων, οδηγώντας τα στην εξαθλίωση και την παραίτηση. Τώρα το πώς η ταπείνωση και η απογοήτευση ενός λαού θα φέρουν την ανάπτυξη, κανείς δεν το ξέρει. Όπως και κανείς δεν φαίνεται να ξέρει το πώς θα ξεμπερδέψουμε από αυτόν τον φαύλο κύκλο με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης Μια λίστα, μα ποια λίστα;



Χάθηκε η λίστα με τους πλούσιους που δεν έχουν πληρώσει ευρώ τσακιστό στο Δημόσιο, ενώ εντοπίζονται με ψηφιακή ακρίβεια οι πένητες, οι εξαθλιωμένοι, οι άνεργοι και οι συνταξιούχοι των 300 ευρώ…

Η λίστα Λαγκάρντ μπορεί να θεωρηθεί σαν ένα ακόμα αδιάψευστο τεκμήριο της σκανδαλώδους λειτουργίας των θεσμών του κράτους. Αφηγείται με ανατριχιαστική διαύγεια ένα επιλεγμένο, αλλά συντριπτικά αντιπροσωπευτικό δείγμα της κυρίαρχης πολιτικής νοοτροπίας, η οποία βασίζεται στη συνδιαλλαγή, στο ανατολίτικο παζάρεμα, στην εγκληματική συγκάλυψη.

ΔΝΤ: Η δόση είναι αυτοκτονία, μην την πάρετε!!!




Και έτσι απλά το ΔΝΤ εκθέτει όλους όσους ψήφισαν τα Μνημόνια θεωρώντας ότι σώζουν την χώρα…

Ενώ η Ελλάδα αγωνιά για την άμεση εκταμίευση της δόσης των 31,3 δισ. ευρώ, το ΔΝΤ προειδοποιεί με ειδική νότα την κυβέρνηση να μην πάρει τη δόση, υποστηρίζοντας ότι αυτό θα οδηγήσει σε...
αργό θάνατο της οικονομίας και ότι μοναδική σωτηρία είναι μια συνολική λύση του προβλήματος, με νέο κούρεμα χρέους.

Το ΔΝΤ επισημαίνει ότι αν η Ελλάδα πιέσει και πετύχει εκταμίευση της δόσης, θα διασπάσει την τρόικα, το ίδιο θα αναγκασθεί να αποχωρήσει και η τύχη της χώρας θα εξαρτάται αποκλειστικά από τις διαθέσεις της Γερμανίας.

Αξιωματούχοι του Ταμείου προειδοποίησαν συνεργάτη του πρωθυπουργού, λέγοντάς του «η δόση είναι κώνιο, μην την πάρετε».

Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει την κοινοβουλευτική διαδικασία ως πολιτικό εμπόδιο.




Ο κοινοβουλευτισμός ως κέλυφος.

Του Σταύρου Λυγερού
Το πακέτο των μέτρων που αλλάζει τους όρους ζωής εκατομμυρίων Ελλήνων είναι πια νόμος. Τώρα που η ψηφοφορία είναι παρελθόν, έχει σημασία να στοχαστούμε για την όλη διαδικασία. Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι με αυτό το πακέτο θα σωθεί η χώρα. Αντιθέτως, οι βουλευτές που δεν το ψήφισαν....
και η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών (σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις) ισχυρίζονται το ακριβώς αντίθετο.

Θα κάνουμε εμφύλιο πόλεμο;




Επειδή πολύ άρχισε να παίζει τελευταία η λέξη εμφύλιος στα καθεστωτικά ΜΜΕ και στα χείλη των ανθρώπων του πολιτικού συστήματος, έχουμε να πούμε τα εξής. Δεν νομίζουμε ότι υπάρχει κανείς αφελής πλέον σ’ αυτή τη χώρα για να πάει να χάσει τη ζωή του κτυπώντας άλλους Έλληνες για χάρη....
του σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Δεν υπάρχει, θέλουμε να πιστεύουμε, κανείς ανόητος που θα πάει να σκοτωθεί για να διασωθούν οι πολιτικοί γόνοι και οι πολιτικές οικογένειες. Να θυσιάσει τη ζωή του για να διασωθούν τα διαπλεκόμενα κρατικοδίαιτα συμφέροντα που διέλυσαν τη χώρα και την κοινωνία.

Το έχουμε πει πολλές φορές, θα το πούμε ακόμα μία  Μετά το τέλος του απελευθερωτικού αγώνα το 1821 και μέχρι το 1967, αυτό το ίδιο και απαράλλαχτο πολιτικό σύστημα που έχουμε και σήμερα, οδήγησε κατ’ επανάληψη τη χώρα σε κρίσεις. Όμως πάντα το έβγαζαν από την κυκλοφορία και το διέσωζαν τρεις παράγοντες. 1) το παλάτι, 2) διάφορα στρατιωτικά κινήματα και δικτατορίες και 3) εσωτερικές ή εξωτερικές εθνικές καταστροφές. Μετά, το ίδιο πολιτικό σύστημα επανερχόταν «δοξασμένο» και αποκατεστημένο για να συνεχίσει το έργο του ξεκοκαλίσματος του εθνικού πλούτου. Το ίδιο συνέβη και μετά το τέλος της Απριλιανής χούντας.

«Αγκιστρωμένο ψάρι».




Του Γιώργου Δελαστίκ
Ψυχόδραμα πάλι με αυτήν τη διαβόητη δόση των 31,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, που καθυστερούν οι δανειστές της κυβέρνησης να εκταμιεύσουν πάνω από τέσσερις μήνες, από τις 28 Ιουνίου. Παρά τα μέτρα που ψήφισαν 153 κυβερνητικοί βουλευτές την Τετάρτη, οι πιστωτές παίζουν ένα παιχνίδι συνεχών, εκβιαστικών....
αναβολών. Εννοείται ότι έχουν καθυστερήσει πάνω από δύο μήνες και τη δόση του Σεπτεμβρίου, ενώ κανείς δεν πιστεύει ότι θα δώσουν εγκαίρως την επόμενη δόση, αυτήν του Δεκεμβρίου. Τέθηκαν σε κυκλοφορία μάλιστα ακόμη και ακραία σενάρια περί πληρωμής της δόσης του Ιουνίου τον ερχόμενο... Φεβρουάριο (!), μαζί με την Κύπρο σε ενιαίο πακέτο. Η ουσία είναι πως η Ελλάδα είναι πλέον «αγκιστρωμένο ψάρι που δεν χρειάζεται δόλωμα» για τους δανειστές της ΕΕ και του ΔΝΤ.

Τα μέτρα πέρασαν και μέσω αυτών θα επιτευχθεί η επιδιωκόμενη καταβαράθρωση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων. Αυτό είναι βέβαιο. Ταυτόχρονα όμως αυτό κατά κανέναν τρόπο δεν σημαίνει ότι η χώρα απέφυγε τη χρεοκοπία. Δεν σώθηκε δηλαδή, έστω και με τον λαό μας χρεοκοπημένο. Κάθε άλλο.

Μετά τα μέτρα....



Του Σταύρου Λυγερού
Οι δημοσκοπήσεις δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης: το «μνημονιακό μέτωπο» συρρικνώνεται πολιτικοεκλογικά, γεγονός που δημιουργεί όρους αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης Σαμαρά. Δεν θα μπορούσε να συμβεί κι αλλιώς. Τον περασμένο Ιούνιο, οι μισοί σχεδόν πολίτες είχαν ψηφίσει, θεωρώντας ότι....
η Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ μπορούσαν από κοινού και σε συνεννόηση με την τρόικα να επαναδιαπραγματευθούν το Μνημόνιο, να εξασφαλίσουν την παραμονή στο ευρώ και να ανατάξουν την οικονομία.

Spiegel: "Η αλληλεγγύη δεν απασχολεί την ελληνική ελίτ".



Άρθρο για τη στάση των πλούσιων Ελλήνων απέναντι στην κρίση δημοσιεύει το εβδομαδιαίο περιοδικό Spiegel. Το γερμανικό περιοδικό επισημαίνει ότι «οι πλούσιοι Έλληνες παρακολουθούν χαλαροί την κρίση στη χώρα τους. (…) Η αλληλεγγύη προς....
τα κατώτερα στρώματα του 20% δεν απασχολεί την ελίτ». 
Όπως παρατηρεί το Spiegel, «η Ελλάδα αγωνιά και πάλι για την εκταμίευση της επόμενης δόσης των 31,5 δισ. ευρώ. (..) Την ίδια ώρα, στην Αθήνα κυκλοφορούν λίστες με ονόματα, πίσω από τα οποία κρύβονται αδιανόητα ποσά. Πρόκειται για πολιτικούς, ηθοποιούς και επιχειρηματίες, που φέρονται να διαθέτουν λογαριασμούς σε υποκατάστημα της τράπεζας HSBC στη Γενεύη. Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, μέχρι και 170 δισ. ευρώ ελληνικών καταθέσεων υπάρχουν στην Ελβετία».

Πρώτη δοκιμή για το «διαπλανητικό Internet».




Μια «διαπλανητική» εκδοχή του Διαδικτύου, η οποία βασίζεται σε διαφορετικό πρωτόκολλο επικοινωνίας, δοκιμάστηκε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) με την προοπτική να γίνει το στάνταρτ για τις διαστημικές επικοινωνίες του μέλλοντος. Το πλήρωμα του ISS χρησιμοποίησε....
το σύστημα για να τηλεκατευθύνει ένα μικρό τροχοφόρο ρομπότ στη Γερμανία.

Τα πρωτόκολλα

Το Διαδίκτυο βασίζεται στο λεγόμενο Διαδικτυακό Πρωτόκολλο, ή IP, το οποίο είναι σχεδιασμένο να διαβιβάζει πακέτα δεδομένων μέσω συνδέσεων που παραμένουν μόνιμα ενεργές. Αν η σύνδεση χαθεί, τα δεδομένα πρέπει να μεταδοθούν από την αρχή.

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Tο "εργαλείο σκέψης"...


του Απολλώνιος Έλλην

Φωτογραφία
Πως μας αφαίρεσαν οι εκάστοτε διαχρονικοί δοσίλογοι, το "εργαλείο σκέψης"...Τα Αρχαία Ελληνικά
Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παραπαιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.
Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερ
ο ακονίζουμε την σκέψη μας. Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα.
Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα.
Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.
Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό.
Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα; Διότι απλούστατα το υπουργείο παραπαιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια.
Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης.
Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.
Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παραπαιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα;
Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς.
Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α.
Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.
Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παραπαιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα.
Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παραπαιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται.
Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο, και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα.
Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη. Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας
ρήστη Απολλώνιος Έλλην.