ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Η επιτροπή διαβουλευσης του δήμου Δίου - Ολύμπου αφού συνεδρίασε για δευτερη φορά στις 9/12/2011

 

  ΘΕΜΑ:Περί δεσμεύσεων και υποσχέσεων του τεχνικού προγράμματος του δήμου Δίου – Ολύμπου

Η επιτροπή διαβούλευσης του δήμου Δίου - Ολύμπου αφού συνεδρίασε για δεύτερη φορά στις 9/12/2011 από τότε που ιδρύθηκε ,ζήτησε προτάσεις των φορέων για το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου . Είναι άραγε αυτό το επίπεδο αξιοπιστίας; Όχι. Εφόσον ήταν όλα προαποφασισμένα ,ποιός ο λόγος η ύπαρξη τής επιτροπής?. Τι θλίψη…

Οι δεσμεύσεις και οι υποσχέσεις στους δημότες  και σε άλλους παράγοντες, πολλές… Κατανοητό, ότι οι φορείς του δήμου, δηλώνουν αδυναμία να καταρτίσουν τη λίστα του ΕΣΠΑ. Το προσωπικό ασχολείται, Ίδη με τα, προβλήματα  τής καθημερινότητας.! 


Ωστόσο, δεν διαφαίνεται ,το όραμα, και η κατεύθυνση, για τις ανάγκες των
σημερινών εξελίξεων,πόσο μάλλον αυτές του μέλλοντος,είναι καταφανές ότι δεν συνεργαζόμαστε με  εξωτερικούς ειδικούς συνεργάτες, που έχουν και τις ανάλογες ειδικότητες ,άνθρωποι με επιστημονηκή κατάρτηση οι οποίοι μπορούν να διαχειριστούν τα ευρωπαϊκά κονδύλια…τα οποία μένουν αδιάθετα...ενώ θα  υποστήριζαν το μέλλον...!

Με αιχμή αυτή τη φορά το ενιαίο Γ.Π.Σ.[ Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο ] του δήμου το οποίο δεν είδαμε...!
Ωστόσο αναφέρονται  μελέτες  των παλιών Γ.Π.Σ.των παλιών δήμων ...
Σε έναν ενιαίο πια δήμο πρωτίστως πρέπει να σχεδιάσουμε το ενιαίο Γ.Π.Σ του δήμου...!
 Επίσης παρά την πολύωρη δημόσια συζήτηση…τα ευρωπαϊκά κονδύλια δεν θα τα ακουμπήσει κανείς...! τι θλίψη
 
 Έτσι για την ιστορία… το 2009 υπηρετώντας τούς δημότες του Ανατολικού Ολύμπου από τον θεσμό του αντιδημάρχου δεν ψήφισα, το μή, αναπτυξιακό τεχνικό πρόγραμμα του 2010…! με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει...! Ωστόσο οι προτάσεις μου είναι αναπτυξιακές, και έχουν κατατεθεί με πρωτόκολλο στον δήμο τότε, και μάλιστα  τεκμηριωμένες από ειδικούς Επιστήμονες που μεγαλούργησαν σε άλλους δήμους …"αλλά εδώ", και σήμερα είναι΄αδύνατον να αξιολογηθούν...! 
   
προσπάθεια μου δύο χρόνια μετά χωρίς διοικητικά καθήκοντα συνεχίζεται…! [ φωνή βοώντος εν τη ερήμω...! ] Μόνο που πια δεν αρκεί η προσπάθεια, ούτε οι δηλώσεις. Θα έλεγα μάλιστα, ότι πλέον μοιάζει να μην μου πέφτει καν λόγος ως προς το πώς θα γίνει εντέλει η διαχείριση του  δήμου ... κάτω του μετρίου...ή...! [ ούτως η άλλως , δική σας η ευθύνη…! ] 

Δεν μείναμε  στις τραγικές μας διαπιστώσεις. Αλλά τις μετατρέψαμε σε μια δημιουργική  συνάντηση με παλιούς φίλους . Το αύριο,  ξέρουμε τώρα καλά, σε τι θα διαφέρει από το χθές...!!!
 Με εκτίμηση   
 Γιάντσιος Κωνσταντίνος
τ.αντιδήμαρχος
 Ανατολικού Ολύμπου

ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΗ!!!

ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ ο περσινος "Διακοπτης" εξαφανιστηκε !!! και Βυθιστηκε το καραβι του Μπουταρη....

 ο περσινος "Διακοπτης" εξαφανιστηκε...απο τη ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ !!!
 


Φετος πεθανε και ο Αη Βασιλης!!!
Ζωη να εχουμε εμεις
 να την χερομαστε!!!
 
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ:εξαφανιστηκε !!!
ο περσινος "Διακοπτης" απο το
χριστουγεννιατικο δεντρο...
και ΅τωρα πως να αναψουν
τα λαμπιονια???

Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου Κείμενα » ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΣΤΟΝ OMER

Βίντεο

ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ
Καθηγητής  Ιστορίας  του νέου Ελληνισμού
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
 
 Στις 23 Μαΐου 2011 ξαναχτύπησε ο αυτοαπασχολούμενος δημοσιογράφος Όμηρος Ταχμαζίδης, τέσσερις μέρες  μετά την 19η Μαΐου, ημέρα μνήμης και Πένθους  όλων των Ποντίων, εκτός  από τον λακεδαιμονίζοντα ήρωα του υπό ανοικτή κρίση άρθρου.

 «Περί της υποτιθέμενης γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου».

Ακολουθεί η δική μου τοποθέτηση, για να τελειώνουμε με τους μηδενιστές και τους ψευτοκουλτουρλιάρηδες.

          Κύριε Ταχμαζίδη,
   Στο άρθρο σας «Περί της υποτιθέμενης γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου» επιχειρείτε «ξυπόλυτος στα αγκάθια» να κατασκευάσετε ακαδημαϊκό λόγο εκκινώντας από λανθασμένες(λόγω άγνοιας) ιδεολογικές αφετηρίες.
   Γίνομαι λοιπόν πιο συγκεκριμένος αναφέροντας τα εξής:
Α)Αν με τον όρο «κατασκευή της γενοκτονίας» εννοούσατε  γνωστοποίησή της και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης αναφορικά με την «απωθημένη ή συλλογική μνήμη» των Ποντίων, θα μπορούσαμε να βάλουμε μια βάση  για διάλογο. Φρονώ όμως πως υπαινίσσεστε δόλο, προκατάληψη, μεθόδευση και ιδιοτέλεια. Σας επιστρέφουμε λοιπόν τις κατηγορίες και τις αποδίδουμε στη δική σας αυτόκλητη στράτευση να καταδείξετε τα ιστορικά ψεύδη.
Β) Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η από μέρους σας ανάλυση των κινήτρων ανάδυσης της γενοκτονίας: Πρώτα από όλα η συσχέτιση με την τουρκική υπόθεση δεν αναλύεται και επομένως την παρακάμπτω. Το ίδιο κάνω και με τον ορισμό του J. Semelin  περί ταύτισης του όρου με μια επιθετική πολιτική που στιγματίζει. Πραγματικά η ερμηνεία της γενοκτονίας ως παρεπόμενο γεωπολιτικών παιχνιδιών στο συγχρονικό πεδίο είναι ενδεικτική  της μεγαλοφυούς εκδοχής ότι η Ελλάδα σήμερα παίζει προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ζωνών επιρροής εντός της Τουρκίας. Αδυναμία εκτίμησης της δυναμικής  του ελληνικού κράτους ή σοβινιστική από μέρους  σας μεγέθυνση των προθέσεών του; Μήπως δε μιλάμε για την Ελλάδα;

Ελληνική μυθολογία, η πρώτη καταγεγραμμένη ιστορία του ανθρώπου;

 


Πόσο αληθινοί είναι οι αρχαίοι ελληνικοί μύθοι; Οι περιγραφές του Ομήρου στην «Ηλιάδα» και την «Οδύσσεια» και του Ησίοδου στη «Θεογονία» και στα Έργα και Ημέραι», είναι απλά και μόνο αποκυήματα της ζωηρής φαντασίας τους; Ο Ηλίας Μαριολάκος, καθηγητής γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, καταθέτει την ενδιαφέρουσα επιστημονική του άποψη.

Τα Ορφικά Μυστήρια

 


«Ο Ορφεύς στάθηκε το έμψυχο πνεύμα της Ιεράς Ελλάδος, ο αφυπνισμός της θείας ψυχής».
Με αυτά τα λόγια χαρακτηρίζει τα Ορφικά Μυστήρια και τον ιδρυτή τους Ορφέα, ο συγγραφέας Εδουάρδος Συρέ (Ed. Shure) στο βιβλίο του «ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΥΣΤΑΙ». Πράγματι, τα Ορφικά Μυστήρια κυριάρχησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα στον αρχαίο κόσμο και κατέχουν ξεχωριστή θέση ανάμεσα στις αρχαίες Ελληνικές τελετουργίες.


Ιδρυτής των μυστηρίων θεωρείται ο Ολύμπιος Ορφεύς, υιός του Οιάγρου και της Μούσας Καλλιόπης. Γεννήθηκε στην Πίμπλεια της Πιερίας την 13-14η χιλιετία π.Χ. και υπήρξε μία ιδιαίτερα πολυσχιδής προσωπικότητα: λέγεται ότι έλαβε μέρος στην Αργοναυτική Εκστρατεία, ότι εφηύρε την λύρα και ήλθε σε επαφή με τους Καβείρους της Θράκης από τους οποίους επηρεάστηκε. Επίσης παροιμοιώδης έμεινε ο έρωτας του για την Ευρυδίκη για την οποία κατέβηκε ως τον Άδη για να την πάρει πίσω από το βασίλειο του Πλούτωνα. Η συνολική θεώρηση των Ορφικών αποδεικνύει πως ο Ορφέας ήταν όντως υπαρκτό πρόσωπο και όχι απλά το αποκύημα της φαντασίας ορισμένων. 
  πηγη ellas αλογόμυγα Ορφεας