«Η ανώτερη εξουσία βρίσκεται αναγκαστικά στα χέρια ενός ή μερικών ή και πολλών. Όταν όλοι αυτοί κατευθύνουν όλες τους τις προσπάθειες προς το γενικό καλό, τούτο το κράτος διοικείται καλά, αλλά όταν ο ένας, οι λίγοι ή οι πολλοί αποβλέπουν μόνο προς το δικό τους συμφέρον, πρέπει να περιμένουμε μια εξέλιξη προς το χειρότερο.»
ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου
-
▼
2025
(6)
- ▼ Ιανουαρίου (6)
-
►
2013
(603)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (72)
- ► Ιανουαρίου (116)
-
►
2012
(2508)
- ► Δεκεμβρίου (112)
- ► Σεπτεμβρίου (160)
- ► Φεβρουαρίου (301)
- ► Ιανουαρίου (242)
Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013
Αριστοτέλης ( 384 – 322 π.Χ. )
«Η ανώτερη εξουσία βρίσκεται αναγκαστικά στα χέρια ενός ή μερικών ή και πολλών. Όταν όλοι αυτοί κατευθύνουν όλες τους τις προσπάθειες προς το γενικό καλό, τούτο το κράτος διοικείται καλά, αλλά όταν ο ένας, οι λίγοι ή οι πολλοί αποβλέπουν μόνο προς το δικό τους συμφέρον, πρέπει να περιμένουμε μια εξέλιξη προς το χειρότερο.»
Ποιος Μητροπολίτης υπερασπίζεται τη Χρυσή Αυγή (Video)
Το Ποντίκι web
Προκλητικός και αμετανόητος εμφανίστηκε για ακόμη μια φορά ο Μητροπολίτης Γλυφάδας, δηλώνοντας για τους βουλευτές της Χ.Α. ότι «βάζουν φυλακή τα θύματα αντί να βάλουν τους θύτες». Στο πρόσωπο του Μητροπολίτη Γλυφάδας Παύλου η Χρυσή Αυγή βρήκε τον υπερασπιστή που γύρευε και έναν «άξιο» συμπαραστάτη του… «θεάρεστου» έργου της.
Εκτός από το… μεγαλοπρεπές «Βάζουν φυλακή τα θύματα αντί να βάλουν τους θύτες», ο Μητροπολίτης Γλυφάδας πρόσθεσε προκλητικά ότι «είναι κι άλλοι πολιτικοί παλιοί που χρωστάνε λεφτά στο κράτος. Και μερικοί την έχουν γλιτώσει. Ο λαός ξέρει πόσοι πολιτικοί έπρεπε να είναι φυλακή, κι αντί αυτού βάζουν μέσα τα θύματα...».
Ο "σοφός" ποιμενάρχης της Γλυφάδας, που με ανάλογες δηλώσεις του και κατά το παρελθόν έχει προκαλέσει κύματα αντιδράσεων, δεν έχασε ευκαιρία να αναφερθεί εναντίον των μεταναστών, για τις ελληνοποιήσεις αλλά και τον επερχόμενο αντιρατσιστικό νόμο.
Ο Μητροπολίτης-συμπαραστάτης της νεοναζιστικής οργάνωσης σημείωσε ότι «Λάθος της πολιτείας που το ΄90 άφησε τα σύνορα ανοιχτά. Λάθος και ο νόμος με τον οποίο δίνεται πιο εύκολα η ελληνική ιθαγένεια. Να έρθουν από όλες τις χώρες, αλλά σαν τουρίστες και κατόπιν να επιστρέψουν στις χώρες τους. Δεν είμαι, φυσικά, ρατσιστής. Έχω πάει στην Αφρική 48 φορές (!) για ιεραποστολή»...
Προκλητικός και αμετανόητος εμφανίστηκε για ακόμη μια φορά ο Μητροπολίτης Γλυφάδας, δηλώνοντας για τους βουλευτές της Χ.Α. ότι «βάζουν φυλακή τα θύματα αντί να βάλουν τους θύτες». Στο πρόσωπο του Μητροπολίτη Γλυφάδας Παύλου η Χρυσή Αυγή βρήκε τον υπερασπιστή που γύρευε και έναν «άξιο» συμπαραστάτη του… «θεάρεστου» έργου της.
Εκτός από το… μεγαλοπρεπές «Βάζουν φυλακή τα θύματα αντί να βάλουν τους θύτες», ο Μητροπολίτης Γλυφάδας πρόσθεσε προκλητικά ότι «είναι κι άλλοι πολιτικοί παλιοί που χρωστάνε λεφτά στο κράτος. Και μερικοί την έχουν γλιτώσει. Ο λαός ξέρει πόσοι πολιτικοί έπρεπε να είναι φυλακή, κι αντί αυτού βάζουν μέσα τα θύματα...».
Ο "σοφός" ποιμενάρχης της Γλυφάδας, που με ανάλογες δηλώσεις του και κατά το παρελθόν έχει προκαλέσει κύματα αντιδράσεων, δεν έχασε ευκαιρία να αναφερθεί εναντίον των μεταναστών, για τις ελληνοποιήσεις αλλά και τον επερχόμενο αντιρατσιστικό νόμο.
Ο Μητροπολίτης-συμπαραστάτης της νεοναζιστικής οργάνωσης σημείωσε ότι «Λάθος της πολιτείας που το ΄90 άφησε τα σύνορα ανοιχτά. Λάθος και ο νόμος με τον οποίο δίνεται πιο εύκολα η ελληνική ιθαγένεια. Να έρθουν από όλες τις χώρες, αλλά σαν τουρίστες και κατόπιν να επιστρέψουν στις χώρες τους. Δεν είμαι, φυσικά, ρατσιστής. Έχω πάει στην Αφρική 48 φορές (!) για ιεραποστολή»...
Τα ιδεολογικά ίχνη του φιδιού
Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης
Προφανώς δεν υπάρχουν μισό εκατομμύριο νεοναζί ιδεολόγοι, υπάρχουν όμως πολύ περισσότεροι οι οποίοι έχουν ενσωματωμένα συγγενικά ιδεολογήματα που η επιφανειακή κομματική ταυτότητα τα αποκρύπτει
Είναι πολιτικό κόμμα ή εγκληματική οργάνωση η Χρυσή Αυγή; Αυτό είναι το ερώτημα που ετέθη δίχως περιστροφές στην ελληνική κοινωνία μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Είναι πολιτικό κόμμα ή εγκληματική οργάνωση η Χρυσή Αυγή; Αυτό είναι το ερώτημα που ετέθη δίχως περιστροφές στην ελληνική κοινωνία μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν 2,7 εκατομμύρια συνταξιούχοι.
Συντάξεις των 1.000 ευρώ στο στόχαστρο κυβέρνησης και ΕΕ.
Του Γιώργου Δελαστίκ
Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν 2,7 εκατομμύρια συνταξιούχοι. Από αυτούς τα 2,1 εκατομμύρια παίρνουν σύνταξη λόγω γήρατος και 375.000 είναι συντάξεις που χορηγούνται σε συγγενείς λόγω θανάτου του συνταξιούχου. Χορηγούνται επιπλέον 290.000 αναπηρικές συντάξεις.
Για λόγους ακριβείας, τον μήνα Αύγουστο υπήρχαν 2.074.003 συνταξιούχοι λόγω γήρατος, 376.264 λόγω θανάτου συν 233.253 δικαιούχοι...
αναπηρικών συντάξεων και 24.207 άλλων κατηγοριών - συνολικά δηλαδή 2.707.727 συνταξιούχοι όλων των κατηγοριών. Τον ίδιο μήνα, σε αυτούς τους συνταξιούχους καταβλήθηκαν συνολικά 4.445.943 συντάξεις, πρακτικά όσες και τον Οκτώβριο, τον μήνα που άρχισε, όπου οι συντάξεις είναι 4.450.260. Από αυτά τα 4,5 εκατομμύρια συντάξεις μόλις 9.749 καταβλήθηκαν σε υπηκόους άλλων χωρών.Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013
Κλιμάκιο της END συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Τρικκαίων και με τον Δήμαρχο Πύλης και πρότεινε λύση στο οικονομικό αδιέξοδο
Αρθρογράφος: Ελισάβετ Παπανικολάου
Το σχέδιο να σώσει την Ελλάδα από το χρέος, ξεδίπλωσε κλιμάκιο της END στην Δημοτική Αρχή Τρικάλων και στον Δήμαρχο Πύλης.
Όπως αποκαλύπτει το trikalanews.grη συνάντηση έγινε αρχικά στο γραφείο του Δημάρχου Χρήστου Λάππα και ακολούθησε ενημερωτική συνάντηση του κλιμακίου της END σε καφετέρια του πεζόδρομου της Ασκληπιού, με το κλιμάκιο της ΕND, να ενημερώνει Αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους με ποιο τρόπο μπορούν να διατεθούν τεράστια ποσά σε ευρώ στα Τρίκαλα.
Στην συνάντηση, έγινε λόγος για το πώς μπορεί ο Δήμος Τρικκαίων να «κατεβάσει» χρήματα από παγκόσμιο λογαριασμό, άτοκα και για 50 χρόνια και με τα χρήματα αυτά να τα επενδύσει σε έργα, να εξαλείψει το χρέος του Δήμου αλλά και με μέρος αυτών των χρημάτων να βοηθήσει Τρικαλινές οικογένειες να «απελευθερωθούν» από τα «κόκκινα» στεγαστικά δάνεια…
Σάββατο 17 Αυγούστου 2013
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ 2013 - Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Κάστρο του Πλαταμώνα
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Κάστρο του Πλαταμώνα Μια ξεχωριστή βραδιά Μια διαφορετική βραδιά έζησαν οι φίλοι του Φεστιβάλ Ολύμπου την Παρασκευή 16 Αυγούστου. Εκεί, στο Κάστρο του Πλαταμώνα, με φόντο τον Όλυμπο από τη μια και τον επιβλητικό κεντρικό πύργο του από την άλλη, το κοινό απόλαυσε τον δημοφιλή τραγουδιστή σε μια ατμόσφαιρα ξεχωριστή. Η αυγουστιάτικη νύχτα έλουζε με μια σπάνια ρομαντική διάθεση το κοινό, που...
σιγοτραγουδούσε παλιά και καινούργια τραγούδια. Ο χώρος και το όλο κλίμα δεν θύμιζε τόσο τις κλασικές συναυλίες, όσο μια μεγάλη παρέα που επιμεριζόταν σε μικρότερες και επικρατούσε ένας ξεχωριστός καλοκαιρινός ερωτισμός. Μικρές μικρές παρέες, καθισμένοι όλοι στις πλαγιές του λόφου απολάμβαναν την παλιά και τη νέα δουλειά του γνωστού καλλιτέχνη. Μου έκανε εντύπωση, όπως άκουγα από σιγοψιθυρίσματα, ότι ήταν αρκετοί εκείνοι που, ενώ γνώριζαν Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013
Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013
David Icke ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ
ΜΥΘΩΔΙΑ - ΜΗΝΥΜΑΤΑ - Μέρος 1ο
Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013
Σοβαρό ατύχημα με ορειβάτη στον Όλυμπο

Σε σοβαρή κατάσταση βρίσκεται ένας ορειβάτης που είχε πτώση στη θέση Χιονούρα, στον Όλυμπο και, συγκεκριμένα, στο μονοπάτι που οδηγεί από το Οροπέδιο των Μουσών στο Καταφύγιο «Σπήλιος Αγαπητός», σε υψόμετρο 2.200 μ.
Τρία μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, που βρισκόταν σε επιφυλακή στον Όλυμπο, σπεύδουν ήδη στην περιοχή, ενώ έχει ήδη κινητοποιηθεί και η Διεύθυνση Επιχειρήσεων της Οργάνωσης, σε περίπτωση που χρειαστεί να επέμβουν κι άλλα μέλη της ΕΟΔ. Επίσης, έχει ενημερωθεί το ΕΚΑΒ, η Πυροσβεστική και η Αστυνομία, ενώ έχει ζητηθεί και η διάθεση αεροπορικού μέσου από την Πολεμική Αεροπορία.
