ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Ο Ορφέας στον Αδη

 

Του Τάκη Θεοδωρόπουλου
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία του υπουργείου Πολιτισμού, τα ελληνικά μουσεία έχουν πολύ χαμηλή «επανεπισκεψιμότητα» (τι λέξη κι αυτή!) Ερχονται μια φορά, βλέπουν ό,τι είναι να δουν, και μετά «μη σώσουν και ξανάρθουν».
Και καλά η επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, το πέρασμα από την Τοσίτσα και το σκηνικό της περιοχής που σε ένα πακέτο
σύγχρονη ανθρώπινη εξαθλίωση και τις συγκινήσεις που προκαλεί ο κίνδυνος να σου επιτεθούν εν μέση οδώ. Αν σ' αυτά προσθέσεις και την ψυχική οδύνη και την οσμή των εκκριμάτων, θα αντιληφθείς ότι η επίσκεψη μπορεί να πουληθεί ως πρώτης τάξεως ράφτινγκ στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Αργαλιοί

 



 

Παρά το θρίαμβο (3-1) , στο Europa League...


 


Τυχερός-άτυχος, ο Ολυμπιακός, καθήλωσε την Άρσεναλ στο Καραϊσκάκη, αλλά δεν τον ευνόησε το αποτέλεσμα του αγώνα Ντορτμουντ-Μαρσέιγ (2-3) για να συνεχίσει στο Campions League. Και...


να σκεφτεί κανείς ότι η Ντορτμουντ ξεκίνησε με 2-0 και μέσα σε λίγα λεπτά στο τέλος του αγώνα, η Μαρσέιγ κατάφερε να ανατρέψει το σκορ.
Δεν πειράζει και το Europa League καλό είναι.
Ο Ολυμπιακός έπαιξε μεγάλη μπάλα και θα μπορούσε να είχε κερδίσει με μεγαλύτερο ακόμη σκορ.
Τα γκολ, Τζεμπούρ, Φουστέρ, Μοδέστο...

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...!

Η ολική άλεση πολύτιμος σύμμαχος για την υγεία μας










Προσοχή στην επιλογή των προϊόντων


Τα προϊόντα ολικής άλεσης κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στο χώρο της βιομηχανίας τροφίμων, καθώς αποτελούν σπουδαίες πηγές ωφέλιμων θρεπτικών συστατικών ενώ η κατανάλωσή τους έχει συνδεθεί σε αρκετές επιστημονικές μελέτες με σημαντικά οφέλη για την ανθρώπινη υγεία.

Όταν.... τα καλά κορίτσια..... γίνονται κακά στο .....κρεβάτι

 



Ή αλλιώς η ευτυχία μιας γυναίκας βρίσκεται...
 σε ένα σεξουαλικό κόσμο δίχως όρια. Πλέον δεν το αμφισβητεί κανείς. Όσο και αν στο παρελθόν διάφορες σεξουαλικές συνήθειες, επιθυμίες και προτιμήσεις κατακρίνονταν από διάφορους που έριχναν στον πυρ το εξώτερον όσες θα τολμούσαν έστω και να σκεφτούν κάτι παραπάνω από την ιεραποστολική» στάση, ευτυχώς πια οι αντιλήψεις άλλαξαν.


Οι γυναίκες που βλέπουν το σεξ σαν περιπέτεια είναι οι πραγματικά ευτυχισμένες στον έρωτα.
Βλέπετε, οι σεξουαλικές περιπέτειες είναι μερικές από τις καλύτερες που μπορείτε να βιώσετε. Η γυναίκα που είναι ανοικτή συνεχώς

Το άστρο της Βηθλεέμ. Θαύμα της ανθρώπινης πίστης ή...

 

Σε όλους μας είναι γνωστή η ιστορία με τους τρεις Μάγους όπου ένα ολόλαμπρο αστέρι τους οδήγησε στην Βηθλεέμ για να προσκυνήσουν τον νεογέννητο Βασιλιά των Ιουδαίων, τον Μεσσία. Υπήρξε στ` αλήθεια το αστέρι αυτό, ή είναι απλά ένα ωραίο παραμύθι;


Έχουν περάσει 2000 χρόνια από την εμφάνιση του "άστρου" και μέχρι σήμερα δεν μπορεί να δοθεί μια πλήρως τεκμηριωμένη επιστημονική εξήγηση.

Φωτορεπορτάζ από τα σημερινά επεισόδια

 

Εξαιρετικό φωτορεπορτάζ από τα σημερινά επεισόδια στο Σύνταγμα...
ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ....

Η Pam Rodriguez είναι κόλαση !

Ο Πυθαγορας ηταν..."πειραγμενος"???

 

 Πυθαγόρας.
1254435981626
 



Τώρα τι να πει κανείς για τον Πυθαγόρα. Ότι είναι ένας από τους ιδρυτές της επιστήμης των μαθηματικών?
 Για την δουλειά του επάνω στον ήχο και την αρμονία?
 Για την χρυσή τομή και το πυθαγόρειο θεώρημα?

 Ας αφήσουμε καλύτερα τα επιτεύγματα του για αυτούς που είναι ειδικοί και ας περιοριστούμε στα ποιο "πιπεράτα" του μεγάλου αυτού Έλληνα.

Γιατί λοιπόν τον αποκαλούμε τρελό? 



Είχε ιδρύσει μια λατρεία και μάλιστα μια αρκετά περίεργη θα λέγαμε. Όχι βέβαια απ' αυτές τις "ο Ιησούς ζει σε ένα διαστημόπλοιο κάτω από την Ανταρκτική" αλλά μια λατρεία των αριθμών με όλους αυτούς του περίεργους κανόνες που συνήθως συνοδεύουν τις λατρείες.

 Να κάνεις σεξ μόνο το καλοκαίρι, να πίνεις μόνο νερό, να τρως μόνο ωμές τροφές, να μην φοράς μάλλινα ρούχα κ.λ.π. Α... και ποτέ (και κρατήστε το αυτό) να μην τρως κουκιά...

Αλλά ήταν παθιασμένος με τους αριθμούς και την γεωμετρία. Κάθε αριθμός είναι ένα σχήμα και κάθε σχήμα αναπαριστούσε έναν αριθμό. Και κάθε αριθμός-σχήμα έχει έναν σκοπό, ένα θεϊκό νόημα και μια θέση στην τάξη των πάντων. Και ο Πυθαγόρας τους λάτρευε όλους.


Η μαθηματική του θεώρηση επέτρεπε στους αριθμούς να εκφράζονται μόνο ως αναλογίες ακέραιων αριθμών (π.χ 2/3 αντί για 0.666).

 Τα δεκαδικά δεν υπήρχαν. Έτσι όταν ένας άτυχος που τον έλεγαν Ίππασο τόλμησε να πει ότι αυτό δεν λειτουργεί σωστά, ο Πυθαγόρας έκανε ότι θα έκανε κάθε λογικός άνθρωπος που κάποιος άλλος απειλούσε τα πιστεύω του. Μάζεψε την μυστική αδελφότητα, τον απήγαγαν, τον έδεσαν, τον πήγαν στο μέσο μιας λίμνης, έβαλαν φωτιά στην βάρκα και εξαφανίστηκαν μέσα στην νύχτα.

Ο Πυθαγόρας πέθανε με έναν τραγικό τρόπο. Ένα εξαγριωμένο πλήθος έβαλε φωτιά στο σπίτι του και αυτός προσπάθησε να διαφύγει από τους διώκτες του τρέχοντας. Θεωρείται ότι συνέχισε έως ότου βρέθηκε σε ένα χωράφι με κουκιά. Ανάμεσα στα κουκιά και στο εξαγριωμένο πλήθος, προτίμησε το πλήθος και έτσι στράφηκε προς αυτό, κάτι που τον οδήγησε στον θάνατο.





Παν Παν

Γιατί...? δεν καλιεργείτε άλλο στην Ελλάδα Η Ζέα ή ζειά !...είναι το Γερμανικο...! -ντινγκελ...


 


 Για την τίφη, την όλυρα και τη ζειά.

 Ο Μνησίθεος κατατάσσει στην τρίτη θέση την τίφη, μετά το σιτάρι και το κριθάρι. Είναι άξιον θαυμασμού ότι ούτε εκείνος που συνέθεσε το έργο του Ιπποκράτη με τον τίτλο Περί διαίτης, όποιος παλαιός άνδρας κι αν ήταν, δεν μνημόνευσε το όνομα της Zειάς. Γιατί, ακόμα κι αν πίστευε ότι η τίφη αποκαλείται από μερικούς ζειά, έπρεπε αυτός να το δηλώσει. Ίσως, όμως, είναι καλύτερα να παραθέτουμε τα λόγια τους.

Ζειά ή ζέα και όλυρα.




Οι περί την ερμηνεία των υπό των αρχαίων συγγραφέων μνημονευομένων και περιγραφομένων φυτών ασχοληθέντες συμπεραίνουνσιν ότι η μεν Ζειά ή Ζέα αναφέρεται εις Σίτον την Σπέλταν η δε Όλυρα εις Σίτον τον μονόκοκκον ή εις Βρίζαν την σιτηράν.

Οι προσδιορίζοντες την όλυραν ως βρίζαν βασίζονται ιδίως εις τον Ησύχιον που λέει: «όλυρα είδος σπέρματος, ή βρώμα τι μεταξύ σίτου και κριθής, οι δε αυτήν κριθήν, άλλοι καρπόν τινά σιτικόν, ζειάν, τινές ζέαν ». Αλλ’ εκ του χωρίου τούτου εξάγεται νομίζω ότι το όνομα όλυρα εδίδετο κατά τόπους εις διαφόρους καρπούς «σιτικούς» , τους και ζειάς και ζέας υπό άλλων αλλαχού ονομαζόμενους. Και ως προς μεν την βρίζαν ουδέ λόγος καν πρέπει να γίνεται, διότι το σιτηρόν τούτο αναφέρεται δια πρώτην φοράν περί τα μέσα του πρώτου μ.Χ. αιώνος (βλ. βρίζα), η δε καλλιέργεια και χρήσις αυτού εις τα Ελληνικά χώρας πρέπει να εισήχθηκε πολύ βραδύτερον.
Κατά την ηνετέραν γνώμην εκ πλείστων σωζομένων χωρίων αρχαίων συγγραφέων εν οις μνημονεύονται η ζειά και η όλυρα προκύπτει ότι τα ονόματα ταύτα επί το πλείστον αναφέρονται εις τα είδη ή διαφοράς Σόργου (Sorghum).