ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΥΠΑΤΙΑ η Αλεξανδρινή (370 - 415 μ.Χ)





Η Αλεξάνδρεια του 4ου αιώνα μ.Χ. ήταν ο χώρος μιας μικρής επιστημονικής αναγέννησης και αυτή φωτίστηκε από την πιο διάσημη ανάμεσα στις γυναίκες επιστήμονες και φιλοσόφους. Για δεκαπέντε αιώνες η Υπατία θεωρείται ότι ήταν η μόνη γυναίκα επιστήμονας στην ιστορία. Ακόμα και σήμερα συχνά είναι η μόνη γυναίκα που αναφέρεται στην ιστορία των μαθηματικών και της αστρονομίας. Αυτή η ευγενής γυναίκα ξεχωρίζει στις σελίδες της ιστορίας σαν η μεγαλύτερη από τους μάρτυρες Εθνικούς.

Η Ζωή της

Όταν γεννήθηκε η Υπατία το 370 μ.Χ., η διανοητική ζωή της Αλεξάνδρειας βρισκόταν σε κατάσταση επικίνδυνης σύγχυσης. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία γινόταν χριστιανική και όλο και πιο συχνά δεν ήταν μόνο ο χριστιανός ζηλωτής που έβλεπε αιρέσεις και σατανισμό στα μαθηματικά και στην επιστήμη: "οι μαθηματικοί έπρεπε να κατασπαραχθούν από θηρία ή να καούν ζωντανοί" (McCabe). Μερικοί από τους χριστιανούς Πατέρες αναβίωσαν τις θεωρίες της επίπεδης γης και του σύμπαντος ως στερέωμα. Στην Αλεξάνδρεια ο Θεόφιλος, Πατριάρχης Αλεξάνδρειας, υποκινούσε βίαιες συγκρούσεις μεταξύ Εθνικών (Ελλήνων), Εβραίων και Χριστιανών. Δεν ήταν μια και τόσο ευμενής εποχή για να είναι κανείς επιστήμονας, ή φιλόσοφος.

Ο πατέρας της Υπατίας, ο Θέων, ήταν μαθηματικός και αστρονόμος στο Μουσείο. Επέβλεπε από κοντά κάθε πλευρά της εκπαίδευσης της κόρης του. Σύμφωνα με το μύθο, ήταν αποφασισμένος να γίνει η κόρη του ένα 'τέλειο ανθρώπινο ον' - ήταν η εποχή που οι γυναίκες θεωρούνταν κάτι παρακάτω από

ΕΓΙΝΕ ΤΩΝ ΠΛΕΥΡΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ...!!!!!!!!!

Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι το λαϊκό αίσθημα

 κατευθύνεται σε μια κουτσομπολίστικη αντιμετώπιση των

 γεγονότων και όχι σε μια δημιουργική αξιολόγηση.

ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ ...ΟΙ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΠΙΝΕΣ....!!!!!!!!!


Τα βασίλεια της μικροεξουσίας

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΛΕΥΡΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ : 28 Ιανουαρίου 2013



 

Ανακοίνωση Δ.Ε.Υ.Α. ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΥ - ΟΛΥΜΠΟΥ



 
  

  Η νέα Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης Ανατολικού Ολύμπου του Δήμου Δίου-Ολύμπου (Δ.Ε.Υ.Α.ΑΝ.Ο.) με την ανάληψη των καθηκόντων της και μετά τη διαπίστωση ότι δεν υπάρχει δυνατότητα κάλυψης των λειτουργικών της αναγκών αν δεν εισπραχθούν τα οφειλόμενα ποσά περασμένων ετών που ξεπερνούν το 1.000.000 ευρώ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ


στους καταναλωτές - κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Ανατολικού Ολύμπου ότι θα βρεθούμε στη δύσκολη θέση να προχωρήσουμε σε βεβαίωση των οφειλομένων (γεγονός που για τους οφειλέτες συνεπάγεται στέρηση της Δημοτικής Ενημερότητας), σε σφράγιση παροχών και σε λοιπά νόμιμα μέσα προκειμένου να διασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και την ανταποδοτικότητά της.