Σάββατο 10 Αυγούστου 2013
ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ : "ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ"
Κατερίνη 9 Αυγούστου 2013
Η κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας, και η εκδίωξη από το οίκημα τους του αγροτικού ιατρείου και του γραφείου τουριστικών πληροφοριών της Παραλίας είναι μερικές μόνο πρόσφατες ενέργειες που αποδεικνύουν ότι το κράτος όχι μόνο δεν είναι αρωγός μας, αλλά είναι απέναντί μας.
Μεγάλη ευθύνη έχουμε και οι επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς που βολευτήκαμε με τις έως τώρα ανώδυνες και αποσπασματικές μας πρακτικές. Μόνο οργανωμένοι, ενωμένοι και απεξαρτημένοι μπορούμε να αντιδράσουμε στις επιθέσεις που δεχόμαστε σαν πολίτες και σαν επαγγελματίες.
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ.
Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013
Η Νίκη της Σαμοθράκης! από το Μουσείο του Λούβρου... Bonjour! Je suis la Victoire de Samothrace du musée du Louvre ...
Τρίτη 6 Αυγούστου 2013
Ἑκηβόλος: ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Η ΠΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΚΗ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ
Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013
Ἀλλάζουν τώρα καί τήν Ἑλληνική γραμματική…;
Σας παραθέτω ένα κείμενο με ανησυχία για την ελληνική μας γλώσσα την οποία επιχειρούν να αλλοιώσουν τα φερέφωνα της παγκοσμιοποίησης Δραγώνα, Ρεπούση κ.α.
Αν και όσα καταγγέλλονται στην ανάρτηση έχουν βάση και πρέπει να μας προβληματίσουν εν τούτοις καλό είναι για τον μελετητή να διαβάσει τα 2 αρχεία (pdf) που παραθέτω στο τέλος σε συνδέσμους. Στο πρώτο θα δείτε το άρθρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αλέξανδρος Δελμούζος με εικόνες από το βιβλίο Γραμματικής και στο δεύτερο καταγράφεται η άποψη της Ειρήνης Φιλιππάκη- Warburton και πως αντιλαμβάνεται η ίδια την γραμματική.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!
Όλυμπος. Δεν κατακτήθηκε ποτέ!
Ο Όλυμπος δεσπόζει στον ελλαδικό χώρο. Τμήμα χάρτη του 1578 από ΙΣ. © Foto/Φωτο:ΑΒ/AM
Συμπληρώθηκαν φέτος 100 χρόνια από την πρώτη γνωστή καταγεγραμμένη ανάβαση στην υψηλότερη κορυφή του Ολύμπου. Ήταν σαν σήμερα, στις 2 Αυγούστου του 1913, στις 10.30 το πρωί όταν τρία άτομα, οι Ελβετοί Frédéric Boissonnas, Daniel Baud-Βovy και ο Έλληνας Χρήστος Κάκαλος, αναρριχήθηκαν για πρώτη φορά στην κορυφή του Ολύμπου.
Στην κορυφή του Ολύμπου που ”κατοικούσαν” οι θεοί της ελληνικής μυθολογίας, ενώ στους πρόποδες του γεννήθηκαν, έζησαν και έδρασαν μούσες, ημίθεοι και ήρωες.
Η ιδέα για την ανάβαση ήταν του Frédéric Boissonnas αλλά η επιτυχία της επιχείρισης συντελέστηκε χάρη στις γνώσεις - όπως και στην επιμονή - που διέθετε ο Χρήστος Κάκαλος για να φτάσει στο τέρμα, στην κορυφή.
Ο Χρήστος Κάκαλος ζούσε στο Λιτόχωρο που μόλις ένα χρόνο πρίν είχε απελευθερωθεί. Ασχολούνταν, όπως οι περισσότεροι κάτοικοι του χωριού, με πολλές δουλειές αλλά υπεραγαπούσε το βουνό και το κυνήγι. Γνώριζε τα κατατόπια του βουνού, πάνω εκεί ψηλά όπου έβρισκε αγριοκάτσικα και ζαρκάδια. Ήταν δεινός κυνηγός αυτών των θηραμάτων. Και τότε η πανίδα του Ολύμπου ήταν πλουσιότατη…
Είναι άγνωστο μέχρι πιο ύψος είχε φτάσει μόνος του πριν τον πλησιάσει ο Boissonnas για να ζητήσει τη βοήθειά του.
Έτσι από μια ιδέα, μια συνάντηση και μια σχεδόν αυθόρμητη επιχείρηση, παρουσιάστηκε η ευκαιρία που ανέδειξε τους τρείς άνδρες ως τους πρώτους που έφτασαν ποτέ στην κορυφή του Ολύμπου. Ο Boissonnas αποτύπωσε την εμπειρία του με κείμενα και με φωτογραφίες. Οι άλλοι δύο επισκιάστηκαν από τον Boissonnas που εκτός από τη φωτογραφική μηχανή κράτησε και την πένα της ιστορίας. Στην τοπική κοινωνία και στην Ελλάδα γενικότερα, ο Χρήστος Κάκαλος τιμήθηκε ως ο οδηγός της επιτυχίας. Ο τρίτος της παρέας, Daniel Baud-Βovy, σπάνια αναφέρεται και δεν τιμήθηκε ποτέ ιδιαίτερα.
Βέβαια πριν 100 χρόνια είχε αρχίσει να γίνεται πια δημοφιλές το σπορ της ορειβασίας. Ως τότε οι άνθρωποι δεν έβλεπαν ιδιαίτερο νόημα ή όφελος για να αναρριχηθούν στις πιο ψηλές κορυφές των βουνών.
Συμπληρώθηκαν φέτος 100 χρόνια από την πρώτη γνωστή καταγεγραμμένη ανάβαση στην υψηλότερη κορυφή του Ολύμπου. Ήταν σαν σήμερα, στις 2 Αυγούστου του 1913, στις 10.30 το πρωί όταν τρία άτομα, οι Ελβετοί Frédéric Boissonnas, Daniel Baud-Βovy και ο Έλληνας Χρήστος Κάκαλος, αναρριχήθηκαν για πρώτη φορά στην κορυφή του Ολύμπου.
Στην κορυφή του Ολύμπου που ”κατοικούσαν” οι θεοί της ελληνικής μυθολογίας, ενώ στους πρόποδες του γεννήθηκαν, έζησαν και έδρασαν μούσες, ημίθεοι και ήρωες.
Η ιδέα για την ανάβαση ήταν του Frédéric Boissonnas αλλά η επιτυχία της επιχείρισης συντελέστηκε χάρη στις γνώσεις - όπως και στην επιμονή - που διέθετε ο Χρήστος Κάκαλος για να φτάσει στο τέρμα, στην κορυφή.
Ο Χρήστος Κάκαλος ζούσε στο Λιτόχωρο που μόλις ένα χρόνο πρίν είχε απελευθερωθεί. Ασχολούνταν, όπως οι περισσότεροι κάτοικοι του χωριού, με πολλές δουλειές αλλά υπεραγαπούσε το βουνό και το κυνήγι. Γνώριζε τα κατατόπια του βουνού, πάνω εκεί ψηλά όπου έβρισκε αγριοκάτσικα και ζαρκάδια. Ήταν δεινός κυνηγός αυτών των θηραμάτων. Και τότε η πανίδα του Ολύμπου ήταν πλουσιότατη…
Είναι άγνωστο μέχρι πιο ύψος είχε φτάσει μόνος του πριν τον πλησιάσει ο Boissonnas για να ζητήσει τη βοήθειά του.
