ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΨΑΡΟΣΟΥΠΑ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ Ο ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ


ΓΙΑΝΤΣΙΟΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΙΟΣ


ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΙΧΕ Ο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΛΥΜΠΟΣ

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ Ο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΛΥΜΠΟΣ
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΑ ΜΕΛΗ ΕΠΑΝΈΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΘΑ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΑ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΑΝΤΣΙΟΣ

ΤΟ ΣΑBΒΑΤΟ ΣΤΟ ΚΑΦΕ VEGERA ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ

ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΚΗΣ ΒΑΣΩ ΣΤΟ ΒΕΓΓΕΡΑ


Πώς ο Ερατοσθένης υπολόγισε την περιφέρεια της γης, πριν από 23 αιώνες



Η πρώτη φορά στην Ιστορία της Μαθηματικής Γεωγραφίας, κατά την οποία έγινε πραγματική μέτρηση για τον υπολογισμό της περιμέτρου της Γης, ήταν από τον Ερατοσθένη τον Κυρηναίο, ο οποίος υπολόγισε με εκπληκτική ακρίβεια την περίμετρο της Γης από... 
ένα πηγάδι στο Ασσουάν. Για τη μέτρηση αυτή ο Ερατοσθένης είχε γράψει ιδιαίτερη πραγματεία, όπως πληροφορούμαστε από την «Διόπτρα» του Ήρωνος του Αλεξανδρέως, ο οποίος αναφερόμενος στο μέγεθος της περιμέτρου της Γης σημειώνει: «Ερατοσθένης εν τω επιγραφομένω περί αναμετρήσεως της Γης».

Πληροφορίες προγενέστερων του Ερατοσθένη αστρονόμων έλεγαν, ότι περί την Συήνη (σημερινό Ασσουάν) την 21ην Ιουνίου οι ακτίνες του Ήλιου έπεφταν κάθετα προς το οριζόντιο επίπεδο. Αυτό το συμπέραιναν εξ αιτίας ενός πηγαδιού, το οποίο κάθε 21η Ιουνίου φωτιζόταν ολόκληρο από τις ακτίνες του Ήλιου μέχρι τον πυθμένα του.

Ο υπολογισμός της περιμέτρου της Γής από τον Ερατοσθένη.

Με την βοήθεια του βασιλιά Πτολεμαίου, ο οποίος διέθεσε το αναγκαίο σώμα βηματιστών, ο Ερατοσθένης μέτρησε την απόσταση Συήνης - Αλεξάνδρειας, την οποίαν βρήκε 5.000 στάδια (S, βλ. σχήμα). Μετά μέτρησε τη γωνία, που σχηματίζεται στην Αλεξάνδρεια από την κατακόρυφο του τόπου και των ακτίνων του Ήλιου, και την βρήκε ίση με το πεντηκοστό της περιφέρειας κύκλου και λίγο περισσότερο ακόμη [περίπου 8 πρώτα λεπτά (γωνία φ στο σχήμα)]. Με τον παρακάτω απλό τρόπο υπολόγισε το μήκος της περιμέτρου της Γης ίσο προς 252.000 στάδια.


Το στάδιο της ελληνιστικής εποχής υπολογίζεται ίσο με 157,5 μέτρα (κατ’ άλλους 164 μ.). Τα 252.000 στάδια ισούνται με 39.690 χιλιόμετρα. Με σημερινές δορυφορικές μετρήσεις προκύπτει, πως ο μέσος όρος της περιμέτρου της Γης είναι 40.048 χιλιόμετρα.
http://freeinquiry.gr/

ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ...!

