ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου
-
▼
2025
(6)
- ▼ Ιανουαρίου (6)
-
►
2013
(603)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (72)
- ► Ιανουαρίου (116)
-
►
2012
(2508)
- ► Δεκεμβρίου (112)
- ► Σεπτεμβρίου (160)
- ► Φεβρουαρίου (301)
- ► Ιανουαρίου (242)
Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013
Νικώ τον εαυτό μου σημαίνει ότι δεν εξαρτιέμαι από τον κόσμο..
Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013
Ισοκράτης (436 - 338 πχ, ρήτορας)
Ο Βωμός του Δία
Οι ανασκαφές της αρχαίας Αγοράς ξεκίνησε με στόχο την αποκάλυψη των μνημείων και της ιστορίας της αρχαίας Αγοράς. Φυσικά, κάθε τεχνούργημα ή η δυνατότητα που είχε εκτεθεί πραγματοποιήθηκε σημασία, αλλά όταν κάτι εξαιρετικό έφερε στο φως, ανακάλυψη που θα προέκυπταν μεγάλες συγκινήσεις.
Η Αρχαία Αγορά της Αθήνας
Η Αγορά της Αθήνας ήταν το κέντρο της αρχαίας πόλης: μια μεγάλη, ανοιχτή πλατεία, όπου οι πολίτες θα μπορούσε να συγκεντρώσει για μια ευρεία ποικιλία σκοπών. Σε οποιαδήποτε δεδομένη ημέρα ο χώρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μια αγορά, ή για μια εκλογή, μια δραματική απόδοση, μια θρησκευτική πομπή, στρατιωτική άσκηση, ή αθλητικούς αγώνες. Εδώ διοικητικές, πολιτικές, δικαστικές, εμπορικές, κοινωνικές, πολιτιστικές και θρησκευτικές δραστηριότητες που βρέθηκαν σε μια θέση μαζί στην καρδιά της Αθήνας, και η πλατεία περιβάλλεται από τα δημόσια κτίρια απαιτούνται για τη λειτουργία του Αθηναϊκού κράτους.
Τα κτήρια αυτά, μαζί με τα μνημεία και τα μικρά αντικείμενα, καταδεικνύουν το σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισε σε όλες τις πτυχές της δημόσιας ζωής. Η αίθουσα του Συμβουλίου, τα γραφεία των δικαστών, μέντα, και τα αρχεία έχουν όλα έχουν αποκαλυφθεί, ενώ και τα δικαστήρια εκπροσωπείται από την ανάκτηση του χαλκού ψηφοδέλτια και το νερό ρολόι χρησιμοποιείται για ομιλίες το χρόνο. Η χρήση του χώρου ως μια αγορά φαίνεται από τα πολυάριθμα καταστήματα, όπου αγγειοπλάστες, τσαγκάρηδες, bronzeworkers και γλύπτες έφτιαχναν και πωλούνται τα προϊόντα τους.
Στην Κοζάνη παρουσιάζεται το πρόγραμμα του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου
Για το φιλότεχνο κοινό της περιοχής
Λίγες μέρες πριν την έναρξη του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου, ο Οργανισμός Φεστιβάλ Ολύμπου, το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης και το τοπικό περιοδικό «Παρέμβαση», το ερχόμενο Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 διοργανώνουν κοινή εκδήλωση για την παρουσίαση του προγράμματος και του λευκώματος «40 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ».
Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Ολύμπου θα παρουσιάσουν οι Γρηγόρης Παπαχρήστος, Πρόεδρος του ΟΡΦΕΟ, Nίκος Πασχαλούδης - υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του ΟΡΦΕΟ και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Κώστας Μυστακίδης.
Για το λεύκωμα θα μιλήσουν οι Γιάννης Καραχισαρίδης - ηθοποιός, σκηνοθέτης (διευθυντής ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης), Βασίλης Καραγιάννης - συγγραφέας (διευθυντής του περιοδικού Παρέμβαση) και ο Αντώνης Κάλφας, ποιητής - φιλόλογος (επιμελητής του λευκώματος).
Τρίτη 25 Ιουνίου 2013
Χαράτσι και στα γιαπιά!!!
Σαρωτικούς ελέγχους στα στοιχεία των φορολογουμένων και ειδικά στο έντυπο ακινήτων Ε9 ιδιωτών και κατασκευαστριών εταιριών ξεκινά το υπουργείο Οικονομικών για να εντοπίσει τις οικοδομές, με στόχο να τους επιβάλει το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ακινήτων.
Στην κατηγορία αυτή υπάγονται...
χιλιάδες περιπτώσεις ανοικοδόμησης που έχουν «παγώσει» λόγω κρίσης και της πίεσης που υφίσταται ο κλάδος της οικοδομής.
Βάσει της νομοθεσίας «το νέο φόρο θα πληρώσουν οι ηλεκτροδοτούμενες δομημένες επιφάνειες ακινήτων οποιασδήποτε μορφής, ανεξάρτητα αν αυτές είναι αποπερατωμένες ή μη».
Δηλαδή το «χαράτσι» θα περιλαμβάνει τις οικοδομές με εργοταξιακό ρεύμα, όπως αυτά καταγράφηκαν την 1η Μαΐου του 2013.
Αυτό σημαίνει ότι και τα … γιαπιά εντάσσονται φέτος στα φορολογούμενα ακίνητα.
Πηγή: Δημοκρατία
ΔΝΤ. Είναι παράλογο να πληρώνει κανείς φόρους στην Ελλάδα!!!
Το Ταμείο εξηγεί σε ειδική μελέτη το πώς οι Έλληνες προτρέπονται από το σύστημα να φοροδιαφύγουν για να επιβιώσουν.
Η ειδική έκθεση του ΔΝΤ καταγράφει όλες τις διαδικασίες που κυριαρχούν στο φορολογικό σύστημα και δίνει ελαφρυντικά στους Έλληνες για την επιλογή τους να...
αποκρύπτουν σημαντικό μέρος του εισοδήματός τους, στερώντας από το ελληνικό δημόσιο ταμείο σημαντικούς πόρους.Το καινούργιο θα γεννηθεί μόνο όταν η οργή και η ντροπή κοινωνηθούν με θαρραλέο λόγο.
Να κοινωνηθεί η κριτική αμφισβήτηση
Του Χρήστου Γιανναρά
Υποψιάζομαι ότι σε κοινωνίες (ή περιόδους) κατάδηλης παρακμής (όταν η κατά κεφαλήν καλλιέργεια μειώνεται δραματικά και η ανιδιοτέλεια μοιάζει κοινωνικό παράδοξο) οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ελάχιστα τη λέξη «ελπίδα» και πληθωρικά τη λέξη «αισιοδοξία».
Η ελπίδα προϋποθέτει λογική σκέψη, νηφάλια κρίση, εμπειρικά βεβαιωμένη εμπιστοσύνη, φανερώνει δηλαδή...
ρεαλισμό. Η αισιοδοξία είναι βεβαιότητα (αυθαίρετη) για ευνοϊκή, αίσια εξέλιξη συνθηκών και καταστάσεων, με άλογη εναντίωση στα δεδομένα της πραγματικότητας. Συνιστά σαφώς, ψυχολογικού χαρακτήρα, ατομοκεντρική επιθυμητική ενόρμηση. Γι’ αυτό και εκφέρεται συνήθως η αισιοδοξία ή ως ευήθης καύχηση («είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος!») ή ως ευδαιμονιστική δεοντολογία («πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι»!) – όχι ως λογικός συμπερασμός.42ο Φεστιβάλ Ολύμπου : Νορβηγοί θα τραγουδήσουν Θεοδωράκη
Νορβηγούς μουσικούς-τουρίστες, οι οποίοι -μεταξύ άλλων- θα τραγουδήσουν έργα του Μίκη Θεοδωράκη στα ...ελληνικά, υποδέχεται, για πρώτη φορά φέτος, η Πιερία.
Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013
Και στη Θεσσαλονίκη παρουσιάσθηκε το πρόγραμμα του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου και το λεύκωμα του ΟΡ.ΦΕ.Ο
Κυριακή 23 Ιουνίου 2013
Η μαύρη οθόνη του κομματισμού!
Σάββατο 22 Ιουνίου 2013
Alexanders Lost World Episode
Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013
Απόλλων / Άρτεμις: Οι θηρευτές των Αγνών Ψυχών.
"Και ενδεχομένως θα σκεφθείτε: Τι σχέση έχει η Μυθολογία με τον Ελληνικό Διαλογισμό;
Θα έλεγα τότε ότι οι αποτυπώσεις της ψυχής μας είναι η Μυθολογία μας. Διότι μέσω του Διός/Νου, της Λητούς/λήθης, της Αρτέμιδος/αρτεμούς του ήθους και του Απόλλωνος/του πάλλοντος, βάλλοντος και λαβόντος, έχουμε την δυνατότητα να κατανοήσουμε, δια των εικόνων της Μυθολογίας, το «γνώθι σαυτόν» κατά την διάρκεια του Ελληνικού Διαλογισμού, διότι ο Απόλλων είναι ο:...
Τρίτη 18 Ιουνίου 2013
Επιστρέφει το Ψηφιδωτό του Ορφέα από τις ΗΠΑ στην Τουρκία; Διαβάστε περισσότερα Ἔρρωσο: Επιστρέφει το Ψηφιδωτό του Ορφέα από τις ΗΠΑ στην Τουρκία
Θραύσμα από το Ανάγλυφο του Ορφέα έκρυβε έκπληξη!
Τον Σεπτέμβριο του 2012, ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Γεωργίας (UGA) α μαρμάρινο ανάγλυφο 2000 ε
Μέρος από το Ανάγλυφο του Ορφέα
Τον Σεπτέμβριο του 2012, ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Γεωργίας (UGA) ξεκίνησαν το έργο «The Orpheus Relief Project» προκειμένου να εξακριβώσουν πώς ήταν χρωματισμένο ένα μαρμάρινο ανάγλυφο 2000 ετών βασιζόμενοι στα υπολείμματα χρώματος που είχαν διασωθεί σε αυτό. Ωστόσο, το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα πραγματικό σοκ για τον καθένα.
Κυριακή 16 Ιουνίου 2013
Αρχαία Ελληνικά Μουσικά Όργανα
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ 2/2
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ''Ν'' ΚΑΙ Η ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ
Ν = Νούς - Νόμος καί τά Νερά στήν φύσιν
Συμβολίζει το δημιούργημα, την ατομική ύπαρξη, τη Θεία αρχή που ενώνει τον ανταγωνισμό των δύο πόλων και τους ενώνει σε έναν. Ζώδιο ο Ζυγός.
Στο πνευματικό, η αιώνια δράση της ζωής. Στο νοητικό, η συνένωση των συγκινήσεων, η αμοιβαιότητα της στοργής. Στο φυσικό, η ισορροπία στη σχέση των φύλων.
Είναι η μετενσάρκωση, η δικαιοσύνη στον υλικό κόσμο. Η παρουσία του στις μαγικές βοές προετοιμάζει τον άνθρωπο για ένα καλλίτερο μέλλον, απομακρύνει τις αντιξοότητες, βοηθά στην αναδρομή στις προηγούμενες ζωές.
σήμερα, με ακρίβεια και όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση Αιτίας και
Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου.
Εάν πάμε δε στις Επιστήμες, τα παραδείγματα είναι ατελείωτα και άκρως
Σάββατο 15 Ιουνίου 2013
Το πεδίο βολής αν και έχει χαρακτηριστεί, δικαίως, η πύλη του Ολύμπου…
ΛΕΙΒΗΘΡΑ (λίστα αναπαραγωγής)
ΒΑΣΣΕΣ 1964-(ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΠΡΙΝ ΣΚΕΠΑΣΤΕΙ)
Βάσσες - Bassae-1964
(with Greek subtitles)
Σκηνοθεσία: Jean-Daniel Pollet
Είναι το πρώτο φιλμ για το ναό του επικούρειου Απόλλωνα που έχτισε ο Ικτίνος στην κορυφή ενός βουνού. Ο ναός είναι κτισμένος κυρίως με ασβεστολιθική πέτρα και είναι χωρίς το άγαλμα του θεού Απόλλωνα.
Ο σκηνοθέτης (Jean-Daniel Pollet) μαγεύτηκε και είπε ότι αυτός ο ναός υπήρξε το κέντρο του κόσμου για κείνον. Έτσι λοιπόν τον κινηματογράφησε με ρυθμό ιερής τελετουργίας και το αποτέλεσμα αντάμειψε τις προσπάθειες του.
©ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟΝ/visaltis.net
(with Greek subtitles)
Σκηνοθεσία: Jean-Daniel Pollet
Είναι το πρώτο φιλμ για το ναό του επικούρειου Απόλλωνα που έχτισε ο Ικτίνος στην κορυφή ενός βουνού. Ο ναός είναι κτισμένος κυρίως με ασβεστολιθική πέτρα και είναι χωρίς το άγαλμα του θεού Απόλλωνα.
Ο σκηνοθέτης (Jean-Daniel Pollet) μαγεύτηκε και είπε ότι αυτός ο ναός υπήρξε το κέντρο του κόσμου για κείνον. Έτσι λοιπόν τον κινηματογράφησε με ρυθμό ιερής τελετουργίας και το αποτέλεσμα αντάμειψε τις προσπάθειες του.
©ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟΝ/visaltis.net
Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013
ΝΤΑΛΑΡΑΣ-ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΑ ΛΟΓΙΑ.wmv
Τρίτη 11 Ιουνίου 2013
Βαλκανικό Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων Α `ΤΖΟΥΝΤΟ
Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013
ΕΦΕΣΟΣ, Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΙΩΝΙΑΣ
Τετάρτη 29 Μαΐου 2013
Τα Θαργήλια
Γιορτή προς τιμή των δίδυμων θεών, της Άρτεμης και του Aπόλλωνα που γινόταν την έκτη και την έβδομη ημέρα του μήνα Θαργηλιώνα (Μάιος - Ιούνιος) στην Αθήνα. Σύμφωνα με τους Δήλιους η Άρτεμη είχε γεννηθεί στις 6 και ο Απόλλωνας στις 7 του Θαργηλιώνα. Γι' αυτό η πρώτη ημέρα της γιορτής ήταν αφιερωμένη στην Άρτεμη και η δεύτερη στον Απόλλωνα.
Την πρώτη ημέρα της γιορτής δηλαδή την 6η Θαργηλιώνος, είχε επικρατήσει να γίνεται στην Αθήνα θρησκευτικός καθαρμός, που αποτελούσε κι αυτός μέρος της γιορτής των Θαργηλίων. Τότε γινόταν η περιφορά των «φαρμακών», των προσώπων που θα έφερναν τη γιατρειά στην πόλη, που θα την απάλλασαν από τα μιάσματα, επειδή η πόλη όλη τη χρονιά μολυνόταν από τις άδικες πράξεις των πολιτών της. Οι παντός είδους άδικες πράξεις μπορούσαν να επισύρουν τη θεϊκή τιμωρία με καταστροφή της σοδειάς, με πείνα, με αρρώστιες ή και με άλλες θεομηνίες. Για εξιλέωση των θεών και των δαιμόνων και για την αποτροπή των δεινών γινόταν αυτός ο τελετουργικός καθαρμός των "φαρμακών", ο οποίος αποδόθηκε στο θεό των καθαρμών Aπόλλωνα.