Έτσι από μια ιδέα, μια συνάντηση και μια σχεδόν αυθόρμητη επιχείρηση, παρουσιάστηκε η ευκαιρία που ανέδειξε τους τρείς άνδρες ως τους πρώτους που έφτασαν ποτέ στην κορυφή του Ολύμπου. Ο Boissonnas αποτύπωσε την εμπειρία του με κείμενα και με φωτογραφίες. Οι άλλοι δύο επισκιάστηκαν από τον Boissonnas που εκτός από τη φωτογραφική μηχανή κράτησε και την πένα της ιστορίας. Στην τοπική κοινωνία και στην Ελλάδα γενικότερα, ο Χρήστος Κάκαλος τιμήθηκε ως ο οδηγός της επιτυχίας. Ο τρίτος της παρέας, Daniel Baud-Βovy, σπάνια αναφέρεται και δεν τιμήθηκε ποτέ ιδιαίτερα.
Βέβαια πριν 100 χρόνια είχε αρχίσει να γίνεται πια δημοφιλές το σπορ της ορειβασίας. Ως τότε οι άνθρωποι δεν έβλεπαν ιδιαίτερο νόημα ή όφελος για να αναρριχηθούν στις πιο ψηλές κορυφές των βουνών.
Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013
Mυθολογία Μετά Μουσικής Pt.3 (Moonlight Sonata)
Ζευς ο Θεός των Θεών μεγαλώνει κρυφά - Τιτανομαχίες και ιερές συμμαχίες
Το παιδί το λέγανε Δία και μεγάλωσε κρυφά στην Ίδη, στο βουνό της Κρήτης, άλλοι λένε στην Ολυμπία. Μια κατσίκα το βύζαινε, η Αμάλθεια. Όταν μεγάλωσε ήθελε κι αυτός τον θρόνο για πάρτη του και να φάει τονμπαμπά του, τον φαταούλα. Κατεβαίνει σαν Θεός που ήταν στον Τάρταρο, όπου είχε πετάξει ο παππούς του τους Τιτάνες, τους ελευθερώνει και συμφωνεί μαζί τους να ρίξουν τον Κρόνο. Οι Τιτάνες όμως δεν ήτανξηγημένοι και θελαν να φαν τον ίδιο τον Δία. Έτσι κήρυξαν τον πόλεμο στους Ολύμπιους, που είναι γνωστός στη Μυθολογία σαν Τιτανομαχία. Δέκα χρόνια πόλεμος και δεν υπήρχε νικητής. Ο Δίας τα χρειάστηκε.Κατεβαίνει πάλι στον Τάρταρο, πάει βρίσκει τους άλλους θείους του, τους Κύκλωπες. Αυτούς τους φύλαγε ένας τρομερός, Όνος ο Κάμπης, ένα τέρας ή δράκοντας, του οποίου το μισό σώμα ήταν ανθρώπινο, ενώ το άλλο μισό ήταν σώμα φιδιού, με ουρά παρόμοια με την ουρά του σκορπιού. Επιπλέον, είχε και πενήντα κεφάλια. Ο Ζευς σκοτώνει τον Κάμπη και τους λευτερώνει.
Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013
Ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ 77 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013
Alexander the Great: A Great beer από την Ζέος!
Όπως όλοι ξέρουμε από αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε,
η ιστορία είναι γεμάτη από αναφορές σε μεγάλους άνδρες (ό,τι κι αν σημαίνει το "μεγάλος").
Ένας από αυτούς λοιπόν όσον αφορά την ελληνική ιστορία, είναι αναμφίβολα ο Αλέξανδρος ο Μέγας.
Με ένα όνομα που εκπέμπει -και ετυμολογικά- μεγαλείο και δύναμη, θεωρείται ήρωας και σπουδαίος στρατηγός από κάποιους, γενοκτόνος από κάποιους άλλους.
Είναι εξάλλου επίσης γνωστό πως η ιστορία τις περισσότερες φορές γράφεται με αίμα -κυρίως αθώων.
Όπως και να 'χει όμως, εφόσον το θέμα μας εδώ είναι η μπύρα, εγώ σήμερα θα σας πω δυο σκοτεινά λόγια για τη μπύρα που παράγεται από την ελληνική ζυθοποιία Ζέος κι έχει το όνομα Alexander, the Great beer!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)