ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου
-
►
2013
(603)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Φεβρουαρίου (72)
- ► Ιανουαρίου (116)
-
►
2012
(2508)
- ► Δεκεμβρίου (112)
- ► Σεπτεμβρίου (160)
- ► Φεβρουαρίου (301)
- ► Ιανουαρίου (242)
Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012
Αριστοτέλης ( 384 – 322 π.Χ. )
«Η ανώτερη εξουσία βρίσκεται αναγκαστικά στα χέρια ενός ή μερικών ή και πολλών. Όταν όλοι αυτοί κατευθύνουν όλες τους τις προσπάθειες προς το γενικό καλό, τούτο το κράτος διοικείται καλά, αλλά όταν ο ένας, οι λίγοι ή οι πολλοί αποβλέπουν μόνο προς το δικό τους συμφέρον, πρέπει να περιμένουμε μια εξέλιξη προς το χειρότερο.»
ΜΟΙΡΑ ΑΕΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ (AIRSOFT)
Airsoft, ένα εναλλακτικό και γεμάτο δράση χόμπι και παιχνίδι.
Τι είναι το airsoft; Το Airsoft γνωστό και ως Αεροσφαίριση αφορά τη συλλογή γνήσιων αντιγράφων (ρέπλικες) πραγματικών όπλων είτε για σκοπούς εκπαίδευσης, σκοποβολής, συλλογής ή για τη συμμετοχή σε φιλικό ανταγωνιστικό παιχνίδι Airsoft, τα οποία χρησιμοποιούν πλαστικά μπιλάκια των 6mm.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η EΛΛΑΣ... Friedrich Nietzsche
Ψαραντώνης - Να χαμηλώναν τα βουνά
Το Άστρο της Βηθλεέμ και ο ”Μάγος”του Κέπλερ
Ένα από τα πιο μεγάλα μυστήρια που συνδέονται με την γιορτή των Χριστουγέννωνείναι το κοσμικό φαινόμενο που επικράτησε να αποκαλείται ”Άστρο της Βηθλεέμ”. Παράλληλα με το θεολογικό ενδιαφέρον,τις μεταφυσικές ερμηνείες για την έλευση ενός Μεσσία παρατηρείται έντονη επιστημονική δραστηριότητα και απόπειρα περιγραφής του φαινομένου!
Το ελληνικής προελεύσεως δακτυλίδι του Hobbit....
Εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει το πρώτο μέρος της τριλογίας της ταινίας Το Χόμπιτ. Οι θεατές παρακολούθησαν τη σκηνή της ανεύρεσης σε μια σκοτεινή σπηλιά του Ενός Δαχτυλιδιού, που σε κάνει αόρατο όταν το φοράς και που με τον καιρό σε διαφθείρει.
Έμπνευση του βρετανού συγγραφέα Τόλκιν η ιστορία; Φυσικά και όχι. Για ακόμη μια φορά ένας ελληνικός μύθος έγινε "copy-paste". Αυτός, του Γύγη:
O Πλάτωνας, στο Β΄ βιβλίο της «Πολιτείας» του και με το στόμα του Γλαύκωνα, επινοεί ένα μύθο.
ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΘΗΒΑΣ- ΛΟΦΟΣ ΑΜΦΕΙΟΥ
ΕΠΟΧΗ ΥΔΡΟΧΟΟΥ - Ο ΕΝΔΕΚΑΤΟΣ ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ Το διαβάσαμε από το: ΕΠΟΧΗ ΥΔΡΟΧΟΟΥ - Ο ΕΝΔΕΚΑΤΟΣ ΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/12/blog-post_3112.html#ixzz2GMjjmcae
Στην Ηλεία, ο βασιλιάς Αυγείας είχε πολλά κοπάδια βόδια, που τα έκλεινε κάθε βράδυ στους στάβλους του. Δεν τους καθάριζε όμως ποτέ. ΄Έτσι, η μυρωδιά με τα χρόνια έγινε φοβερή κι η κοπριά έφερε πανούκλα στη περιοχή. Ο Ηρακλής έπρεπε να καθαρίσει τους στάβλους μέσα σε μια μέρα. Πριν ξεκινήσει διαπραγματεύτηκε με τον Αυγεία, αν πετύχει να πάρει το 1/10 των ζώων του.
Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012
Η Γέννηση του Διόνυσου - Birth of Dionysus
ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ του Βασιλειου B. "Βουλγαροκτόνου "
Ενώ απο εδώ πέρασε ο νέος δρόμος προς τη βουλγαρία δεν άφησαν...
πρόσβαση προς το μνημείο...!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΙΑΝΤΣΙΟΣ: Η πλήρη απουσία της Πολιτείας διαχρονικά, Είναι ένα ακόμα δείγμα της προχειρότητας και της Ιστορικής Αφασίας και ασχετοσύνης, αλλά και ακόμα ένα δείγμα έλλειψης σεβασμού στη Μνήμη Εκείνων που έπεσαν, αφού βέβαια για τόσα χρόνια ΑΓΝΟΗΣΑΝ και ΑΦΗΣΑΝ στην ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ και την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ τον Ιστορικό Τόπο, αλλά και με την κατασκευή του δρόμου απέκλεισαν την πρόσβαση προς το μνημείο, ούτε καμιά αναφορά με ΜΙΑ!!! ΕΣΤΩ Ευανάγνωστη ταμπέλλα που να αναφέρεται στον ΘΗΣΑΥΡΟ του Στρυμόνα , ωστόσο το έχουν ΚΑΤΑΧΩΣΕΙ και Παραπετάξει στη Λήθη... Εύγε τους και εις κατώτερα!!!
Βασίλειος B. ο Βουλγαροκτόνος |
Ο Βασίλειος Β « Βουλγαροκτόνος » διέταξε ότι. Μόνο η Νίκη μετράει, και ο θάνατος του Βούλγαρου τσάρου
Σαμουήλ.
Ο Βούλγαρος τσάρος Σαμουήλ βέβαια κατόρθωσε να διαφύγει στην Πρίλαπο,
Ο Βούλγαρος τσάρος Σαμουήλ βέβαια κατόρθωσε να διαφύγει στην Πρίλαπο,
.Ο Βασίλειος Βουλγαροκτόνος : Διέταξε τότε να τυφλωθούν οι αιχμάλωτοι (περίπου 14.000) και να χωρισθούν σε ομάδες από εκατό άνδρες με ένα μονόφθαλμο ως αρχηγό κάθε ομάδας και να οδηγηθούν στον τσάρο τους, στην Πρίλαπο.
Ο Βούλγαρος Τσάρος Σαμουήλ (ο κατακτητής της Μακεδονίας ) |
Όταν αντίκρυσε την αποτρόπαιη αυτή πομπή έπεσε λιπόθυμος στο έδαφος.
Δύο μέρες αργότερα ο γενναίος Βούλγαρος τσάρος Σαμουήλ πέθανε (6 Οκτωβρίου 1014).
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012
Ο συμβολισμός του αετού
Γενικά Χαρακτηριστικά
Αρπακτικό πουλί, με εντυπωσιακή εμφάνιση, προικισμένο με οξύτατη όραση και κυρτό γαμψό ράμφος. Τα πόδια του έχουν 4 δάκτυλα, 3 μπρος και 1 πίσω με νύχια αγκιστροειδή με τα οποία αρπάζει και κομματιάζει την λεία του. Ζει και χτίζει την φωλιά του σε απρόσιτους βράχους ορεινών περιοχών. Οι νεοσσοί του είναι αδέξιοι στην αρχή γι αυτό τους ανατρέφει για πολύ καιρό με μεγάλη επιμέλεια. Το πέταγμα του είναι μεγαλοπρεπές. Πολλές φορές καθώς πετάει αργά με τα φτερά του ανοιχτά και ακίνητα, μοιάζει σαν να γλιστράει μέσα στον αέρα. Εκμεταλλεύεται επιτήδεια τα ανοδικά ρεύματα του αέρα για να ανεβαίνει σε μεγάλα ύψη χωρίς προσπάθεια. Έχουν υπολογίσει πως ο αϊτός μπορεί να πετάξει με ταχύτητα 31 μέτρα το δευτερόλεπτο, ένας φτερωτός κεραυνός.
Ο Όμηρος του δίνει πολλά επίθετα αγκυλοχείλης, υψιπετής, αίθων. Μέλας, κάρτιστος, ώκιστος, πετεη νώ ν, τελειότατος. Άλλες ιδιότητες που οι αρχαίοι του προσέδιδαν ήταν σκηπτροβάμων(που κάθεται πάνω στο σκήπτρο, εννοείται του Δία). Ζει περίπου 100 χρόνια.
Γνήσια είδη αετών είναι: Ο Χρυσαετός , είναι ο αετός της ιστορίας και των λαϊκών παραδόσεων. Είναι μεγαλόσωμο και εξαιρετικά δυνατό πουλί, με σκούρο καστανό χρώμα, που χρυσίζει στο λαιμό. Πετάει σε μεγάλα ύψη, διαγράφοντας κύκλους πολλές ώρες, με ελάχιστα χτυπήματα των φτερών και είναι ικανός να αντιμετωπίζει και τις πιο δυνατές καταιγίδες. Ο χρυσαετός είναι σύμβολο του Μεξικού και ήταν ο «Αυτοκρατορικός» αετός της σημαίας των ρωμαικών λεγεωνών. Άλλοι είναι ο Βασιλαετόc, στεπαετός, κραυναετός, στικταετός, σπιζαετός. σταυραετός.
Γνήσια είδη αετών είναι: Ο Χρυσαετός , είναι ο αετός της ιστορίας και των λαϊκών παραδόσεων. Είναι μεγαλόσωμο και εξαιρετικά δυνατό πουλί, με σκούρο καστανό χρώμα, που χρυσίζει στο λαιμό. Πετάει σε μεγάλα ύψη, διαγράφοντας κύκλους πολλές ώρες, με ελάχιστα χτυπήματα των φτερών και είναι ικανός να αντιμετωπίζει και τις πιο δυνατές καταιγίδες. Ο χρυσαετός είναι σύμβολο του Μεξικού και ήταν ο «Αυτοκρατορικός» αετός της σημαίας των ρωμαικών λεγεωνών. Άλλοι είναι ο Βασιλαετόc, στεπαετός, κραυναετός, στικταετός, σπιζαετός. σταυραετός.
Συμβολισμός
Ηλιακό έμβλημα. Το σύμβολο όλων των Ουράνιων θεών, ο ήλιος του μεσημεριού, η πνευματική αρχή, βασιλεία, ισχύς, ύφος, αντιπροσωπεύει την Πνευματική αρχή στον άνθρωπο, η οποία είναι ικανή να πετάει στα Ουράνια. Ο Ουράνιος θόλος είναι «κάτι τελείως διαφορετικό», από το ελάχιστο που αντιπροσωπεύει ο άνθρωπος και ο
Η καταδίκη της δεισιδαιμονίας από τους Έλληνες φιλοσόφους
Σύμφωνα προς τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους τα εξής τρία κοινωνικά φαινόμενα, δηλαδή: α΄) η ειδωλολατρία, β΄) η φυσεοφοβία (Παγανισμός), και γ΄) η μαγεία, αποτελούσαν μέρη της πνευματικής μάστιγας που ονομαζόταν γενικά δεισιδαιμονία.
Η δεισιδαιμονία ήταν διαδεδομένη ανάμεσα στουςαπαίδευτους ανθρώπους, ανεξάρτητα κοινωνικής τάξης και οικονομικής επιφάνειας. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σήμερα.
Οι ιερείς της αρχαιότητας θεωρούσαν, ότι το Θείον μπορούμε να τον πλησιάσουμε μόνο μέσα από την έρευνα και την φιλοσοφία. Η αναζήτηση της αλήθειας γύρω από το πρόσωπο και τη φύση του Θεού ήταν ότι σημαντικότερο για τον αρχαίο Έλληνα× σε αντιδιαστολή φυσικά με το χριστιανικό«πίστευε και μη ερεύνα»:
«Για τούτο η αναζήτηση της αλήθειας, και μάλιστα αυτή που αναφέρεται στους θεούς, είναι έντονη ορμή προς τη θεότητα. Η σχετική μάθηση και η έρευνα είναι όμοια κατά κάποιο τρόπο με ανάληψη ιερών καθηκόντων και έργο ιερότερο από κάθε θρησκευτική αποχή, από κάθε υπηρεσία στους ναούς...»
