Από τον «Αγαπούλα, πούλα» έως τον «Ομορφάντρα» και από τον «Πασχάλη» ώς τον «Κίτσο με την Τασούλα», τα διαφημιστικά αυτά σποτ γεφύρωσαν τη μεγάλη απόσταση που χωρίζει τη διάχυτη απαισιοδοξία της κοινωνίας με την αισιοδοξία, τη διασπορά της απελπισίας με το αυθόρμητο γέλιο, την αποτυχία της πολιτικής εξουσίας με την υπόσχεση δημιουργικότητας! Τα εμπορικά αυτά μηνύματα σε μιαν εποχή βαθύτατης κρίσης, όπου κάθε μέρα καταρρέει και μια ψευδεπίγραφη βεβαιότητα, πέτυχαν εκεί ακριβώς όπου απέτυχε το σύνολο του πολιτικού μας συστήματος: στον επαγγελματισμό, στη φαντασία, στη δημιουργικότητα, στην οργάνωση, στην εκτέλεση, στην αποτελεσματικότητα, στην καλή, δίκαιη και αξιολογική διαχείριση… Εκεί όπου διαχειρίζονται τις ιδέες και τις αξιολογούν, δεν μπορείς να προσλάβεις με μέσον, δεν μπορείς να διορίσεις τον ξάδελφο, να βολέψεις τον γνωστό, να στριμώξεις τον συγγενή. Άρα, δεν είναι θέμα συγκυρίας, δύσκολων καιρών και οικονομικών στενοτήτων το ότι δεν δουλεύει τίποτα στη χώρα, όλα παραλύουν και για κάθε αιωνόβια διαστρέβλωση του ελληνικού ιδιαίτερου μοντέλου φταίει τελικά η τρόικα και το μνημόνιο…
Το γύρο των διεθνών ΜΜΕ κάνει η ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών -στις 6 Μαίου- από τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.Τη συγκεκριμένη φωτογραφία επέλεξα για τι είναι σχετική με το δημοσίευμα- που εικονίζει το χαρτί της ανωτέρας βίας της ελληνικής πραγματικότητας.