ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Μιλάει ο Όλυμπος;;;;



ΜΙΛΑΕΙ ΚΙ ΑΝΟΙΞΤΕ Τ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ Ν ΑΚΟΥΣΕΤΕ

olympos.jpg (13735 bytes)

  Στα εκατομμύρια χρόνια της ύπαρξης μου, θυμάμαι ότι οι άνθρωποι πάντοτε ασχολούνταν μαζί μου, με κάθε τρόπο. Απ το να με θαυμάζουν απλώς μέχρι το να προσπαθούν να με «κατακτήσουν» σαν ορειβάτες, κι απ το να μου φορτώνουν θεούς ως το να θέλουν να μου «δωρίσουν» πίστες σκι, χιονοδρομικά, γκολφ και πολλά άλλα. Κάλυπταν όλο το εύρος, με λόγια και με πράξεις. Απ το να με λατρεύουν ως το να με πληγώνουν με πεδία βολών, χωματερές, αμμορυχεία, περιττούς δρόμους, σκουπίδια, μόλυνση και ρύπανση, κτίσματα και πάμπολλα άλλα. Απ τη μια να ξερνούν λόγια μεγάλα και λατρευτικά μέχρι να κόβουν τις σάρκες μου με μια ηλίθια μανία που μόνο τους ανθρώπους χαρακτηρίζει. Βλέπετε, εσείς οι άνθρωποι καμαρώνεται να λέτε «συνηθισμένα τα βουνά απ τα χιόνια», ενώ εμείς τα βουνά λέμε μεταξύ μας… «συνηθισμένα τα βουνά απ΄ την ηλιθιότητα των ανθρώπων». Δεν σας παρεξηγούμε. Είστε πολύ νέοι για να χετε τα δικά μας κριτήρια. Τα περισσότερα δημιουργηθήκαμε πολύ πριν εμφανιστείτε εσείς στη γη.


Εδώ και πολλά χρόνια, μιλούν για την ανάδειξη και την αξιοποίηση μου και τα σχέδιά τους όλα καταλήγουν σε κατασκευές με τσιμέντο, άσφαλτο και μέταλλο και σε δραστηριότητες που καταλήγουν μόνο στη δημιουργία σκουπιδιών, ρύπανσης, όχλησης και κερδών για κάποιους πολύ λίγους, όχι για το σύνολο.
Δεν ακούστηκε ποτέ κανείς απ΄ αυτούς να λέει ότι ο Όλυμπος πρέπει ν αναδειχτεί ΔΗΛΑΔΗ να μην έχουν τα δέντρα του κάμπιες και κουκούλια, εδώ και δέκα χρόνια.
Ότι πρέπει επιτέλους να μάθουμε με τη βοήθεια των επιστημόνων ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ (με το αζημίωτο) τι συμβαίνει με τα ζώα και τα φυτά που ζουν πάνω μου. Αφού το ζητούμενο είναι η ανάδειξή μου το να με φορτώσετε με τσιμέντο ή να με ξεκοιλιάζετε ακόμη περισσότερο με δρόμους και με τελεφερίκ πως με αναδεικνύει;;; την ομορφιά μου θέλετε να αναδείξετε, όχι την ασχήμια μου. Βουνά με χιονοδρομικά και τελεφερίκ και δεκάδες δρόμους ως την κορυφή υπάρχουν πολλά. Βουνά σε… φυσική κατάσταση, ελάχιστα. Τώρα δηλαδή που λείπουν τα παρθένα βουνά κι εγώ –καλώς ή κακώς γλίτωσα- θα με μετακινήσετε και μενα στην κατηγορία των μη φυσικών;;; και γιατί;
Όλοι αυτοί που μιλούν για την ανάδειξη και αξιοποίησή μου τι ξέρουν για μένα; Τι άλλο έχουν πει ως τώρα για τον Όλυμπο τι άλλο έχουν κάνει ήδη για μένα και έφτασαν τώρα να ξεδιπλώνουν τα σοφά σχέδιά τους και με τόση ορμή;