Αστέριος Χονδρόπουλος τ.Δήμαρχος, Κων/νος Γιάντσιος τ.αντιδήμαρχος δήμου Ανατολικού Ολύμπου Βασίλης - Χαρούλης



Την επικύρωση του σχεδίου της σύμβασης του 2002,εστω και αν αυτή συμβεί δέκα ολόκληρα χρόνια μετά από την υπογραφή της. Πρότεινε να πάρει απόφαση του Δ.Σ. του δήμου Δίου – Ολύμπου, ο Βασίλης Γιαπουτζίδης Αρχιτέκτων Μηχανικός Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ. μέλος ΤΕΕ Αρ. Μητ.47868 για να λυθεί το θέμα και να επωφεληθεί ο κόσμος. 
Έτσι θα αποφευχθεί ο χαμηλός συντελεστής δόμησης ,και η υψηλή εισφορά σε χρήμα .
Τονίζοντας στη συνέχεια ότι, η πολιτική προστασία δεν είναι αρμόδια , για να παραβρίσκεται σήμερα στην αίθουσα του Δ.Σ., ούτε η υπηρεσία του ΤΟΕΒ και της αγροτικής οδοποιοίας του δήμου Κατερίνης ,αν και καλέστηκε να ενημέρωση το σώμα για το θέμα, ώμος  προτιμότερο θα ήταν η ΕΠΑ Κατερίνης .... 


Ωστόσο, επισήμανε  ότι η μοναδική αρμόδια υπηρεσία είναι η ΔΙΠΕΧΩ και δεν είναι εδώ, για να ενημερώσει το σώμα αποφεύγοντας παρόμοιες εξέλιξης στο μέλλον...


Εποχή κρίσης και τα σημάδια γνώριμα.
 Οι παλιοί της αυτοδιοίκησης κατηγορούνται, από νέους της εξουσίας για εξυπηρέτηση συμφερόντων, η εμπιστοσύνη στους θεσμούς ελαχιστοποιείται.
Συμφωνώ, με αυτούς που εκτιμούν ότι το σχέδιο του Πλαταμώνα έχει πάρει μια πορεία εκτροπής από νόμους .
Έτσι λοιπόν έχουμε στη Πιερία «μεγάλα σωτήρια» σχέδια τα οποία όμως είναι πολύ μακράν της αρχικής ιδέας από την οποία εμπνεύστηκαν.
Έτσι, και «το σχέδιο του Πλαταμώνα το ότι αποτυγχάνει, αυτό οφείλεται στο γενικότερο κλίμα που επικρατεί στο Νομό μας. Ο οποίος απολαμβάνει τις τελευταίες πέντε θέσεις από το τέλος στη κατάταξη των Νομών της χώρας.


«Οι συνέπειες λοιπόν, από τη δημιουργία συνθηκών, όπου ο σεβασμός στο άτομο έχει χαθεί ...!
Σχετικά, με την προσφορά στο κοινό συμφέρον, ελάχιστα άτομα μόνο είναι ικανά. Η συντήρηση και η μεγαλύτερη ανάπτυξη του πολιτισμού, στηρίζεται σε αυτά τα λιγοστά  άτομα».


Υ.Σ. κάτι μου θυμίζει…κάτι μου θυμίζει…!!!!! Κάποιοι περάσανε τον βιολογικό Καθαρισμό Νότιας Πιερίας για ΤΟΕΒ …!!!!


ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΓΙΑΝΤΣΙΟΣ - ΒΑΣΙΛΗΣ -ΧΑΡΟΥΛΗΣ...ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ!!!!!!!!
 Υ.Σ. Μετά τη μεγαλειώδη σύσκεψη, ακολούθησε η Δεύτερη, στου Αποστολή το κουτούκι, με προεδρέυων τον προϊστάμενο κυρ. Γιώργο Γιανουλόπουλο...!
Κων/νος Γιάντσιος τ. αντιδήμαρχος δήμου Ανατολικού Ολύμπου 

ΠΑΙΑΝ ΦΟΙΒΕ ΑΠΟΛΛΩΝ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ. ΕΛΛΑΔΑ - ΕΥΡΩΠΗ odysseas elitis

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Πνέει τα λοίσθια



Μπορεί να λεχθεί και ως "λοίσθος", που ερμηνεύεται έσχατος, τελευταίος ή ύστατος (ύστατη στιγμή). Οι λέξεις αυτές ελέχθησαν από τον Ιάειρο στον Ιησού, όταν τον παρακαλούσε να σώσει την κόρη του που πέθαινε. Ολόκληρη η πρόταση έχει ως εξής: "...και παρεκαλεί αυτόν πολλά λέγων ότι το θυγάτριό του πνέει τα λοίσθια" (Να έλθεις να βάλεις τα χείρας σου επ' αυτήν δια να σωθεί, διότι είναι έτοιμη να πεθάνει).
Πρωτίστως όμως την είχε αναφέρει ο Σοφοκλής:
"Τα λοίσθια του βίου" στο Οιδίπους επί Κολωνώ.

Οι Νύμφες στην Ελληνική ιστορία και μυθολογία



Οι Νύμφες ήταν γυναικείες μορφές θεϊκής καταγωγής, νεαρές στην ηλικία, που ζούσαν μέσα στην άγρια φύση, τριγύριζαν στα βουνά, συνοδεύοντας την Άρτεμη και παίζοντας μαζί της. Ήταν όλες τους πανέμορφες, η Άρτεμη όμως ξεχώριζε με τη θωριά της ανάμεσά τους. Τραγουδούσαν και χόρευαν μαζί με τον Πάνα στα λιβάδια και στις πλαγιές, συνήθως κοντά στις πηγές. Υμνούσαν με τις γλυκιές φωνές τους τους Ολύμπιους θεούς και ιδιαίτερα τον πατέρα του Πάνα, τον Ερμή. Μαζί τους χόρευε και η Αφροδίτη, μαζί με τις Χάριτες, όπως λέει ο Όμηρος, στο βουνό Ίδα, στην Τροία. Άλλοτε το χορό τους τον οδηγεί ο ίδιος ο θεός Απόλλωνας
. Οι Νύμφες θεωρούνταν γενικά κάτι μεταξύ θεών και θνητών, όχι καθαυτό θεές. Δεν ήταν αθάνατες, ζούσαν όμως πάρα πολύ και τρέφονταν με αμβροσία.

Πόσο καυτή μπορεί να είναι η Τζίνα Αλοιμόνου με αυτές τις φωτογραφίες!



Τζίνα Αλοιμόνου... Τη θυμόμαστε όλοι απο τη διάσημη σειρά "Οι στάβλοι της Εριέτας Ζαίμη" να παριστάνει την "καυτή" και εκεί (!) ιταλίδα.


Eίπε να μας θυμίσει παλιές στιγμές απο τις hot φωτογραφίσεις της... Πολύ ευχαρίστως να την ξαναθυμηθούμε πιο αποκαλυπτική από ποτέ!

Για θέματα της Πιερίας στην Αθήνα η Σοφία Μαυρίδου





Θα έχει διαδοχικές συναντήσεις με τους υφυπουργούς, Υγείας, Πολιτισμού και με τον πρόεδρο του Ε.Ο.Τ.


  Στην Αθήνα μεταβαίνει η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Σοφία Μαυρίδου, 
προκειμένου να συναντηθεί την Τρίτη 13 Μαρτίου 2012, με τον υφυπουργό Υγείας, Δημήτρη Βαρτσόπουλο, τον υφυπουργό Πολιτισμού, Πέτρο Αλιβιζάτο και τον Πρόεδρο του Ε.Ο.Τ., Κωνσταντίνο Ζήκο για θέματα της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας.

Επέστρεψε ο θριαμβευτής της Κωνσταντινούπολης





  Με το χρυσό μετάλλιο να λάμπει γύρω από το λαιμό του, επέστρεψε στα πάτρια εδάφη το απόγευμα της Δευτέρας ο Δημήτρης Χονδροκούκης, μαζί με τον Κώστα Μπανιώτη.

Ο 24χρονος άλτης, ο οποίος με το άλμα στα 2.33 μ. αναδείχθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής στο Παγκόσμιο κλειστού στίβου της Κωνσταντινούπολης, κάνοντας υπερήφανους τους απανταχού Έλληνες, εμφανίστηκε πανευτυχής για αυτή του την επιτυχία, ενώ δέχτηκε τα συγχαρητήρια των συγγενών και των φίλων, που έσπευσαν να τον υποδεχτούν.

ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ : ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΗ







  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑΝΤΣΙΟΥ,  ΒΑΣΙΛΗ  ΚΑΙ  ΧΑΡΗ ΓΙΑ  ΚΡΑΣΑΚΙ ΚΑΙ  ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ.

Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2011

«Χρύσωσε» την Ελλάδα… «αλώνοντας» την Πόλη ο Χονδροκούκης

«Χρύσωσε» την Ελλάδα… «αλώνοντας» την Πόλη ο Χονδροκούκης


 Μπορεί η χώρα μας να είναι μόνιμος στόχος και να γίνονται συνεχώς κακεντρεχή σχόλια, αλλά στον αθλητισμό η Ελλάδα μπορεί να γραφτεί με χρυσά γράμματα. Ο Δημήτρης Χονδροκούκης, κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο άλμα εις ύψος στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Κωνσταντινούπολης, καθώς τα 2.33 μέτρα ήταν ικανά να τοιν ανεβάσουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο νεαρός αθλητής άφησε πίσω του μεγάλα ονόματα του αγωνίσματος, καθώς άφησε στο… διάβα του τον Ρώσο Ιβάν Ούκοφ, ο οποίος περιορίστηκε στην 3η θέση με 2.31μ και ο Αντρέι Σίλνοφ που τερμάτισε δεύτερος με 2.33μ.

Wikileaks: "Ο μόνος λόγος που διατήρησε την ανεξαρτησία της η Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου ήταν επειδή οι Αμερικανοί τη στήριξαν εναντίο




Του ΧΑΡΗ ΚΑΡΑΝΙΚΑ

Περίπου 90 δισ. δολάρια βοήθεια έλαβε η Ελλάδα από τις ΗΠΑ και την ΕΕ την περίοδο από το 1946 έως το 2008, υπολόγισαν οι αναλυτές της Stratfor κατά τις προσπάθειές τους να αποδείξουν ότι τα προβλήματα της χώρας μας θα μπορούσαν να προβλεφθούν από τη λήξη του Ψυχρού Πολέμου. Το προαναφερόμενο ποσό είναι σαφώς μικρότερο συγκριτικά με τα δάνεια των 240 δισ. ευρώ που θα λάβει συνολικά η χώρα από την ημέρα που προσέφυγε στον μηχανισμό στήριξης.

Στις 5 Μαΐου 2010, δύο εβδομάδες μετά την υπογραφή του Μνημονίου, οι αναλυτές της Stratfor έχουν αναλάβει πρότζεκτ κατά το οποίο καλούνται να ερευνήσουν την οικονομική βοήθεια που έχει λάβει η χώρα μας. Στα στοιχεία που επισυνάπτονται σε μήνυμα της αμερικανικής ιδιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών φαίνεται ότι η εξωτερική βοήθεια που έλαβε η Ελλάδα από τις ΗΠΑ για την περίοδο 1946-2008 έφθασε τα 41,4 δισ. δολάρια (σε τιμές 2008). Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία της Stratfor, στη χώρα μας διατέθηκαν ευρωπαϊκά διαρθρωτικά κονδύλια 20 δισ. δολαρίων για την περίοδο 1994-1999, 24 δισ. δολ. από το 2000 έως το 2006 και άλλα 24 δισ. δολ. που είχαν προγραμματιστεί έως και το 2013.