Την πρώτη ημέρα της γιορτής δηλαδή την 6η Θαργηλιώνος, είχε επικρατήσει να γίνεται στην Αθήνα θρησκευτικός καθαρμός, που αποτελούσε κι αυτός μέρος της γιορτής των Θαργηλίων. Τότε γινόταν η περιφορά των «φαρμακών», των προσώπων που θα έφερναν τη γιατρειά στην πόλη, που θα την απάλλασαν από τα μιάσματα, επειδή η πόλη όλη τη χρονιά μολυνόταν από τις άδικες πράξεις των πολιτών της. Οι παντός είδους άδικες πράξεις μπορούσαν να επισύρουν τη θεϊκή τιμωρία με καταστροφή της σοδειάς, με πείνα, με αρρώστιες ή και με άλλες θεομηνίες. Για εξιλέωση των θεών και των δαιμόνων και για την αποτροπή των δεινών γινόταν αυτός ο τελετουργικός καθαρμός των "φαρμακών", ο οποίος αποδόθηκε στο θεό των καθαρμών Aπόλλωνα.
Το νόημα της Άλωσης της Πόλης σε 6 προτάσεις από τον μεγάλο Άγγλο Βυζαντινολόγο Ράνσιμαν…
σαρώθηκε αμετάκλητα.
Άφησε μια ένδοξη κληρονομιά στα
Άφησε μια ένδοξη κληρονομιά στα
γράμματα και στις τέχνες.
Ο πολιτισμός αυτός έβγαλε χώρες
Ο πολιτισμός αυτός έβγαλε χώρες
ολόκληρες από την βαρβαρότητα και προσέφερε σε άλλες
την εκλέπτυνση των ηθών.
Επί 11 αιώνες η Κωνσταντινούπολη ήταν το κέντρο ενός
Επί 11 αιώνες η Κωνσταντινούπολη ήταν το κέντρο ενός
κόσμου φωτός.
Τώρα έγινε η έδρα της θηριωδίας, της αμάθειας, της
Τώρα έγινε η έδρα της θηριωδίας, της αμάθειας, της
μεγαλόπρεπης ακαλαισθησίας!
Τρίτη 28 Μαΐου 2013
Ορφικός ύμνος Μουσών
με την λαμπράν φήμην σεις εις όσους ανθρώπους παρευρεθήτε είσθε περιπόθητες,
εσείς τρέφετε την ψυχήν και δίδετε την ορθήν κατεύθυνσιν εις την διανόησιν και είσθε αι οδηγοί βασίλισσαι του δυνατού νου σεις που εδείξατε εις τους ανθρώπους τας τελετάς,
αι οποίοι εορτάζονται με μυστήρια, σεις η Κλειώ η Ευτέρπη, η Θάλεια, η Μελπομένη η Τερψιχόρη, η Ερατώ, η Πολυμνία, η Ουρανία και η μητέρα μου Καλλιόπη,
πού είσθε αγνές θεές πολύ ισχυρές.
Αλλά είθε ώ θεοί να προσέλθετε εις τους μύστας σεις πού είσθε πολυποίκιλοι καί αγναί και να φέρετε εις αυτούς δόξαν καί ζήλον αξιεραστον και πολυύμνητον."
Αλλά είθε ώ θεοί να προσέλθετε εις τους μύστας σεις πού είσθε πολυποίκιλοι καί αγναί και να φέρετε εις αυτούς δόξαν καί ζήλον αξιεραστον και πολυύμνητον."
Οι Έλληνες δεν ήταν ειδωλολάτρες αλλά ιδεολάτρες!
Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, στο «Μετά τα Φυσικά, 1049a.26, 1029a.20, 1036a.23», η αρχική κοσμική ύλη είναι αγέννητος, άφθαρτος, αόριστος, άγνωστος καθ’ αυτήν, νεκρά, άμορφος και έξωθεν κινούμενη. Τα τέσσερα αρχικά κοσμικά στοιχεία των φιλοσόφων της κοσμολογικής περιόδου, και δη του Εμπεδοκλέους, είναι οι εκδηλώσεις της αρχικής κοσμικής ουσίας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)