Η ανάδειξή μου και η αξιοποίησή μου είναι συνώνυμα μόνο με την προστασία μου. Κι αυτό μπορεί να φέρει πολλά κέρδη στους κατοίκους μου. Άλλο τώρα αν η ανικανότητα και η δολιότητα τους δεν τους βοηθά να σκεφτούν ότι και ένα πρόγραμμα καταγραφής και μελέτης των αγρίων ζώων του Ολύμπου μπορεί να σημαίνει και μεροκάματα για τους ορειβάτες κι όσους άλλους θέλουν να απασχοληθούν ΚΑΙ προστασία/ανάδειξη/αξιοποίηση μου. Γιατί αν δεν μείνει φυτό και ζώο πάνω μου, αν χάσω ακόμα πιο πολύ τα χιόνια και τα νερά μου ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ; ΩΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ;;;

Δεν μου φτάνουν τα πεδία βολών, οι χωματερές, τα αμμορυχεια και οι ασφαλτοβιοτεχνίες, θα μου φορτώσετε τώρα και μ άλλα ακόμη πιο άσχημα;;; κι οι επισκέπτες που θέλετε θα ρθουν και αφού κάνουν σκι στις πλαγιές μου και καταναλώσουν 5αστερο φαγητό μετά θα πάνε να καμαρώσουν τις μαούνες στη Γρίτσα, να δουν τρομαγμένα ζώα στα πεδία βολής ή να χαζέψουν μότο κρος μες τη δυσωδία της χωματερής; Ξέρετε πόσοι ξεκινάνε να έρθουν στο Δίον και δεν φτάνουν ποτέ απ την ασχήμια της διαδρομής των τελευταίων 5 χιλιομέτρων απ την εθνική ως τα Πλατανάκια; Γιατί ο ποιοτικός τουρισμός του νομού μας αφορά σχεδόν μόνο τον Παλιό Παντελεήμονα και όχι τα κέντρα του βιομηχανικού τουρισμού;;; είναι η Ελλάδα παραδοσιακός προορισμός ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ τουρισμού ή ποθητός προορισμός των απανταχού γκόλφερς;;;

Πως δεν ντρέπονται να προτείνουν σχέδια ανάδειξης χωρίς να έχουν τουλάχιστον συμπληρώσει δέκα χρόνια απεργίας πείνας προκειμένου ο Όλυμπος να αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ υποδομή αι προσωπικό δασοπυρόσβεσης και διάσωσης ανάλογης με το βουνό των 2918 μέτρων που αφορά σχεδόν τρεις νομούς;;;; μόνο για το τελεφερίκ ο φανατισμός και η ένταση;;; μόνο για τους δρόμους και τα χιονοδρομικά;;; ΤΟΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ; Για πόσο χαζό με περνάνε εμένα τον Όλυμπο και τους κατοίκους μου;;;

Κι εσείς οι άλλοι, οι πραγματικοί φίλοι μου, ως πότε θα απολογείστε ότι δεν προλάβατε την προθεσμία κατάθεσης προτάσεων αντί να καίτε γραφεία και άρχοντες που προτίμησαν τη γενική πρόσκληση …δια του Τύπου και όχι την έγγραφη έγκαιρη γραπτή πρόσκληση των θεσμικά αναγνωρισμένων φορέων; Γιατί οι Δήμοι δεν απαίτησαν λαϊκές συνελεύσεις αλλά ψόφιες και βραχύχρονες συνεδριάσεις ΔΣ;;;

Οι …«σωτήρες» θα πούνε πάλι για παρωχημένες κουβέντες οικολογικές που απλώς μπλοκάρουν την …ανάπτυξη. Η ανάπτυξη που αντιπροσωπεύουν εγκαταλείφθηκε ήδη παντού. Τη θέση της πήρε ήδη η πλήρως συμβατή με τη φύση προστασία και εκμετάλλευση που πηγάζει αλλά και καταλήγει στους πολλούς και λόγω των οικολογικών όρων έχει μοναδικά μακροχρόνιο ορίζοντα. Εκτός κι αν παραδεχτούν ότι προτεραιότητα έχουν οι λίγοι –επενδυτές- και το άμεσο συμφέρον-κονόμα των λίγων και τυχερών/ευννοημένων απ τις συνθήκες και την ανθρώπινη βλακεία.

Θα με βρείτε μπροστά σας μ όλα τα 2918 μέτρα μου.-

Ο.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: