ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ο συμβολισμός του αετού


Ο συμβολισμός του αετούΓενικά Χαρακτηριστικά

Αρπακτικό πουλί, με εντυπωσιακή εμφάνιση, προικισμένο με οξύτατη όραση και κυρτό γαμψό ράμφος. Τα πόδια του έχουν 4 δάκτυλα, 3 μπρος και 1 πίσω με νύχια αγκιστροειδή με τα οποία αρπάζει και κομματιάζει την λεία του. Ζει και χτίζει την φωλιά του σε απρόσιτους βράχους ορεινών περιοχών. Οι νεοσσοί του είναι αδέξιοι στην αρχή γι αυτό τους ανατρέφει για πολύ καιρό με μεγάλη επιμέλεια. Το πέταγμα του είναι μεγαλοπρεπές. Πολλές φορές καθώς πετάει αργά με τα φτερά του ανοιχτά και ακίνητα, μοιάζει σαν να γλιστράει μέσα στον αέρα. Εκμεταλλεύεται επιτήδεια τα ανοδικά ρεύματα του αέρα για να ανεβαίνει σε μεγάλα ύψη χωρίς προσπάθεια. Έχουν υπολογίσει πως ο αϊτός μπορεί να πετάξει με ταχύτητα 31 μέτρα το δευτερόλεπτο, ένας φτερωτός κεραυνός.


Ο Όμηρος του δίνει πολλά επίθετα αγκυλοχείλης, υψιπετής, αίθων. Μέλας, κάρτιστος, ώκιστος, πετεη νώ ν, τελειότατος. Άλλες ιδιότητες που οι αρχαίοι του προσέδιδαν ήταν σκηπτροβάμων(που κάθεται πάνω στο σκήπτρο, εννοείται του Δία). Ζει περίπου 100 χρόνια.
Γνήσια είδη αετών είναι: Ο Χρυσαετός , είναι ο αετός της ιστορίας και των λαϊκών παραδόσεων. Είναι μεγαλόσωμο και εξαιρετικά δυνατό πουλί, με σκούρο καστανό χρώμα, που χρυσίζει στο λαιμό. Πετάει σε μεγάλα ύψη, διαγράφοντας κύκλους πολλές ώρες, με ελάχιστα χτυπήματα των φτερών και είναι ικανός να αντιμετωπίζει και τις πιο δυνατές καταιγίδες. Ο χρυσαετός είναι σύμβολο του Μεξικού και ήταν ο «Αυτοκρατορικός» αετός της σημαίας των ρωμαικών λεγεωνών. Άλλοι είναι ο Βασιλαετόc, στεπαετός, κραυναετός, στικταετός, σπιζαετός. σταυραετός.

Συμβολισμός
Ηλιακό έμβλημα. Το σύμβολο όλων των Ουράνιων θεών, ο ήλιος του μεσημεριού, η πνευματική αρχή, βασιλεία, ισχύς, ύφος, αντιπροσωπεύει την Πνευματική αρχή στον άνθρωπο, η οποία είναι ικανή να πετάει στα Ουράνια. Ο Ουράνιος θόλος είναι «κάτι τελείως διαφορετικό», από το ελάχιστο που αντιπροσωπεύει ο άνθρωπος και ο

Η καταδίκη της δεισιδαιμονίας από τους Έλληνες φιλοσόφους


Σύμφωνα προς τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους τα εξής τρία κοινωνικά φαινόμενα, δηλαδή: α΄) η ειδωλολατρία, β΄) η φυσεοφοβία (Παγανισμός), και γ΄) η μαγεία, αποτελούσαν μέρη της πνευματικής μάστιγας που ονομαζόταν γενικά δεισιδαιμονία.
Η δεισιδαιμονία ήταν διαδεδομένη ανάμεσα στουςαπαίδευτους ανθρώπους, ανεξάρτητα κοινωνικής τάξης και οικονομικής επιφάνειας. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σήμερα.
Οι ιερείς της αρχαιότητας θεωρούσαν, ότι το Θείον μπορούμε να τον πλησιάσουμε μόνο μέσα από την έρευνα και την φιλοσοφία. Η αναζήτηση της αλήθειας γύρω από το πρόσωπο και τη φύση του Θεού ήταν ότι σημαντικότερο για τον αρχαίο Έλληνα× σε αντιδιαστολή φυσικά με το χριστιανικό«πίστευε και μη ερεύνα»:

«Για τούτο η αναζήτηση της αλήθειας, και μάλιστα αυτή που αναφέρεται στους θεούς, είναι έντονη ορμή προς τη θεότητα. Η σχετική μάθηση και η έρευνα είναι όμοια κατά κάποιο τρόπο με ανάληψη ιερών καθηκόντων και έργο ιερότερο από κάθε θρησκευτική αποχή, από κάθε υπηρεσία στους ναούς...»

(Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 351Ε)... 

Ο Πλούταρχος, λοιπόν, υποστήριζε ότι η μελέτη και η έρευνα γύρω από την θεία φύση είναι σημαντικότερη ακόμα και από την ανάληψη ιερατικών καθηκόντων.
Ο άνθρωπος, που ενώ δεν γνωρίζει την ουσία του Θεού είναι θρήσκος τότε θα καταλήξει στην δεισιδαιμονία:...

«Η αμάθεια και η άγνοια σχετικά με τους θεούς χωρίζεται ευθύς εξ αρχής σε δύο ρεύματα, από τα οποία το ένα δημιουργεί στους σκληρούς χαρακτήρες, σαν πάνω σε τραχύ έδαφος, την αθεΐα, και στους μαλακούς (λεπτούς) χαρακτήρες, σαν σε υγρά εδάφη, τη δεισιδαιμονία. Οποιαδήποτε ψευδής αντίληψη, ιδίως αν αφορά τα ζητήματα αυτά, είναι πολύ κακό πράγμα× αν μάλιστα δημιουργείται και πάθος, είναι πράγμα κάκιστο. Κάθε πάθος άλλωστε μοιάζει με νοσηρή απάτη. Όπως λοιπόν οι εξαρθρώσεις που συνοδεύονται από τραυματισμό είναι άσχημες, έτσι και οι ψυχικές διαστροφές που συνοδεύονται από πάθος είναι ακόμα πιο άσχημες» (Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί δεισιδαιμονίας», 164Ε).


ΕΙΡΕΣΙΩΝΗ ( Κότινος)



Ο Πρόγονος του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Η Ειρεσιώνη (από το είρος = έριον, μαλλίον) είναι κλάδος αγριελιάς (κότινος) στολισμένος με γιρλάντες από μαλλί λευκό και κόκκινο και τους πρώτους φθινοπωρινούς καρπούς (σύκα, καρύδια, αμύγδαλα, κάστανα, δημητριακά, κ.λ.π., εκτός του μήλου και του αχλαδιού). Ήταν έκφραση ευχαριστίας για την γονιμότητα του λήξαντος έτους και παράκληση συνεχίσεως της γονιμότητας και ευφορίας και κατά το επόμενο έτος και ήταν αφιερωμένη στην Αθηνά, τον Απόλλωνα και τις Ώρες (Ευνομία, Δίκη, Ειρήνη).

Την εβδόμη ημέρα του μηνός Πυανεψιώνος (22 Σεπτεμβρίου – 20 Οκτωβρίου), παιδιά των οποίων και οι δύο γονείς ζούσαν ,περιέφεραν την Ειρεσιώνη στους δρόμους της πόλης των Αθηνών τραγουδώντας τις καλένδες (κάλαντα) από σπίτι σε σπίτι, παίρνοντας το φιλοδώρημά τους από τον νοικοκύρη ή την κυρά και όταν έφθαναν στο σπίτι τους κρεμούσαν την Ειρεσιώνη πάνω από την εξώπορτά τους, όπου έμενε εκεί μέχρι την ιδία ημέρα του νέου έτους, οπότε, αφού τοποθετούσαν την νέα, κατέβαζαν την παλιά και την έκαιγαν. Άλλα παιδιά κρεμούσαν την Ειρεσιώνη πάνω από την θύρα του Ιερού του Απόλλωνος.

Ιδού ένα απόσπασμα από τα κάλαντα :
Η Ειρεσιώνη φέρνει κάθε τι καλό, σύκα και αφράτα ψωμάκια που μας τρέφουν και

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

SANTANA: ABRAXAS (1970) - full album HQ audio


Τις ευχες μου για καλο 2013       Και να θυμάστε πάντα
το γέλιο ομορφαίνει την ζωη !!!!!!!!!!

Η λάβα ενός πάθους




Το έργο. Ένας έρωτας. Ένα πάθος. Η Αναμπέλα και ο Τζιοβάνι. Αδέλφια. Το πάθος είναι αιμομικτικό. Στην ιταλική Πάρμα της Αναγέννησης _ όπως

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Το μεγαλείο των Ιμαλάιων


Φωτογραφία 2 δισεκατομμυρίων πίξελ μάς «ξεναγεί» στην περιοχή.
Την ομορφιά και το μεγαλείο μιας περιοχής των Ιμαλάιων κατέγραψε και μας μεταφέρει ο ορειβάτης και σκηνοθέτης David Breashears.

Προκειμένου να δείξει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, δημιούργησε μια σύνθεση εικόνων συνολικής ανάλυσης 2 δισεκατομμυρίων πίξελ!

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Η ελπίδα θα αργήσει να φανεί




Σε παρόμοιες περιόδους με αυτές που διανύουμε, έρχονται στην επιφάνεια οι χρεοκοπίες του παρελθόντος· όχι του παρόντος. Με αυτή τη βασική αρχή, που δύσκολα μπορεί να αμφισβητήσει κανείς, όλοι αυτοί που σήμερα παριστάνουν τους έκπληκτους μπροστά στην κατάντια της χώρας, της κοινωνίας και των ατόμων της, είναι κ

«Ο μύθος του Ολύμπου να κρατηθεί ζωντανός και όχι ως καρικατούρα»



Επιστολή-απάντηση της Αρχαιολόγου Έφης Πουλάκη-Παντερμαλή για την αυτοψία του ΚΑΣ της 7ης Δεκεμβρίου

O χαμένος πολιτισμός του «δημοσίου συμφέροντος».