Ο Πλούταρχος, λοιπόν, υποστήριζε ότι η μελέτη και η έρευνα γύρω από την θεία φύση είναι σημαντικότερη ακόμα και από την ανάληψη ιερατικών καθηκόντων.
Ο άνθρωπος, που ενώ δεν γνωρίζει την ουσία του Θεού είναι θρήσκος τότε θα καταλήξει στην δεισιδαιμονία:...
«Η αμάθεια και η άγνοια σχετικά με τους θεούς χωρίζεται ευθύς εξ αρχής σε δύο ρεύματα, από τα οποία το ένα δημιουργεί στους σκληρούς χαρακτήρες, σαν πάνω σε τραχύ έδαφος, την αθεΐα, και στους μαλακούς (λεπτούς) χαρακτήρες, σαν σε υγρά εδάφη, τη δεισιδαιμονία. Οποιαδήποτε ψευδής αντίληψη, ιδίως αν αφορά τα ζητήματα αυτά, είναι πολύ κακό πράγμα× αν μάλιστα δημιουργείται και πάθος, είναι πράγμα κάκιστο. Κάθε πάθος άλλωστε μοιάζει με νοσηρή απάτη. Όπως λοιπόν οι εξαρθρώσεις που συνοδεύονται από τραυματισμό είναι άσχημες, έτσι και οι ψυχικές διαστροφές που συνοδεύονται από πάθος είναι ακόμα πιο άσχημες» (Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί δεισιδαιμονίας», 164Ε).
Η δεισιδαιμονία ήταν διαδεδομένη ανάμεσα στουςαπαίδευτους ανθρώπους, ανεξάρτητα κοινωνικής τάξης και οικονομικής επιφάνειας. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σήμερα.
Οι ιερείς της αρχαιότητας θεωρούσαν, ότι το Θείον μπορούμε να τον πλησιάσουμε μόνο μέσα από την έρευνα και την φιλοσοφία. Η αναζήτηση της αλήθειας γύρω από το πρόσωπο και τη φύση του Θεού ήταν ότι σημαντικότερο για τον αρχαίο Έλληνα× σε αντιδιαστολή φυσικά με το χριστιανικό«πίστευε και μη ερεύνα»:
«Για τούτο η αναζήτηση της αλήθειας, και μάλιστα αυτή που αναφέρεται στους θεούς, είναι έντονη ορμή προς τη θεότητα. Η σχετική μάθηση και η έρευνα είναι όμοια κατά κάποιο τρόπο με ανάληψη ιερών καθηκόντων και έργο ιερότερο από κάθε θρησκευτική αποχή, από κάθε υπηρεσία στους ναούς...»
(Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 351Ε)...
Ο Πλούταρχος, λοιπόν, υποστήριζε ότι η μελέτη και η έρευνα γύρω από την θεία φύση είναι σημαντικότερη ακόμα και από την ανάληψη ιερατικών καθηκόντων.
Ο άνθρωπος, που ενώ δεν γνωρίζει την ουσία του Θεού είναι θρήσκος τότε θα καταλήξει στην δεισιδαιμονία:...
«Η αμάθεια και η άγνοια σχετικά με τους θεούς χωρίζεται ευθύς εξ αρχής σε δύο ρεύματα, από τα οποία το ένα δημιουργεί στους σκληρούς χαρακτήρες, σαν πάνω σε τραχύ έδαφος, την αθεΐα, και στους μαλακούς (λεπτούς) χαρακτήρες, σαν σε υγρά εδάφη, τη δεισιδαιμονία. Οποιαδήποτε ψευδής αντίληψη, ιδίως αν αφορά τα ζητήματα αυτά, είναι πολύ κακό πράγμα× αν μάλιστα δημιουργείται και πάθος, είναι πράγμα κάκιστο. Κάθε πάθος άλλωστε μοιάζει με νοσηρή απάτη. Όπως λοιπόν οι εξαρθρώσεις που συνοδεύονται από τραυματισμό είναι άσχημες, έτσι και οι ψυχικές διαστροφές που συνοδεύονται από πάθος είναι ακόμα πιο άσχημες» (Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί δεισιδαιμονίας», 164Ε).
ΕΙΡΕΣΙΩΝΗ ( Κότινος)
Ο Πρόγονος του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου
Η Ειρεσιώνη (από το είρος = έριον, μαλλίον) είναι κλάδος αγριελιάς (κότινος) στολισμένος με γιρλάντες από μαλλί λευκό και κόκκινο και τους πρώτους φθινοπωρινούς καρπούς (σύκα, καρύδια, αμύγδαλα, κάστανα, δημητριακά, κ.λ.π., εκτός του μήλου και του αχλαδιού). Ήταν έκφραση ευχαριστίας για την γονιμότητα του λήξαντος έτους και παράκληση συνεχίσεως της γονιμότητας και ευφορίας και κατά το επόμενο έτος και ήταν αφιερωμένη στην Αθηνά, τον Απόλλωνα και τις Ώρες (Ευνομία, Δίκη, Ειρήνη).
Την εβδόμη ημέρα του μηνός Πυανεψιώνος (22 Σεπτεμβρίου – 20 Οκτωβρίου), παιδιά των οποίων και οι δύο γονείς ζούσαν ,περιέφεραν την Ειρεσιώνη στους δρόμους της πόλης των Αθηνών τραγουδώντας τις καλένδες (κάλαντα) από σπίτι σε σπίτι, παίρνοντας το φιλοδώρημά τους από τον νοικοκύρη ή την κυρά και όταν έφθαναν στο σπίτι τους κρεμούσαν την Ειρεσιώνη πάνω από την εξώπορτά τους, όπου έμενε εκεί μέχρι την ιδία ημέρα του νέου έτους, οπότε, αφού τοποθετούσαν την νέα, κατέβαζαν την παλιά και την έκαιγαν. Άλλα παιδιά κρεμούσαν την Ειρεσιώνη πάνω από την θύρα του Ιερού του Απόλλωνος.
Ιδού ένα απόσπασμα από τα κάλαντα :
Η Ειρεσιώνη φέρνει κάθε τι καλό, σύκα και αφράτα ψωμάκια που μας τρέφουν και
Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012
SANTANA: ABRAXAS (1970) - full album HQ audio
Τις ευχες μου για καλο 2013 Και να θυμάστε πάντα
το γέλιο ομορφαίνει την ζωη !!!!!!!!!!
Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012
Το μεγαλείο των Ιμαλάιων
Φωτογραφία 2 δισεκατομμυρίων πίξελ μάς «ξεναγεί» στην περιοχή.
Την ομορφιά και το μεγαλείο μιας περιοχής των Ιμαλάιων κατέγραψε και μας μεταφέρει ο ορειβάτης και σκηνοθέτης David Breashears.
Προκειμένου να δείξει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, δημιούργησε μια σύνθεση εικόνων συνολικής ανάλυσης 2 δισεκατομμυρίων πίξελ!
Την ομορφιά και το μεγαλείο μιας περιοχής των Ιμαλάιων κατέγραψε και μας μεταφέρει ο ορειβάτης και σκηνοθέτης David Breashears.
Προκειμένου να δείξει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, δημιούργησε μια σύνθεση εικόνων συνολικής ανάλυσης 2 δισεκατομμυρίων πίξελ!
Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012
Η ελπίδα θα αργήσει να φανεί
«Ο μύθος του Ολύμπου να κρατηθεί ζωντανός και όχι ως καρικατούρα»
O χαμένος πολιτισμός του «δημοσίου συμφέροντος».
Του Χρήστου Γιανναρά
Στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος, ερευνητών και κοινού, για τις ιστορικές καταβολές της σημερινής Eυρώπης. Aφορμή πρέπει να ήταν οι προσπάθειες της ευρωπαϊκής ενοποίησης: Tο όραμα να οικοδομηθεί μια Eυρώπη ενωμένη, ύστερα από τόσους αιώνες πολυαίμακτων συρράξεων και με νωπή τη φρίκη δύο...
ενδοευρωπαϊκών πολέμων που έγιναν παγκόσμιοι βυθίζοντας την ανθρωπότητα σε απερίγραπτη θηριωδία.
Eγραφε ο κορυφαίος γάλλος μεσαιωνολόγος Jacques Le Goff προλογίζοντας μια διεθνή εκδοτική σειρά με
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)