ΚΑΛΕΙΣΤΕ

όσοι έχετε εκκρεμείς οφειλές προς την επιχείρηση, να προσέλθετε για εξόφληση ή για ρύθμιση των χρεών στα γραφεία της Δ.Ε.Υ.Α.ΑΝ.Ο., από 28/01/2013 έως 28/02/2013, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α.ΑΝ.Ο. Δ. ΔlΟΥ - ΟΛΥΜΠΟΥ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


Θεόδωρος Τζίκας


Πληροφορίες: τηλ. 23520 21020, 23520 21021
Φαξ: 23520 21022

Kορυφαία διάκριση στο ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΠΑΛΛΑΣ




  
     "Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά δόθηκε η κορυφαία διάκριση "TOP HOTEL" από το μεγαλύτερο τουριστικό portal της Ευρώπης HOLIDAYCHECK στο ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΠΑΛΛΑΣ

Η αμερόληπτη και υψηλή βαθμολόγηση των πελατών του στο αντίστοιχο portal, κατέταξε το Ξενοδοχείο στα καλύτερα της Ευρώπης. "

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Εκκλησία υπέρ ακτημόνων



Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης

Με τις θυελλώδεις διακυμάνσεις της επικαιρότητας, οι εντυπώσεις μοιάζουν με φτερό στον άνεμο. Δεν μένει τίποτα να αφομοιωθεί, να κατασταλάξει, να αξιολογηθεί. Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι το λαϊκό αίσθημα κατευθύνεται σε μια κουτσομπολίστικη αντιμετώπιση των γεγονότων και όχι σε μια δημιουργική αξιολόγηση. Η δαιμονοποίηση προσώπων – πέρα από τις ευθύνες τους – στρέφει
το πρόβλημα στα κακά πρόσωπα και όχι στο κακό σύστημα που τα εκτρέφει.

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ «ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ» ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ



80161774_fa6972942f_oΗ ιστορία της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, με έδρα την Κωνσταντινούπολη, εγκαινιάσθηκε με την δίωξη του κλασικού ελληνικού πολιτισμού από τους αυτοκράτορες με τη συνεργασία των Πατριαρχείων. Καταστατική αρχή της υπήρξε η εξαφάνιση οτιδήποτε ελληνικού και ο καταναγκαστικός εκχριστιανισμός με κάθε μέσον.


Κράτος… «δικαίου»!!! Δια χειρός Αλιθέρση



Πληρώνεις, για να φτιάξεις δρόμους. 
Πληρώνεις αβάσταχτα τέλη κυκλοφορίας και φόρους 
βενζίνης στο κράτος!

Πληρώνεις στα… 
«αφεντικά», στα οποία 
παραχωρήθηκαν οι 
δρόμοι, διόδια για να τους
 περνάς!
Πληρώνεις τα ΜΑΤ, για 
να σε σακατεύουν και 
να προστατεύουν τις… 
«εταιρίες» στις οποίες οι κυβερνήσεις παρέδωσαν τους 
δικούς σου δρόμους!
Πληρώνεις, για να βάζουν καθημερινά στη ζωή σου
 διόδια!
Εάν αυτό δεν λέγεται κράτος… «δικαίου», τότε πώς
 λέγεται;
Εύγε!

ΥΓ. Γράφτηκε με αφορμή την επίθεση και τον άγριο 
ξυλοδαρμό που δέχτηκαν οι κάτοικοι της Πιερίας στα 
διόδια του Αιγινίου σήμερα 28/1/2013, γιατί 
υπερασπίστηκαν το αυτονόητο, να περνούν ελεύθερα 
από τους δρόμους που οι ίδιοι πλήρωσαν και που σ’
 αυτούς αλλά και σε όλο τον ελληνικό λαό ανήκουν!
olympia.gr

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ευρωπαϊκού πολιτιστικού Συλλόγου Όλυμπος στη Λεπτοκαρυά


Το Δ.Σ. του Συλλόγου εύχεται σε όλα τα μέλη του και τους φίλους του Καλή Χρονιά με υγεία, χαρά, δύναμη και καλύτερες μέρες για όλους !!!


Μυστική Aρχαιοελληνική Tεχνολογία- http://www.projethomere.com

Τρώες





Τρῶες: Ένας από τους πλέον φημισμένους λαούς του αρχαίου κόσμου, λόγω της εκστρατείας των Ελλήνων εναντίον της πόλης τους, τηςΤροίας, η οποία απετέλεσε και το κεντρικό θέμα του ομηρικού έπους τηςΙλιάδος. Πρέπει να σημειώσουμε ότι το όνομα της πόλης στον Όμηροείναι Ίλιον (και ακριβέστερα Fίλιον-Βίλιον, με δίγαμμα), ενώ Ιλιάς είναι «έπος για την ιστορία του Ιλίου». Το όνομα Τροία αναφέρεται επίσης από τον Όμηρο (π.χ. στην Οδύσσεια, α2) αλλά δευτερευόντως. 

ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΗ

Λακούβες στην Πλάκα Λιτοχώρου!!!



 




  

  Λακούβες στην περιοχή της Πλάκας Λιτοχώρου που προκλήθηκαν από βαρέα οχήματα που διέρχονται από το σημείο για να μη πληρώσουν διόδια. Πρόκειται για τον παράπλευρο της εθνικής που οδηγεί στη Λεπτοκαρυά και περνάει από τα γήπεδα 5Χ5 της Λεπτοκαρυάς λίγο μετά τη στροφή για το beach bar Μύλος.
Άραγε θα ενδιαφερθεί κανείς;
 Τ.Κ.



Απροσκύνητοι Έλληνες και οσφυοκάμπτες Ιουδαιοχριστιανοί



«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ».
(«Δεν συνηθίζεται στους Έλληνες να προσκυνούν»).
Στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, η περηφάνια ήταν ένα συναίσθημα ανεπτυγμένο σε τέτοιον βαθμό, ώστε το προσκύνημα σε άλλον άνθρωπο (οποιοσδήποτε κι αν ήταν αυτός), θεωρούνταν πράξη κατάπτυστη, που μόνο βάρβαροι θα μπορούσαν να την τελέσουν. Ακόμη κι όταν ήθελαν να προσευχηθούν στους θεούς τους, ούτε έσκυβαν κι ούτε γονάτιζαν, αλλά έτειναν τα χέρια προς τον ουρανό.
Στα αρχαία ελληνικά κείμενα, υπάρχει πλήθος επικριτικών και καταδικαστικών αναφορών για το προσκύνημα. Αναφέρονται ενδεικτικά:
«Οι Αιγύπτιοι δεν ομοιάζουν με τους Έλληνες· αντί να χαιρετηθούν όταν συναντηθούν στους δρόμους, προσκυνούν κατεβάζοντας μέχρι το γόνατο το χέρι» (Ηρόδοτος, «Ευτέρπη», 80).
«Το προσκύνημα αφορά μόνον τους βάρβαρους» (Δημοσθένης 549.16).
«Οι Πυθαγόρειοι απείχαν από δεήσεις και ικεσίες κι από κάθε είδους ανελεύθερη κολακεία, ως άνανδρες και ταπεινές» (Ιάμβλιχος, «Πυθαγορικός Βίος», 236).
«Ο Μίνως, ως δικαστής στον Άδη, απέστελλε στους χώρους των ασεβών και τις ψυχές όσων είχαν την απαίτηση ή απλώς ανέχονταν να προσκυνούνται ενόσω ζούσαν» (Λουκιανός, «Νεκυομαντεία», 473).
«Αυτός που σκύβει, ταπεινώνει την ψυχή του» (Λουκιανός, «Νιγρίνος», 21).
Και μετά ήρθε ο Ιουδαιοχριστιανισμός…
Την θέση τής περηφάνειας, πήρε η «ταπεινότητα» και η οσφυκαμψία. Η εξαίρεση, έγινε κανόνας…
Προσκύνημα

Προσκύνημα στην Παναγία τής Τήνου


 Απροσκύνητοι Έλληνες και οσφυοκάμπτες Ιουδαιοχριστιανοί | Πάρε-Δώσε http://www.pare-dose.net/?p=4250#ixzz2JB8RlZMb

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Ανατολής μουσική

Ο περίεργος θάνατος του Μεγάλου Αλεξάνδρου




Ένα από τα μεγαλύτερα ιστορικά αινίγματα, χειρότερο κι απ’ την ίδια την σφήκα της Αιγύπτου, είναι το ποιός σκότωσε τον Μέγα Αλέξανδρο. Κάποιοι αβασάνιστα θέλουν να χρεώσουν τον θάνατο του Αλεξάνδρου στους συντρόφους του. Σ’αυτούς δηλαδή που με την παραμικρή παράλειψη καθήκοντος την ώρα της μάχης, στις οποίες σημειωτέον ο Αλέξανδρος διεκδικούσε πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο, θα μπορούσαν αναρίθμητες φορές να επιφέρουν τον θάνατο του ακατάβλητου στρατηλάτη απ’ την Μακεδονία.
Κάποτε μάλιστα, όταν ο στρατηγός του Παρμενίων, του έγραψε να προσέξει τον φίλο και προσωπικό του γιατρό Φίλιππο, ως πιθανό προδότη και δηλητηριαστή του, αυτός πρώτα διάβασε το γράμμα και με το ένα χέρι παρέδωσε στον γιατρό του Φίλιππο την...επιστολή που τον κατηγορούσε για προδοσία και με το άλλο πήρε απ’ τα χέρια του το φάρμακο και το ήπιε μπροστά σ’ όλους, χωρίς φυσικά να βλαφτεί.

Ο Φιλόσοφος Πρόκλος και η Ασκληπιγένεια

Ο Νεοπλατωνικός φιλόσοφος Πρόκλος υπήρξε ένας από  τους τελευταίους της Αθηναϊκής Σχολής, και ο κυριότερος εκπρόσωπός της. Γεννήθηκε το 412μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη, και καταγωγή είχε από τη Λυκία της Μ. Ασίας. Σπούδασε στην Αλεξάνδρεια και την Αθήνα, στην αρχή Ρητορική, αργότερα Φιλοσοφία και Μαθηματικά. Δάσκαλοί του υπήρξαν ο Ολυμπιόδωρος και ο μαθηματικός Ήρωνας. 

Μέχρι το θάνατό του, το 485μ.Χ., ήταν διευθυντής της Πλατωνικής Ακαδημίας στην Αθήνα που, ως γνωστό, έκλεισε ο Αυτοκράτορας Ιουστινιανός (529 μ.Χ.) με διάταγμα που απαγόρευε τη διδασκαλία της φιλοσοφίας.


Επίκτητος - Εγχειρίδιον Ζωής




Αμέσως μόλις κάνεις μια δυσάρεστη σκέψη πες στον εαυτό σου:

<< εντύπωση είσαι και ένα απατηλό φαινόμενο>>. 

 Έπειτα μελέτησέ την με αυτά τα
 κριτήρια που διαθέτεις. Πρώτα και κύρια πρέπει να βεβαιωθείς αν ανήκει σε αυτά που εξουσιάζουμε ή όχι. Και αν τύχει να είναι απ΄ εκείνα που δεν εξουσιάζουμε πρέπει να μπορείς αμέσως να πεις στον εαυτό σου:«αυτό δεν με αφορά.»