Του Χρήστου Γιανναρά
Στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος, ερευνητών και κοινού, για τις ιστορικές καταβολές της σημερινής Eυρώπης. Aφορμή πρέπει να ήταν οι προσπάθειες της ευρωπαϊκής ενοποίησης: Tο όραμα να οικοδομηθεί μια Eυρώπη ενωμένη, ύστερα από τόσους αιώνες πολυαίμακτων συρράξεων και με νωπή τη φρίκη δύο...
ενδοευρωπαϊκών πολέμων που έγιναν παγκόσμιοι βυθίζοντας την ανθρωπότητα σε απερίγραπτη θηριωδία.

Eγραφε ο κορυφαίος γάλλος μεσαιωνολόγος Jacques Le Goff προλογίζοντας μια διεθνή εκδοτική σειρά με

Από σήμερα θα τρώμε με χρυσά κουτάλια.



Δεν γνωρίζουμε αν το έχετε αντιληφθεί, αλλά από χθες που εκταμιεύτηκε το μεγάλο δάνειο των 34 και κάτι δις ευρώ, όλοι μας έχουμε σωθεί. Από σήμερα θα τρώμε όλοι με χρυσά κουτάλια. Οι τράπεζες πήραν το μεγαλύτερο μέρος, οι δανειστές πήραν τα δικά τους τοκοχρεωλύσια και εμείς φορτώσαμε...
στις πλάτες μας ένα ακόμα χρέος 34 και δις ευρώ.

Από σήμερα λοιπόν αισθανόμαστε δικαιωμένοι για τις μέχρι τώρα στερήσεις και την

Πλάτων 427-347π.Χ.




''ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ

 ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ''

Γιόρταζαν οι αρχαίοι Έλληνες την Πρωτοχρονιά;



Πρέπει κατ' αρχάς να ειπωθεί ότι οι αρχαίοι Έλληνες δεν φαίνεται να γιόρταζαν την Πρωτοχρονιά. 
Γι' αυτούς μεγαλύτερη σημασία είχε η αρχή κάθε μήνα που ονομαζόταν νουμηνία. 
Στην Αθήνα, ωστόσο, μια επιγραφική μαρτυρία μας πληροφορεί για μια θρησκευτική τελετή που γινόταν στην αρχή του νέου έτους ή, σωστότερα, την τελευταία ημέρα του απερχομένου, αφορούσε όμωςπεριορισμένο αριθμό ατόμων.

Επρόκειτο για μια θυσία των απερχόμενων αξιωματούχων στον Δία Σωτήρα και την Αθηνά Σωτείρα και απέβλεπε στην εξασφάλιση της εύνοιας των θεών αυτών για τη νέα χρονιά.

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα - Στράτος Διονυσίου

Ορφικοί Ύμνοι, Ορφική Θρησκεία, Διάφορες Απόψεις, Ελλήνων Κοσμοθεάσεις, Ένας ή πολλοί Θεοί;

Ο ΟΡΦΕΑΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΦΩΤΟ : NIKOΣ ΚΑΜΠΑΝΙΣ


ΟΡΦΕΥΣ ΠΡΟΣ ΜΟΥΣΑΙΟΝ

Μάνθανε δη, Μουσαίε, θυηπολίην περισέμνην,

Χειμερινό ηλιοστάσιο: Ο Θρίαμβος του Φωτός στη σκοτεινότερη ημέρα του χρόνου



Τα χαράματα της 21ης Δεκεμβρίου ξεκινάει η μικρότερη
 ημέρα του χρόνου, το χειμερινό ηλιοστάσιο. Εδώ και 
χιλιάδες χρόνια οι άνθρωποι έδιναν ιδιαίτερη σημασία 
στην ημέρα αυτή, πολύ πριν καν υπάρξει ο μήνας 
Δεκέμβρης.

Πριν από 5.000 χρόνια είχε κατασκευαστεί ένα 
σημαντικότατο μνημείο επάνω σε έναν νεφροειδούς 
σχήματος λόφο, στην κορυφή της περιοχής που σήμερα γνωρίζουμε ως Newgrange στην
 Ιρλανδία, 48 περίπου χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Δουβλίνου. Ο θάλαμος σε σχήμα σταυρού 
στην καρδιά του λόφου, βρίσκεται στο τέλος ενός στενού διαδρόμου με μήκος 19 μέτρα. Στο 
χειμερινό ηλιοστάσιο, τεσσεράμισι λεπτά μετά την ανατολή, οι ακτίνες του ήλιου γλιστράνε 
μέσα από μία σχισμή που βρίσκεται πάνω από την πόρτα, διαπερνούν τον διάδρομο και φωτίζουν τα σκαλιστά σχέδια του θαλάμου.

Οι Ορφικοί Φιλόσοφοι και η Μετενσάρκωση


 


Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν κι άλλες ομάδες στοχαστών, φιλόσοφων και θεολόγων εκτός από τους Πυθαγόρειους. Μια από τις σημαντικότερες, και πιο παράτολμες, ήταν οι Ορφικοί φιλόσοφοι, οι οποίοι επηρέασαν στο μέγιστο τις περισσότερες σημερινές μονοθεϊστικές θρησκείες.

Οι Ορφικοί τόλμησαν ένα γενναίο και ριζοσπαστικό βήμα για την εποχή τους.

Πίστεψαν ότι, όχι μόνο είναι δυνατή η επιστροφή του νεκρού στον επίγειο κόσμο (μετενσάρκωση), αλλά ότι μπορεί κάποιος να βγει από τον αιώνιο κύκλο των συνεχόμενων μετενσαρκώσεων. Στην Ολβία του Ε. Πόντου, ανακαλύφθηκαν οστέινες πλάκες, του 5ου πχ αιώνα, με τη συμβολικό σύνθημα:

ΒΙΟΣ - ΘΑΝΑΤΟΣ - ΒΙΟΣ 

Οι ορφικοί υπήρξαν πρόδρομοι της φιλοσοφικής σκέψεις, και από τον 5ο αιώνα πΧ έχουμε γραπτά κείμενα που αποδίδονταν στον Ορφέα. Οι Ορφικές δοξασίες λέγονταν Ιεροί Λόγοι. Αυτή είναι και μια σημαντική τους διάφορα με τους Πυθαγόρειους, οι οποίοι δε προτιμούσαν το γραπτό λόγο. Οι δοξασίες αυτές σώζονται μέχρι σήμερα μέσα από τα έργα του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Ηροδότου, καθώς και κάποιων Πλατωνικών φιλόσοφων όπως το Πλωτίνο, το Πορφύριο, το Δαμάσκιο αλλά και Χριστιανών συγγραφέων όπως ο Αθηναγόρας και ο Κλήμης. Αυθεντικά κείμενα Ορφικών ανακαλύπτονται συνέχεια (οστέινες πλάκες, ταφικοί πάπυροι) από τον Ε. Πόντο μέχρι και την νότια Ιταλία και τη Κρήτη. 

Υπάρχουν πολλές ομοιότητες με τους Πυθαγόρειους και αν και δε ταυτίζονται, δανείζονται πολλά στοιχεία οι μεν από τους δε. 

ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΦΙΚΩΝ 

Οι Ορφικοί δίδασκαν ότι το σώμα είναι μια φυλακή της ψυχής, όπου η ψυχή εκεί μέσα, φυλάγεται, (σώζεται, κι απ εκεί η λέξη σώμα) έως ότου να εκτίσει τη ποινή της. Έλεγαν οτι με διάφορες ιεροτελεστίες μπορούσαν να εξαγνίσουν τους ανθρώπους και τη πόλη (αφού η πόλη είναι μια μεγέθυνση του ανθρώπου) από τα κρίματά τους (Πλάτωνας-Πολιτεια). Ποτέ δεν έτρωγαν ή θυσίαζαν ζώα, αντίθετα δίδασκαν τους ανθρώπους να αποφεύγουν κάθε αιματοχυσία (Αριστοφάνης - Βάτραχοι / Πλάτωνας - Νόμοι). Το 5ο αιώνα πΧ. πολλοί θίασοι, όπως έλεγαν τις ομάδες των Ορφικών, γύριζαν όλη τη λεκάνη της Μεσογείου και μιλάγανε για την αθανασία της ψυχής και για την επαναγέννηση, έτσι που η λέξη Ορφικός έγινε συνώνυμο της μετενσάρκωσης. 

ΟΙ 3 ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΠΙΣΤΗΣ 

Η πρώτη και πιο σημαντική δοξασία είναι ο διαχωρισμός της ψυχής από το σώμα σαν μια ξεχωριστή οντότητα. Μέχρι τότε οι Έλληνες πίστευαν ότι η ψυχή είναι ένα πιστό αλλά αύλο αντίγραφο του σώματος, που εγκαταλείπει το νεκρό τη στιγμή του θανάτου για να οδηγηθεί στο Βασίλειο του Άδη, κάτι που πίστευαν και οι Αιγύπτιοι και πέρασε και σε μας. Οι Ορφικοί όμως είπαν ότι η ψυχή είναι αυτό που υποκινεί τον άνθρωπο, η αρχή όλων, άρα το σώμα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας τάφος ή μια φυλακή της ψυχής. Η ψυχή είναι ο πραγματικός άνθρωπος. 

Αυτή είναι στην ουσία και η δεύτερη δοξασία που ερμηνεύει το σώμα ως σήμα, ως ταφικο μνημείο δηλαδή, αλλά και ως σημείων, σημάδι δηλαδή ότι η ψυχή κινείτε. Αυτό σημαίνει ότι επειδή η ψυχή, λόγω του νόμου της Ανάγκης (νόμοι της φθοράς, του πόνου, της θλίψης, της δυστυχίας, της πείνας), πρέπει αναγκαστικά να βρίσκετε σε σώμα, το σώμα αυτό, αν και φυλακή, σώζει τη ψυχή. 

Το γιατί και πως μας εξηγεί η τρίτη δοξασία που είναι η πίστη στη μετενσάρκωση. Αφού τελικά η ψυχή είναι ξεχωριστή από το σώμα και απλά σώζεται μεσώ αυτού, άρα κάθε φορά που πεθαίνουμε, η ψυχή ψάχνει ένα άλλο σώμα. Ποιος όμως νόμος όρισε το δέσιμο της ψυχής με το σώμα? Πίστευαν ότι αφού η ψυχή είναι θεϊκή και κάτι την αναγκάζει να δεθεί κάπου, αυτό πρέπει να είναι ένα είδος τιμωρίας για ένα προγενέστερο αμάρτημα της. Έτσι περνώντας από το σώμα, εκτός το ότι φυλακίζετε, λυτρώνετε κιόλας, εκτίει κάποια ποινή κι όταν αυτή λήξει, σταματάει και ο φαύλος κύκλος της επαναλαμβανόμενης μετενσάρκωσης. 

ΤΟ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ 

Συνεπώς ένα αμάρτημα είναι το αίτιο της μετενσάρκωσης του ανθρώπου. Οι Ορφικοί με το μύθο τους, του διαμελισμού του Διόνυσου από τους Τιτάνες μας εξηγούν ποιο ήταν αυτό. 

Σύμφωνα με τους Ορφικούς, για όλα ευθύνονται οι ανήθικοι προγονοί των ανθρώπων, οι Τιτάνες. Σύμφωνα μ αυτό το μύθο ο Διόνυσος, γιος του Δια και της Περσεφόνης (νόμιμη γυναίκα του Πλούτωνα) και τελευταίος κάτοχος του βασιλικού σκήπτρου, όταν ήταν ακόμα παιδί, προσεγγίστηκε από τους Τιτάνες, στα ανάκτορα της Κρήτης. Στο μικρό Διόνυσο πρόσφεραν δώρα, μεταξύ αυτών και έναν καθρέφτη. Τη στιγμή που ο μικρός Διόνυσος κοίταζε το είδωλο του στο καθρέφτη, οι Τιτάνες του επιτέθηκαν και τον σκότωσαν για να πάρουν την εξουσία του. Για να μην αποκαλυφθεί το απαίσιο έγκλημα τους, διαμέλισαν το νεκρό σώμα και το έφαγαν. Στην Αθηνά, που πήρε μέρος κι αυτή, στην ανόσια αυτή πράξη, έτυχε η καρδιά. Αυτή όμως αποφάσισε να σώσει το τελευταίο μέλος και να μη το φαει. Πήγε και κατάδωσε στον Δια τους Τιτάνες. Ο Δίας εξοργισμένος κατακεραύνωσε τους Τιτάνες και από τη στάχτη τους, προσθέτοντας λίγο νερό, έφτιαξε την ανθρώπινη φυλή. Επειδή όμως οι Τιτάνες είχαν φαει τον Διόνυσο πέρασε μέσα τους το θεϊκό στοιχείο, και από αυτούς σε εμάς. Και γι αυτό οι άνθρωποι ξεχώρισαν από όλο το ζωικό βασίλειο. Είχαν πλέον μέσα τους θεϊκή φύση αλλά και ένα βαρύ αμάρτημα.. 

Αργότερα ο Διόνυσος αναστήθηκε από το κομμάτι που είχε φυλάξει η Αθηνά. 

Έτσι, όπως είπαμε και προηγουμένως, οι Ορφικοί πίστευαν ότι μπορούσε να εξαγνιστεί ο άνθρωπος από αυτή τη κατάρα και να σταματήσει επιτέλους αυτός ο φαύλος κύκλος της μετενσάρκωσης.

πηγη:
http://eineken.pblogs.gr

Δείτε πως ήταν η Λεπτοκαρυά τα Χριστούγεννα 2 χρόνια πριν…


 ΤοΧριστουγεννιάτικο δένδρο 14 μέτρα ύψος, τόνιζε τότε την Χριστουγεννιάτικη αγορά απο την  πλατεία …!!!

… Είπα να μην πω τίποτα , θυμήθηκα όμως τι είπε ο δάσκαλος μας ο μεγάλος Σωκράτης…

 - Διόστρατε, στην ουσία ήδη είπαμε τα πάντα, που χρειαζόταν να ειπωθούν, αφήσαμε μόνο την αιτία στην άκρη για να μπορέσει να την βρει ο κάθε ανήσυχος και φιλομαθής νους. Για την καρδιά του καθενός δεν λέω τίποτε- διότι αυτή ξέρει πολύ καλά την απάντηση… Η καρδιά σου, Διόστρατε, το βλέπω - ξέρει την απάντηση… 

Απο Λεπτοκαρυά Καλές γιορτές σε όλους!!!

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Περάσαν τόσες μέρες και ακόμα δεν το έχει δείξει κανένα κανάλι




Οι οπαδοί της Μαρσέϊγ σχημάτισαν μία τεράστια ελληνική σημαία!

Στον αγώνα μεταξύ της Μαρσέιγ και της Λιλ στις 22 Νοεμβρίου οι οπαδοί της πρώτης σχημάτισαν μία τεράστια ελληνική σημαία με το πρόσωπο του Πρωτέα στη μέση και ένα μακρύ πανό το οποίο έγραφε:...

"Δεν αρνούμαστε την καταγωγή της πόλης μας"

Η Μασσαλία ιδρύθηκε από τους Φωκαείς γύρω στο 600 π.Χ και ήταν η πρώτη ελληνική πόλη-κράτος στα σημερινά γαλλικά εδάφη.

Δείτε το βίντεο από το γήπεδο Βελοντρόμ



http://www.plektani.gr/2012/12/blog-post_675.html

ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ SPREAD ΠΡΟΕΞΟΦΛΟΥΝ ΤΑ HEDGE FUNDS Ποντάρουν στην Ελλάδα τώρα οι αγορές



Κέρδη πεντακοσίων εκατομμυρίων δολαρίων απεκόμισε ένα από τα πιο ισχυρά hedge funds του πλανήτη, ποντάροντας ότι η Ελλάδα δεν θα εξωθηθεί σε έξοδο από την ευρωζώνη, σε πείσμα των τάσεων που επικράτησαν ολόκληρη τη χρονιά.

Ποντάρουν στην Ελλάδα τώρα οι αγορές
Την είδηση δημοσιεύει με πρωτοσέλιδό της άρθρο η ηλεκτρονική έκδοση των Financial Times και αφορά το hedge fund «Third Point», επικεφαλής του οποίου είναι ο αμερικανός δισεκατομμυριούχος Νταν Λόεμπ που «έκτισε» συμμετοχή 1 δισεκατομμυρίου σε ελληνικά ομόλογα (σε τιμή αγοράς 17 cent) λίγους μήνες πριν από την επαναγορά χρέους, αποκομίζοντας αποδόσεις 50%, (τιμή πώλησης 34 cent) σύμφωνα με πηγές με γνώση στα της εταιρίας.

Η ΕΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΙ ΑΘΗΝΑ





Athena, ancient greek goddess of wisdom.
Η εν Παρθενώνι Αθηνά :

<Ἀθηνᾶν> καὶ <καιρὸν> καὶ <τύχην> τὴν ἑπτάδα ἐπωνόμαζον• δι᾽ ἣν αἰτίαν οἱ μὲν ἄλλοι φιλόσοφοι τὸν ἀριθμὸν τοῦτον ἐξομοιοῦσι τῆ <ἀμήτορι Νίκη> καὶ <Παρθένω>, ἣν ἐκ τῆς τοῦ Διὸς κεφαλῆς ἀναφανῆναι λόγος ἔχει, οἱ δὲ Πυθαγόρειοι τῶ ἡγεμόνι τῶν συμπάντων : "Ἔστι γάρ, φησίν, ἡγεμὼν καὶ ἄρχων ἁπάντων θεὸς εἷς ἀεὶ ὤν, μόνιμος, ἀκίνητος, αὐτὸς αὑτῷ ὅμοιος, ἕτερος τῶν ἄλλων".
  • Ω! Αθηνά, εσέ καλούμε, την αδάμαστη και αμείλικτη, την φιλόσοφο άμα και φιλοπόλεμο Θεά. Εσέ που συγκρατείς και πρυτανεύεις στις εντός του σύμπαντος αντιθέσεις – για αυτό και καλείσαι Αθηνά Νίκη! -, εσέ που σώζεις άχραντο τον άνακτα Βάκχο, εσέ  που αντιμετωπίζεις τους Γίγαντες μαζί με τον πατέρα Δία, κινείς μόνη σου την Αιγίδα και φέρεις την κεφαλή της Μέδουσας! Πρόσελθε θεά κοντά μας, εσύ που κινείς την όλη ειμαρμένη και κατευθύνεις τις δημιουργίες αυτής! Πρόσελθε Θεά «ἵλεῴ» σε μας και δώσε μας άχραντη σοφία & νοητική δύναμη, χάρισέ μας Θεά τα Ολύμπια και ανάγωγα για τις ψυχές αγαθά, εξόρυξε μακριά από εμάς τα Γιγάντια και γενεσιουργά φαντάσματα, διέγειρε εντός μας τις καθαρές και αδιάφθορες σκέψεις για όλους τους θεούς και πέμψε μας το θεϊκό φως της νόησης σου! Ω εσύ που είσαι φωσφόρος θεός! Ανύψωσέ μας σώτειρα Θεά και ενίδρυσε μας στις καθολικές νοήσεις του μεγίστου Διός!Εσένα θεά καλούμε , που στα κύματα του Αιθέρα την καρδιά ανέπαφη του Άνακτα Βάκχου έσωσες από το χέρι των Τιτάνων που έγινε κομμάτια και στον πατέρα του την παρέδωσες. Και αυτός αναβίωσε, με την βουλή του που τον γέννησε με την Σεμέλη, και στην κορυφή του Κόσμου ανυψώθηκε, ο Διόνυσος!


Πηγή

Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ - ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΑΥΣΤΡΙΑΣ ΒΙΕΝΝΗ


Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Ωδή στην Ελλάδα που χάνεται : Μέσα από τον φακό του Platonα


Ωδή στην Ελλάδα που χάνεται : Μέσα από τον φακό του Platonα
Εχει σημαδέψει με τον φακό του τους πιο ισχυρούς ανθρώπους του πλανήτη και περίπου 130 ηγέτες, τους περισσότερους από οποιονδήποτε άλλον φωτογράφο. Τα πορτρέτα του τού χάρισαν το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό World Press Photo. Είναι ο Platon, ο διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, ο οποίος όχι μόνο δεν κρύβει τις ελληνικές του ρίζες, αλλά για πρώτη φορά εκθέτει και τη δική του ματιά για την Ελλάδα μέσα από μια έκθεση που εγκαινιάζεται τη Δευτέρα στο Παρίσι.

Πρόσωπα σκαμμένα από τα σημάδια του χρόνου, χέρια που κρατούν με ευλάβεια ένα πολυπαιγμένο μπουζούκι, παιδιά με παραδοσιακές φορεσιές πάνω σε φθαρμένες από τον καιρό καρέκλες, γυναίκες που στο ένα χέρι βαστούν το μπαστούνι τους και στο άλλο ένα εικόνισμα.
Αυτή είναι η Ελλάδα για τον 44χρονο Πλάτωνα Αντωνίου (όπως είναι το πλήρες όνομά του), γιο αρχιτέκτονα, συνεργάτη του Δοξιάδη, που όταν ήταν παιδί έζησε στην Αθήνα και περνούσε τα καλοκαίρια του στην Πάρο;

Ταξίδι στην Ανατολή με ένα βυζαντινό πλοίο


Ταξίδι στην Ανατολή με ένα βυζαντινό πλοίο
Eνα οδοιπορικό στους θαλάσσιους δρόμους της Ανατολής, από τη Θεσσαλονίκη στο Βόρειο Αιγαίο και από εκεί στη Μαύρη θάλασσα και στην Κασπία οργανώνει το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού της Θεσσαλονίκης μέσα από μία έκθεση, που εγκαινιάστηκε το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου.

Με όχημα την «ολκάδα», το εμπορικό πλοίο των Βυζαντινών, που μετέφερε εμπορεύματα αλλά και ανθρώπους συνδέοντας επί αιώνες πόλεις, λιμάνια και πολιτισμούς η έκθεση με τίτλο «Μεσαιωνικά λιμάνια-σταθμοί στους θαλάσσιους δρόμους της Ανατολής: Βόρειο Αιγαίο, Μαύρη Θάλασσα, Κασπία Θάλασσα» προσφέρει μία οπτική ξενάγηση σε κάθε «στάση» της.

Και αυτή τη φορά στα αμπάρια της ο ολκάς μεταφέρει μοναδικές εικόνες της ιστορίας, όπως γκραβούρες, καρτ ποστάλ και φωτογραφίες που για πρώτη φορά παρουσιάζονται με τρόπο που να αναδεικνύουν την ιστορία κάθε πόλης-λιμανιού και την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής.

Οι Πριγκίπισσες της Μεσογείου στο Μουσείο Κυκλαδικής Ιστορίας



Οι Πριγκίπισσες της Μεσογείου στο Μουσείο Κυκλαδικής Ιστορίας
Γυναίκες της Μεσογείου, πριγκίπισσες κι αριστοκράτισσες, αρχόντισσες ή ιέρειες και μάγισσες, όλες τους γυναίκες με κύρος, αναδύονται από τη μακρά διάρκεια της Ιστορίας, για να σαγηνεύσουν το κοινό, στην έκθεση «Πριγκίπισσες της Μεσογείου στην αυγή της Ιστορίας», στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, από σήμερα.

Τα κοσμήματά τους, τα ενδύματα, θραύσματα από έπιπλα, και άλλα αντικείμενα που βρέθηκαν στους τάφους τους και τα οποία είτε οι ίδιες πρόσταξαν να πάρουν μαζί τους πριν πεθάνουν είτε οι συγγενείς τους τοποθέτησαν εκεί για να τις συνοδέψουν στο τελευταίο τους ταξίδι στον Αδη, αποκαλύπτουν όχι μόνο τα τελετουργικά έθιμα του θανάτου στον αρχαίο κόσμο αλλά και την δράση των συγκεκριμένων γυναικών.

Ο εμπνευστής και επιμελητής της έκθεσης, καθηγητής Νίκος Σταμπολίδης, διευθυντής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, ξεχώρισε και παρουσιάζει στην έκθεση, 24 παραδείγματα «πριγκιπισσών», με την ευρύτερη έννοια του όρου και όχι αναγκαστικά γαλαζοαίματες, σπεύδει ο ίδιος να ξεκαθαρίσει ως προς την χρήση του όρου, στον τίτλο της έκθεσης.


Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Η ιερότητα της Ελληνικότητας...



Η ιερότητα της Ελληνικότητας...
Γράφει ο ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Όταν ένας λαός βάλλεται από τους εχθρούς του δια χειρών της πολιτικής του ηγεσίας, τότε η οφειλόμενη αντίδραση πρέπει να δώσει απάντηση στο ερώτημα περί της σκοπιμότητας της γενομένης επιθέσεως.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΚΖ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων - Θέμα: Όλυμπος





    Προκειμένου να διαμορφώσουν άποψη για τη θεσμοθέτηση Ζωνών Προστασίας, όπως προβλέπει ο Αρχαιολογικός Νόμος (3028/2002), την 7η Δεκεμβρίου 2012 επιτροπή του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και Υπηρεσιακοί Παράγοντες του ΥΠΑΙΘΠΑ πραγματοποίησαν αυτοψία στον Μακεδονικό/Πιερικό Όλυμπο, που κηρύχθηκε το 1985 ιστορικός και αρχαιολογικός τόπος (ΦΕΚ474/25.7.1985). Κατά το Νόμο, ως αρχαιολογικοί χώροι νοούνται εκτάσεις οι οποίες περιέχουν ή στις οποίες υπάρχουν ενδείξεις ότι περιέχονται αρχαία μνημεία ή αποτέλεσαν ή υπάρχουν ενδείξεις ότι αποτέλεσαν από τους αρχαιοτάτους χρόνους έως και το 1830 μνημειακά, οικιστικά ή ταφικά σύνολα. 

Η Π.Ε. Πιερίας στο 4ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας



 
  Σοφία Μαυρίδου: «Παντρεύουμε τον τουρισμό με τα ποιοτικά τοπικά αγροτικά προϊόντα για να έχουμε ένα γλυκό και ευεργετικό αποτέλεσμα σαν το μέλι μας»
Άλλη μια συμμετοχή της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας έκλεισε με επιτυχία.


ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ Ο ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ



ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ Ο ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
"Και ποια είναι η πιο αψηλή εντολή; Ν’ αρνηθείς όλες τις
 παρηγοριές-θεούς, πατρίδες, ηθικές, αλήθειες - ν’ απομείνεις
 μόνος και ν’ αρχίσεις να πλάθεις εσύ, με μοναχά τη δύναμή σου,
 έναν κόσμο που να μην ντροπιάζει την καρδιά σου... Ποια ‘ναι ηπιο
 αντρίκια χαρά; Ν’ αναλαβαίνεις την πάσα ευθύνη".!

Το Πόθεν και το αίσχος



Του Κώστα Βαξεβάνη
Η ιστορία θα επαναληφθεί για μία ακόμη φορά. Το πόθεν έσχες των ελλήνων βουλευτών θα

Ο. ΕΛΥΤΗΣ



Ο. ΕΛΥΤΗΣ
Αν η Ελλάδα καταστραφεί τελείως θα μείνει μια ελιά, ένα κλήμα 
και μια βάρκα. Είναι αρκετά για να ξαναχτιστεί από την αρχή....

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΜΕΤΑΞΑΣ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

 ΕΝΩ Ο ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ!

metaxasΓια όσους δεν το γνωρίζουν το 1936 ο Ιωάννης Μεταξάς διορίστηκε πρωθυπουργός της Ελλάδας και στην συνέχεια πρωτοστάτησε στην επιβολήδικτατορικού καθεστώτος του οποίου ήταν επικεφαλής. Διαβάστε πως έβαλε την Ελλάδα και τους Έλληνες πάνω από τους δανειστές και τις τράπεζες...

Η ιστορία έχει ως εξής: το 1936, η Ελλάδα του Ιωάννη Μετάξα αρνήθηκε να συνεχίσει την εξυπηρέτηση του δανείου που είχε συνάψει με την βελγική τράπεζα «Societe Commerciale de Belgique».

ΝΕΡΟ: ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΡΩΝΟΙ ΤΟΥ




Ξεχάστε το πετρέλαιο. Η επόμενη πλουτοπαραγωγική πηγή που βρίσκεται ήδη στο στόχαστρο μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων ανά το κόσμο είναι το νερό...

του ΜΩΥΣΗ ΛΙΤΣΗ

Το περιοδικό «Fortune» είχε χαρακτηρίσει το 2000, το νερό ως «μία από τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες στον κόσμο. Θα είναι στον 21ο αιώνα ότι ήταν το πετρέλαιο για τον 20ο αιώνα», έγραφε στις 15/05/2000. 
Και ο γενικός γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών Μπαν Κι-μουν είχε δηλώσει μερικά χρόνια πριν στο Διεθνές Φόρουμ για το Νερό στην Κωνσταντινούπολη, ότι η έλλειψη νερού είναι «ενδεχομένως πιθανή αιτία για πολέμους και συγκρούσεις»

Γιατί πάνω από την Ακρόπολη δεν πετάνε πουλιά;;



Η λέξη Ακρόπολη προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων άκρος και πόλις και κυριολεκτικά σημαίνει πόλη στην άκρη (ή σε ακρότατο)...


Για αμυντικούς σκοπούς, οι οικιστές επέλεγαν ένα υπερυψωμένο σημείο, συχνά ένα λόφο με απότομος πλευρές.

Σε πολλά μέρη στον κόσμο, αυτοί οι πρώιμοι οχυροί οικισμοί γίνονταν ο πυρήνας μεγάλων πόλεων, που επεκτείνονταν στο επίπεδο έδαφος γύρω από την Ακρόπολη. Τέτοια παραδείγματα είναι οι πόλεις της Αθήνας και της Ρώμης.