Στα βήματα των Γερμανών βαδίζουν οι Έλληνες που τα τελευταία χρόνια κορόϊδευαν τη γερμανική λιτότητα, σύμφωνα με το Spiegel. Όπως γράφει το περιοδικό οι Έλληνες δείχνουν σημάδια μετάλλαξης και πλέον οι αγοραστικές τους συνήθειες μοιάζουν με αυτές των Γερμανών.
Σύμφωνα με το περιοδικό στην Ελλάδα έβλεπαν ως... ανέκδοτο την αγορά των Γερμανών που ήταν μια φέτα καρπούζι και τέσσερις ακριβώς ντομάτες! Αυτά όμως......
ίσχυαν προ της κρίσης. Πλέον στα νοικοκυριά τέσσερις ντομάτες έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από τα δύο κιλά ντομάτες, αφού στη δεύτερη περίπτωση οι περισσότερες κατέληγαν στα... σκουπίδια.
Όπως γράφει το Spiegel η κατανάλωση έγινε η κύρια πηγή της αυτοεκτίμησης για τους Έλληνες, οι οποίοι ωθούμενοι από τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου ακολούθησαν ένα συγκεκριμένο μοντέλο κατανάλωσης. Η τάση αυτή συνεχίστηκε με την εισροή των κονδυλίων της ΕΕ για τη συνοχή.
Πώς άλλαξαν οι καιροί; «Η κατανάλωση έπεσε από το βάθρο της λόγω της κρίσης και όλο και περισσότεροι Έλληνες καταλαβαίνουν την αξία της γερμανικής λιτότητας. Σύμφωνα με πρόσφατες δημοσκοπήσεις, πάνω από οκτώ στους 10 Έλληνες έχουν περικόψει δαπάνες και στράφηκαν προς φθηνότερα προϊόντα. Οι ταβέρνες είναι άδειες το Σάββατο βράδυ, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν ξύλα για θέρμανση, οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν συρρικνωθεί δραματικά και καφετέριες, μπαρ και εστιατόρια που έχουν αστρονομικές τιμές (6 ευρώ για ένα φλιτζάνι καφέ), προσφέρουν τώρα «happy hours» γράφει το περιοδικό.
Σύμφωνα με το περιοδικό στην Ελλάδα έβλεπαν ως... ανέκδοτο την αγορά των Γερμανών που ήταν μια φέτα καρπούζι και τέσσερις ακριβώς ντομάτες! Αυτά όμως......
ίσχυαν προ της κρίσης. Πλέον στα νοικοκυριά τέσσερις ντομάτες έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από τα δύο κιλά ντομάτες, αφού στη δεύτερη περίπτωση οι περισσότερες κατέληγαν στα... σκουπίδια.
Όπως γράφει το Spiegel η κατανάλωση έγινε η κύρια πηγή της αυτοεκτίμησης για τους Έλληνες, οι οποίοι ωθούμενοι από τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Παπανδρέου ακολούθησαν ένα συγκεκριμένο μοντέλο κατανάλωσης. Η τάση αυτή συνεχίστηκε με την εισροή των κονδυλίων της ΕΕ για τη συνοχή.
Πώς άλλαξαν οι καιροί; «Η κατανάλωση έπεσε από το βάθρο της λόγω της κρίσης και όλο και περισσότεροι Έλληνες καταλαβαίνουν την αξία της γερμανικής λιτότητας. Σύμφωνα με πρόσφατες δημοσκοπήσεις, πάνω από οκτώ στους 10 Έλληνες έχουν περικόψει δαπάνες και στράφηκαν προς φθηνότερα προϊόντα. Οι ταβέρνες είναι άδειες το Σάββατο βράδυ, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν ξύλα για θέρμανση, οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν συρρικνωθεί δραματικά και καφετέριες, μπαρ και εστιατόρια που έχουν αστρονομικές τιμές (6 ευρώ για ένα φλιτζάνι καφέ), προσφέρουν τώρα «happy hours» γράφει το περιοδικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου