ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Ζαρντίμ: “Τιμή μου να έρθω στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας”




Ευτυχισμένος εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο νέος προπονητής του Ολυμπιακού, Λεονάρντο Ζαρντίμ, μιλώντας για ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο. Διαβάστε τι είπε για τους οπαδούς των Πειραιωτών.
Μια ημέρα μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας του με τον Ολυμπιακό, ο Λεονάρντο Ζαρντίμ, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής των “ερυθρολεύκων”
και δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το νέο σταθμό της καριέρας του.
Ο Πορτογάλος προπονητής, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Πειραϊκής ΠΑΕ και αναφέρθηκε στο φιλόδοξο πλάνο που του παρουσίασε η διοίκηση, αλλά και στον παθιασμένο κόσμο της ομάδας.
“Είμαι πολύ ευτυχισμένος και είναι τιμή μου που για τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαι προπονητής του Ολυμπιακού. Η διοίκηση μου παρουσίασε ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο, αντάξιο του μεγέθους μιας τόσο μεγάλης ευρωπαϊκής ομάδας.
Ένας παράγοντας που με έκανε να πάρω την απόφαση και να έρθω στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας ήταν και οι οπαδοί μας. Από αυτά που ακούω, συμπεραίνω ότι είναι παθιασμένοι και πάντα στο πλευρό του συλλόγου.
Πιστεύω ότι όλοι μαζί θα δώσουμε τα πάντα και θα πετύχουμε τους στόχους μας”, υπογράμμισε ο νέος προπονητής των νταμπλούχων Ελλάδας.
Aπό το www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: