ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012


Όλα όσα κρύβονται πίσω από τον..."αριθμό 7"!!!!

Από τα 7 θαύματα του κόσμου, 4 βρίσκονταν στην Αρχαία Ελλάδα και 3 εκτός!!! 

Οι αριθμοί 3 και 4 είχαν επίσης συμβολική σημασία για τους Έλληνες. Οι Αρχαίοι Έλληνες χώριζαν τους ωκεανούς του κόσμου σε… 7 θάλασσες: Το Αιγαίο, τη Μεσόγειο, την...
Αδριατική, τη Μαύρη, την Ερυθρά, την Κασπία και τον Περσικό Κόλπο.

Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν το 7 τέλειο αριθμό γιατί είναι το άθροισμα του 3 και του 4 που αντιστοιχούν στα τέλεια σχήματα, τρίγωνο και τετράγωνο. 


Οι Αρχαίοι Έλληνες αναγνώριζαν το 7 ως μυστηριώδη αριθμό για τις γεωμετρικές του ιδιότητες, π.χ. 7 σημεία δεν μπορούν να δημιουργήσουν συμμετρία σε....
ένα κύκλο!

ΛΑΡΙΣΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ

Νέα συμπαραγωγή της Nova "Λάρισα - Εμπιστευτικό"!

H oρκωμοσία 23/2/2012 των νέων πτυχιούχων της Διατροφής και διαιτολόγιας, και το ρητό " είμαστε ότι τρώμε " ...



Ο όρκος του Ιπποκράτη είναι ένα κείμενο που εκφράζει με συγκλονιστικό τρόπο το ήθος της κλασικής

 ιατρικής αλλά και της αρχαίας ελληνικής σκέψης. Πιστεύεται πως ο όρκος γράφτηκε από τον Ιπποκράτη τον
 4ο αιώνα π.Χ. ή από έναν από τους μαθητές του και συνεπώς περιλαμβάνεται στην Ιπποκρατική συλλογή.
 Παρ’ όλο που είναι περισσότερο ιστορικής και ηθικής αξίας, ο όρκος θεωρείται ως τελετή περάσματος για
 αυτούς που
 ασκούν την ιατρική, ωστόσο δεν είναι πλέον αναγκαστικό και δεν λαμβάνεται από όλους τους ιατρούς.
Μερικά τμήματα του όρκου έχουν αλλάξει ή και αφαιρεθεί με τον καιρό από διάφορες σχολές και χώρες. 
Μερικές σχολές δίνουν μερικά κομμάτια του όρκου, αλλά πολύ λίγες
 τον δίνουν στην αρχαία του μορφή η οποία απαγόρευε στους περισσότερους γενικούς ιατρούς την
 έκτρωση και την ευθανασία. 
Αφιερωμένο: στην ορκωμοσία 23/2/2012 των νέων πτυχιούχων  
Διατροφολόγων
 και 
διαιτολόγων, Αν το ρητό " είμαστε  ότι  τρώμε " 
συμβολίζει πραγματικά την ανθρώπινη υγεία.  Τότε  το ΤΕΙ Αλεξάν
δρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα , γιατί  δεν ορκίζει τους πτυχιούχους 
 Διατροφολόγους και 
διαιτολόγους,... εις τον όρκο του Ιπποκράτη...;;;;
  Άραγε  το τμήμα διαιτολογίας, η   υποτιμά τον άνθρωπο...;;; 
η τον
 όρκο του Ιπποκράτη...;;;
 Εξαιτίας της κυρίας, που εκφώνησε στους νέους πτυχιούχους 
ότι 
...Οι επιστήμη σας παιδιά, έχει να κάνει με τον άνθρωπο...! Ευχόμ
ενος
 την κόρη μου Ιωάννα που συμμετείχε στην ορκωμοσία να
 τηρήσει τον Ιπποκράτη...αν και αυτό δεν της ζητήθηκε...   και είμαι σίγουρος ότι 
θα το κάνει...!!! 
Είναι λυπηρό, για τους αρμόδιους, της ελληνικής παιδείας,  ...!!!
 Κων/νος Γιάντσιος

Ο Ιπποκράτειος Όρκος
«Ορκίζομαι στον Απόλλωνα τον Ιατρό και στον Ασκληπιό και στην Υγεία και στην Πανάκεια 
και σ΄ όλους τους θεούς επικαλούμενος την μαρτυρία τους, να τηρήσω πιστά κατά τη 
δύναμη και την κρίση μου αυτό τον όρκο και το συμβόλαιό μου αυτό. Να θεωρώ αυτόν
 που μου δίδαξε αυτή την τέχνη ίσο με τους γονείς μου και να μοιραστώ μαζί μου τα 
υπάρχοντά μου και τα χρήματά μου αν έχει ανάγκη φροντίδας. Να θεωρώ τους απογόνους
 του ίσους με τ΄ αδέλφια μου και να τους διδάξω την τέχνη αυτή αν θέλουν να τη μάθουν, χωρίς 
αμοιβή 
και συμβόλαιο και να μεταδώσω με παραγγελίες, οδηγίες και συμβουλές όλη
 την υπόλοιπη γνώση μου και στα παιδιά μου και στα παιδιά εκείνου με δίδαξε και στους
 άλλους μαθητές που έχουν κάνει γραπτή συμφωνία μαζί μου και σ΄ αυτούς που έχουν 
ορκισθεί στον ιατρικό νόμο και σε κανέναν άλλο και να θεραπεύω τους πάσχοντες κατά τη δύναμή 
μου και
 την κρίση μου χωρίς ποτέ, εκουσίως, να τους βλάψω ή να τους αδικήσω. 
Και να μη δώσω ποτέ σε κανένα, έστω κι αν μου το ζητήσει, θανατηφόρο φάρμακο, ούτε να δώσω
 ποτέ
 τέτοια συμβουλή. Ομοίως να μη δώσω ποτέ σε γυναίκα φάρμακο για ν΄ αποβάλει
. Να διατηρήσω δε τη ζωή μου και την τέχνη μου καθαρή και αγνή. Και να μη χειρουργήσω
 πάσχοντες
 από λίθους αλλά ν΄ αφήσω την πράξη αυτή για τους ειδικούς. Και σ΄ όποια 
σπίτια κι αν μπω, να μπω για την ωφέλεια των πασχόντων αποφεύγοντας κάθε εκούσια
 αδικία και βλάβη και κάθε γενετήσια πράξη και με γυναίκες και με άνδρες, ελεύθερους 
και δούλους. Και ό,τι δω ή ακούσω κατά την άσκηση του επαγγέλματός μου, ή κι εκτός, 
για τη ζωή των ανθρώπων, που δεν πρέπει ποτέ να κοινοποιηθεί, να σιωπήσω και να 
το τηρήσω μυστικό. Αν τον όρκο μου αυτό τηρήσω πιστά και δεν τον αθετήσω, είθε ν
΄ απολαύσω για πάντα την εκτίμηση όλων των ανθρώπων για τη ζωή μου και για την
 τέχνη μου, αν όμως παραβώ και αθετήσω τον όρκο μου να υποστώ τα αντίθετα από αυτά»


 http://www.pare-dose.net/?p=3190#ixzz1nhWOeZ6E

Γ. ΝΤΑΛΑΡΑΣ : ΜΕ ΤΟ ΛΥΧΝΟ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΡΝΗΝΕΙΑ διαλύει, τα στατιστικά δεδομένα, της
μεγιστοποίησης του τίποτα, και προωθεί την αφύπνιση,Κων/νος Γιάντσιος