«Επανεκκίνηση του διαλόγου» ζήτησαν οι Πρυτάνεις από τα Γιάννενα



Οι πρυτάνεις που συμμετείχαν στην 69η Σύνοδο Πρυτάνεων που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα, με ψήφισμά τους ζητάνε «επανεκκίνηση του διαλόγου για τις αναγκαίες θεσμικές αλλαγές με σεβασμό στη γνώμη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας». Στο ψήφισμα γίνεται η διαπίστωση ότι «Επτά μήνες από την έναρξη ισχύος του Ν. 4009/2011, τα προβλήματα των Πανεπιστημίων έχουν οξυνθεί», ενώ τονίζουν ότι «η περίοδος αυτή σηματοδοτήθηκε εξαρχής από την έλλειψη διαλόγου και πνεύματος συναίνεσης από πλευράς υπουργείου Παιδείας». «Με τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας χρειάζεται να υπάρξει επανεκκίνηση του διαλόγου για τις αναγκαίες θεσμικές αλλαγές με σεβασμό στη γνώμη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας», καταλήγει η σύνοδος. Η Σύνοδος εξέδωσε 14 ψηφίσματα για τη λειτουργία των ΑΕΙ, την χρηματοδότηση τους, το νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας για την έρευνα, την φοιτητική μέριμνα και τις φοιτητικές εστίες, το μισθολόγιο των πανεπιστημιακών, το PSI στα πανεπιστήμια και άλλα θέματα.

Κλείστηκε σε μοναστήρι ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας... Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Κλείστηκε σε μοναστήρι ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας... http://24wro.blogspot.com/2012/03/blog-post_8726.html#ixzz1otNlXEQh



Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Bild, ο τέως πρόεδρος της Γερμανίας, Κρίστιαν Βούλφ αποφάσισε να πάει για λίγο...
διάστημα σε μοναστήρι. Όπως γράφει η εφημερίδα ο Βούλφ θέλει να ηρεμήσει και να ξεχαστεί η θλιβερή ιστορία, με τις… χορηγίες φίλων του επιχειρηματιών που του...
επέτρεπαν να ζει πολυτελώς, ώστε να μπορέσει κάποια στιγμή να επιστρέψει στην πολιτική ζωή της χώρας.

Ο πατέρας Αουγκούστ Χούλσμαν δήλωσε στη Bild ότι διαβάζει με τους επισκέπτες του μοναστηριού τη Βίβλο, συζητά μαζί τους, περπατούν στο δάσος και ακούει ό,τι έχουν να του πουν.

Το μοναστήρι βρίσκεται κοντά στην πόλη Νιούσταντ...


24ωρο: Κλείστηκε σε μοναστήρι ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας... http://24wro.blogspot.com/2012/03/blog-post_8726.html#ixzz1otNfPK3R

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

La La La Human Steps - "Ορφέας και Ευρυδίκη" & "Διδώ και Αινείας"


  


Ο Ορφέας στα Λείβηθρα Όλύμπου ,στη Πιερία της Θράκης ,

 την υφήλιο αυτός  εμπνέει…!!!!!!!!!!

Ωστόσο, οι Πιεριείς,- Θρακιώτες, 

 διάβασαν τον Παυσανία…;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σύγχρονος Χορός
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών & Θεσσαλονίκης
06/10/2011 - 09/10/2011
lalala-human-steps-photo94-web--3

Από τις σημαντικότερες και πιο γνωστές ομάδες της διεθνούς σύγχρονης χορευτικής σκηνής και ταυτόχρονα το πιο αντιπροσωπευτικό καλλιτεχνικό σχήμα του Καναδά, οι περίφημοι La La La Human Steps έρχονται για την παρθενική τους εμφάνιση στην Αθήνα.
Οι «ταχύτεροι, εκφραστικότεροι και ερωτικότεροι χορευτές του κόσμου», η ομάδα που κινείται από το λυρισμό ως τα όρια της ακραίας σωματικής έκφρασης, παρουσιάζει και στη χώρα μας την περίτεχνη, πολύπλοκη και πρωτότυπη χορογραφική της γλώσσα. Μία γλώσσα στηριγμένη στην ποίηση, την πειθαρχεία και την ακρίβεια του κλασικού μπαλέτου και προσαρμοσμένη στην τεχνική «υψηλών χορευτικών ταχυτήτων» του ιδρυτή και καλλιτεχνικού διευθυντή της Edouard Lock.
Εφέτος, ο Edouard Lock συστράτευσε μία πλειάδα κορυφαίων καλλιτεχνών, παλιών και νέων συνεργατών του, για να συμβάλλουν και να προσδώσουν λαμπρότητα στην 30η επέτειο της ομάδας. Δίνουν το παρόν πρώτοι χορευτές, ξεχωριστοί καλεσμένοι, πρίμα μπαλαρίνες με θητεία σε διάσημα θέατρα, όπως η Όπερα της Βιέννης, το American Ballet Theatre, η Βaryshnikov Company, το City Dance Washington, τα Bolshoi, τα Les Grands Ballets Canadiens, τα Cuban Classical, τα Εθνικά Μπαλέτα της Κίνας, του Καναδά, της Δανίας, της Κολομβίας, της Σλοβακίας.
Μαζί τους ο πολυβραβευμένος Jean Ranger, κορυφαίος video artist, στα σκηνικά ο Armand Vaillancourt από τους μεγαλύτερους γλύπτες της εποχής μας, στα κουστούμια η Liz Vandal διάσημη σχεδιάστρια μόδας και πρόσφατα ενδυματολόγος του Cirque du Soleil και τέλος σπουδαίοι σολίστες μουσικοί, που ερμηνεύουν την πρωτότυπη μουσική του Gavin Bryars συνθέτη των Hilliard Ensemble, Bob Wilson, William Forsythe και Maguy Marin.
Η χορογραφία : σε αυτή την πρώτη εμφάνιση της ομάδας στην Ελλάδα, ο Edouard Lock επιλέγει «Ορφέα και Ευρυδίκη» και «Διδώ και Αινείας». Αποδομώντας με μαεστρία τις δύο τραγωδίες, ο εμπνευσμένος χορογράφος μεταλλάσσει τις δύο πανανθρώπινες ιστορίες αγάπης σε μία μοναδική και ενιαία ωδή χρησιμοποιώντας τόσο αρχετυπικά σύμβολα, όσο και την απαραίτητη σύγχρονη τεχνολογία και ντύνοντας ηχητικά την παράσταση με μία διαφορετική προσέγγιση της μπαρόκ μουσικής. Ηχορογραφική πολυπλοκότητα, η τροποποίηση των δομών του μπαλέτου και η διασταύρωση χορευτικών, μουσικών και κινηματογραφικών στιγμών, είναι κάποια από τα βασικά στοιχεία της χορογραφικής δουλειάς του Edouard Lock.

Η μουσική:
 ο Edouard Lock συνεργάζεται με το Βρετανό συνθέτη Gavin Bryars, αυτή τη φορά σε ένα μουσικοχορευτικό ταξίδι στον 17ο και 18ο αιώνα. Η μουσική που γράφτηκε για αυτήν την παράσταση, ερμηνευμένη ζωντανά στη σκηνή, είναι μια νέα συνεισφορά στον κόσμο του χορού από τον Bryars και είναι βασισμένη σε δύο έργα: την μπαρόκ όπερα «Διδώ και Αινείας» του Purcell και το κλασικό έργο «Ορφέας και Ευρυδίκη» του Gluck. Η μουσική ερμηνεύεται από σαξόφωνο, βιόλα, τσέλο και πιάνο.

ΠΑΤΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ...