ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Η κατάκτηση της ανθρώπινης ευτυχίας κατά τον Έλληνα φιλόσοφο Επίκουρο



Όλοι γνωρίζουμε ότι ο Επίκουρος (341 π.Χ. - 270 π.Χ.) ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και ότι ίδρυσε δική του φιλοσοφική σχολή, η οποία ονομαζόταν Κήπος του Επίκουρου. Θεωρείται μια από τις πιο γνωστές σχολές της ελληνικής φιλοσοφίας. Ο Επίκουρος πίστευε πως η ευτυχία μπορεί να κατακτηθεί μέσω ορισμένων βασικών αποκτημάτων. Ποια είναι όμως αυτά; Ακολουθεί η επικούρεια λίστα αποκτημάτων :


Ι. Φιλία

Επιστρέφοντας στην Αθήνα το 306 π.Χ., ο Επίκουρος στην ηλικία των 35, επέλεξε μια ασυνήθιστη κατοικία. Εντόπισε μια μεγάλη οικία λίγα χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, στον δήμο της Μελίτης, μεταξύ αγοράς και λιμανιού στον Πειραιά, και μετακόμισε εκεί με μια παρέα φίλων. Ο Επίκουρος παρατήρησε ότι: «Από όσα παρέχει η σοφία για την ευτυχία της ζωής συνολικά, το κατά πολύ πιο σημαντικό είναι η απόκτηση φίλων». Τέτοια ήταν η προσήλωση του στην ευχάριστη παρέα, ώστε ο Επίκουρος συνιστούσε να προσπαθεί κανείς να μην τρώει ποτέ μόνος: «Προτού φας ή πιεις οτιδήποτε, σκέψου προσεκτικά με ποιον τρως ή πίνεις παρά τι τρως και τι πίνεις: το να τρέφεσαι χωρίς κάποιο φίλο θυμίζει τη ζωή λέοντα ή λύκου». Δεν υπάρχουμε παρά μόνο αν υπάρχει κάποιος που διαπιστώνει την ύπαρξη μας, όσα λέμε δεν έχουν νόημα μέχρι να τα καταλάβει κάποιος. Ο Επίκουρος, διακρίνοντας την κρυφή μας ανάγκη, αναγνώρισε πως μια χούφτα πραγματικοί φίλοι μπορούσαν να παρέχουν την αγάπη και το σεβασμό που πιθανόν να μην επιτύγχανε μια ολόκληρη περιουσία.

ΙI. Ελευθερία

Ο Επίκουρος και οι φίλοι του εισήγαγαν μια δεύτερη ριζοσπαστική καινοτομία. Προκειμένου να μην αναγκάζονται να δουλεύουν για άτομα που δεν συμπαθούσαν και να είναι υπόλογοι σε δυνητικά ταπεινωτικές ιδιοτροπίες, αποσύρθηκαν από τις εμπορικές δραστηριότητες των Αθηνών («πρέπει να ελευθερώσουμε τον εαυτό μας από το κάτεργο της καθημερινής ρουτίνας και της πολιτικής») και ξεκίνησαν κάτι που θα μπορούσε να περιγραφεί ακριβέστερα ως κοινόβιο, αποδεχόμενοι έναν απλούστερο τρόπο ζωής με αντάλλαγμα την ανεξαρτησία. Θα διέθεταν λιγότερα χρήματα αλλά δε θα αναγκάζονταν ποτέ ξανά να ακολουθήσουν τις διαταγές απεχθών ανωτέρων. Έτσι αγόρασαν έναν κήπο κοντά στο σπίτι, άρχισαν να καλλιεργούν διάφορα λαχανικά και αγκινάρες. Διαιτολόγιο όχι πολυτελές, ούτε άφθονο, αλλά γευστικό και θρεπτικό.

ΑΘΗΝΑ - ΘΕΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ





H Αθηνά ήταν η θεά που συμβόλιζε τη σοφία. Οι Έλληνες, ο πρώτος λαός που κατέκτησε τη λογική σκέψη και διατύπωσε καθολικούς νόμους για τη λειτουργία του σύμπαντος, έπλασαν μια θεά που προσωποποιούσε την εξυπνάδα και τη φρόνηση. Άλλωστε, ακόμη και ο τρόπος γέννησης της θεάς ήταν τέτοιος που μαρτυρούσε τις ιδιότητές της. Η γαλανομάτα κόρη ξεπήδησε από το κεφάλι του παντοδύναμου και πάνσοφου Δία.
Τον καιρό που ο πατέρας των θεών και των ανθρώπων ανατρεφόταν στην Κρήτη, χωρίς να το γνωρίζει ο Κρόνος, από τις Νύμφες του βουνού και τις Ωκεανίδες, ερωτεύτηκε τη Μήτιδα. Αυτή ήταν η πιο συνετή από όλες τις αδερφές της. Με τις συμβουλές της βοήθησε αποφασιστικά τον Δία να πάρει την τελική νίκη. Αυτή του έδωσε το μαγικό βοτάνι με το οποίο ο φοβερός παιδοφάγος αναγκάστηκε να βγάλει από το στομάχι του τους θεούς που είχε καταπιεί. Η Μήτιδα ήταν η πρώτη σύζυγος του Δία ή σύμφωνα με άλλους η πρώτη ερωμένη του. Σε κάποιο γλέντι που έγινε στον Όλυμπο για να επισημοποιήσουν τη σχέση τους, ο Ουρανός και η Γη αποκάλυψαν στον εγγονό τους πως θα του χάριζε πρώτα μια κόρη και ύστερα ένα γιο, που θα γινόταν τόσο δυνατός, ώστε θα ονομαζόταν πρώτος των θεών. Ο χρησμός αυτός των προγόνων του τον έβαλε σε σκέψεις. Έτσι, όταν είδε τη γυναίκα του έγκυο, δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Γι' αυτό ζήτησε ένα βοτάνι από τη γιαγιά του που όποιος το έτρωγε γινόταν μικρός σαν το δάχτυλο. Η Γαία του έκανε τη χάρη και αυτός έτρεξε στη Μήτιδα και της το έδωσε να το καταπιεί, λέγοντας πως θα έκανε γερά παιδιά. Έτσι κι έγινε μα σε λίγο η Μήτιδα άρχισε να μικραίνει. Τότε ο Δίας άνοιξε το τεράστιο στόμα του και την κατάπιε. Κατέφυγε δηλαδή στο κόλπο του πατέρα του, αλλά ο ίδιος εξαφάνισε και τη σύζυγό του μαζί με το παιδί που είχε στην κοιλιά της. Ο Δίας από τη στιγμή που κατάπιε τη Μήτιδα κατέκτησε ολόκληρη τη σοφία του κόσμου. Ήξερε κάθε στιγμή ποιο είναι το καλό και ποιο το κακό.

‎"Κούροι λευκοί. Αρχαϊκοί. Γεμάτοι ρώμη και λεβεντιά.




‎"Κούροι λευκοί. Αρχαϊκοί. Γεμάτοι ρώμη και λεβεντιά.
Αστράφτουν νιάτα και ομορφιά...
Κι ένας Έρωτας στο βάθος να υπογραμμίζει την αναβλύζουσα ορμή για ζωή ".

Ο κόσμος των αρχετύπων είναι ζωντανός , παρ 'ότι σχεδόν σε όλους μας, φαντάζει άγνωστος , αθέατος, νεκρός και μακρινός!
Είναι του καθενός η επιλογή, αν και πόσο επιτρέπει μία συνοδοιπορία μαζί τους στη ζωή. Εστω και αθόρυβη, αθέατη.. , μυστική.. , πολύ εσωτερική , μα.... Ζωντανή!!
Υψιπύλη.
Αναρτήσεις.. εξ.. αρτήσεις.. σκέψεις, λέξεις, έξεις.. θέλξεις.. των ψυχών μου οι παρορμήσεις!

Ο Ορφέας ξανά στον Όλυμπο



ΝΕΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟ ΠΑΡΚΟ Ορφέας ξανά στον Όλυμπο.
2 εκατ. € θα δοθούν για τη δημιουργία του. Θα εκτείνεται σε 67 στρέμματα, με σχήμα λύρας, κιόσκια αφιερωμένα στις Μούσες και υπαίθριο θέατρο.
Το αρχαιολογικό πάρκο του Ορφέα θα εκτείνεται στην περιοχή Κουφός, στο νοτιοανατολικό τμήμα του αρχαιολογικού χώρου Λειβήθρων, στο δημοτικό διαμέρισμα της Λεπτοκαρυάς Πιερίας. Οι περιηγητικές διαδρομές θα αποδίδουν σχηματικά τη λύρα -σύμβολο του Ορφέα-, επισημαίνοντας τη σχέση του χώρου με τον μύθο.
Ο Ορφέας επιστρέφει στον Ολυμπο. Ο κύριος εκπρόσωπος του τραγουδιού και της λύρας, φέρεται, σύμφωνα με τη μυθολογία, να γεννήθηκε σε ένα χωριό με το όνομα Πιμπλεία, στις παρυφές του Ολύμπου και εκεί ακριβώς -στον αρχαιολογικό χώρο των Λείβηθρων- θα δημιουργηθεί ένα από τα τρία αρχαιολογικά πάρκα που σχεδίασε η ΚΖ' Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Δίνοντας λεπτομέρειες του έργου, η προϊσταμένη της ΚΖ Ε.Π.Κ.Α., Εφη Πουλάκη-Παντερμαλή, δεν έκρυψε τη χαρά της για την ένταξή του στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας-Θράκης 2007-2013 (ΕΣΠΑ) με το ποσό των περίπου 2.000.000 ευρώ, ενώ έκανε γνωστό πως, εκτός από το πάρκο του Ορφέα, σχεδιάζονται άλλα δύο θεματικά πάρκα.

Σκοτεινή κάμαρα



Mες τη σκοτεινή κάμαρα, μες το απόλυτο σκοτάδι,

υπάρχει μόνο,το φως ενός μισοτελειωμένου 

αρωματικού κεριού και η γεύση των χειλιών σου.

Όταν λείπεις,

 απόλυτο σκοτάδι, το κερί σβησμένο και τα χείλη στεγνά.

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ;;





Αν δεις καράβι στη στεριά, νινί θα τό'χει σύρει, τώρα ΚΑΙ με


 φωτο-ντοκουμέντα

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ



Ο Ελληνισμός διαπρέπει, ποτέ δεν ήταν ραγιάς…!
Ωστόσο, συμφωνώ ότι ραγιάδες είναι ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων ειδικά του εσωτερικού χώρου της Ελλάδας,  και λιγότερο του εξωτερικού …!
Όσο αναφορά το θέμα , ενώ η θρησκεία αποκαλεί  τους αρχαίους υμών προγόνους , Ειδωλολάτρες  …! Την ίδια ώρα , κρατάει ως και σήμερα, τη γραφή των αρχαίων υμών προγόνων,…!!!!!
 Αφιερωμένο σε όλους…
Εμείς, απλά, σας μιλάμε για την σημαντικότερη, προσωπικότητα, της αρχαιότητας τον Ορφέα στον Όλυμπο στα Λείβηθρα ,  όπως καταγράφετε στα  « Ορφικά κείμενα »  και για τον δημοφιλέστερο μύθο των συναισθημάτων και των ιδεών ο «Ορφέας στον Άδη» είναι το μαγικό σύνθημα, που ανοίγει τις πόρτες του μυαλού και της καρδιάς

Ποια Ελληνική λέξη είναι αρχαία και ποια νέα;



«Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος ως τα σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε και τραγουδούμε με την ίδια γλώσσα». Γιώργος Σεφέρης

Από την Νία Θεοφανίδου

Ποια Ελληνική λέξη είναι αρχαία και ποια νέα;
Γιατί μια Ομηρική λέξη μας φαίνεται δύσκολη και ακαταλαβίστικη;
Οι Έλληνες σήμερα ασχέτως μορφώσεως μιλάμε ομηρικά, αλλά δεν το ξέρομε επειδή αγνοούμε την έννοια των λέξεων που χρησιμοποιούμε.
Για του λόγου το αληθές θα αναφέρομε μερικά παραδείγματα για να δούμε ότι η Ομηρική γλώσσα όχι μόνο δεν είναι νεκρή, αλλά είναι ολοζώντανη....



Αυδή είναι η φωνή. Σήμερα χρησιμοποιούμε το επίθετο άναυδος.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝO ΞΕΚΙΝΗΜΑ στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ "ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΡΙΑΡΑΣ"




       

•Πάρτε μέρος στις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν    
      στο χώρο της βιβλιοθήκης 
        •Λέσχες Ανάγνωσης       •Κινηματογραφικh Λέσχη             
        •Φωτογραφική Λέσχη    • Σκακιστική Ομάδα  
        •Επισκεφτείτε  τη βιβλιοθήκη τις ώρες λειτουργίας της για      
         ενημέρωση και δωρεάν εγγραφή

ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ: Η ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012




  
  • ΚΛΟΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑ – ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ «ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ» ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Α.Δ.Ο.
• ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΤΗΣ TOSOH.
• ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ – ΔΗ.Κ.Ε.Δ.Ο.

Ίσως στην πιο σύντομη σε διάρκεια προ ημερησίας συζήτηση (άλλωστε απουσίαζαν δύο επικεφαλής της αντιπολίτευσης κι αρκετοί ακόμα συνάδελφοι) τέθηκαν από τον συνδυασμό μας τα παρακάτω ζητήματα:

"Ολύμπια Γη" : Ο διπλο - μισθωτός Δήμαρχος Δίου - Ολύμπου



Δήμος Δίου - Ολύμπου
«Ολύμπια Γη»
Δημοτική Παράταξη
Επικεφαλής: Κώστας Ιω. Δημόπουλος



  Ο Δήμαρχος Δίου – Ολύμπου λαμβάνει τους μη δεδουλευμένους μισθούς, ενώ ήταν σε αργία 13 μηνών.

Εργαζόταν το διάστημα εκείνο στην Τράπεζα Πειραιώς.

Μήνυση για τα 600 δισ. κατέθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης


Μήνυση για τα 600 δισ. κατέθεσε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Μήνυση στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κατέθεσε ο βουλευτής της ΝΔ, σχετικά με την υπόθεση των 600 δισ δολαρίων που οι ελληνοαμερικάνοι ομογενείς δηλώνουν ότι διαθέτουν για το ελληνικό χρέος.

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ OΠΛΑ


Ηλεκτρομαγνητικά Όπλα – Electromagnetic Weapons

Posted: Σεπτεμβρίου 25, 2012 in NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ - NEW TECHNOLOGY & MODERN WEAPONS
Ετικέτες:

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ OΠΛΑ

Η επερχόμενη «ηλεκτρομαγνητική Χιροσίμα»

 
Η ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΗ ΦΟΝΙΚΟΥ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΑΛΜΟΥ

Νυχτερινός χάρτης της Αθήνας



Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο,
 ο ένας έχει λίγο καλύτερη φωνή αλλά η άλλη είναι πιο ωραία, στο τάδε θα περάσουμε καλύτερα και στο άλλο γίνεται χαμός από κόσμο.
Ξέρω φίλοι μου είναι δύσκολη η απόφαση.
Δείτε παρακάτω πως έχει διαμορφωθεί ο νυχτερινός χάρτης της Αθήνας και η απόφαση είναι όλη δική σας:

CARAMELA  
Γιώργος Τσαλίκης – Χρύσπα – Κυριάκος Κυανός -  Σάκης Αρσενίου
POSIDONIO  
Αντύπας – Δέσποινα Βανδή - Vegas
ΘΕΑ 
Νίκος Οικονομόπουλος –Έλλη Κοκκίνου - Κατερίνα Στικούδη
MAYA MAYA 
Κατερίνα Στανίση – Δημήτρης Κοντολάζος - Σαμπρίνα

Στις 24 Οκτωβρίου οι εκλογές στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων



Στις 24 Οκτωβρίου θα διεξαχθούν τελικά οι εκλογές για την ανάδειξη του πρώτου Συμβουλίου Διοίκησης του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σύμφωνα με απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου.Η ψηφοφορία θα αρχίσει στις 09.00 π.μ. και θα τελειώσει στις 15.00 μ.μ. στα παρακάτω δύο εκλογικά τμήματα:
1ο ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ:
Το Αμφιθέατρο 1 της Σχολής Θετικών Επιστημών, στο οποίο θα ασκήσουν το εκλογικό δικαίωμα τα μέλη ΔΕΠ-εκλέκτορες των οποίων το επώνυμο αρχίζει από το γράμμα Α μέχρι και το γράμμα Λ

Ο Pantoleon Chouliaras


Φωτογραφία: ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ: "ΟΦΕΙΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ! ΠΩΣ ΦΥΓΗΤΕ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΕΕΝΝΗΣ"; (ΜΑΤΘΑΙΟΝ 23:33)
ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: «ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΝΕΙ, ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙΟΝ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ. ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΑΠΟΤΙΚΤΟΥΣΑ ΟΙΚΕΙΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ ...» (ΙΩΑΝ.ΙΒ 20-23)

1) Ήταν Γαλιλαίος (Έλληνας της Παλαιστίνης) και όχι Ιουδαίος. Οι Εβραίοι Τον αποκαλούσαν περιφρονητικά Ναζωραίο και στην Εβραϊκή γλώσσα η λέξη «ναζωραίος» σημαίνει «ξένος, άλλου αίματος», τον αποκαλούσαν Σαμαρείτη- ονομασία των Ελλήνων της Παλαιστίνης. 

2) Ο ίδιος ο Χριστός αρνήθηκε, ότι είναι Εβραίος, αμφισβητεί τον Θεό του Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ, αμφισβητεί, ότι είναι από τη γενιά του Δαυΐδ: 

«37 ...και Μωυσής εμήνυσεν επί της βάτου, ως λέγει Κύριον τον Θεόν Αβραάμ και τον Θεόν Ισαάκ και τον Θεόν Ιακώβ. 38 Θεός δε ουκ εστί νεκρών, αλλά ζώντων» 

(Κατά Λουκάν, 20/37) 

Καταλάβατε τι τους είπε ο Χριστός; Αυτούς που επικαλείστε, δηλαδή τον Θεό του Αβραάμ, του Ισαάκ και του Ιακώβ- είναι Θεός των νεκρών! Τον Θεό των Εβραίων, τον Ιαχβέ (Ιεχωβά) - ο Χριστός αποκαλεί νεκρό Θεό!!! Και λέει, ότι ο όντως Θεός δεν είναι των νεκρών, αλλά των ζώντων! Εκείνη την εποχή τέτοια πράγματα δεν θα τολμούσε να ξεστομίσει ούτε ο πιο θαρραλέος Ιουδαίος, παρά μόνο εκείνοι, που ήσαν υπήκοοι της Ρώμης και δεν υπάγονταν στο ιουδαϊκό δικαστήριο, δηλαδή οι πολλοί της ιουδαϊκής διανόησης, οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι. 

Παρακάτω: 

«44 Δαυΐδ αυτόν Κύριον καλεί και πως υιός αυτού εστίν;» 

(Κατά Λουκάν, 20/ 44) 

3) Ο ίδιος ο Χριστός αρνείται, ότι είναι βασιλεύς των Ιουδαίων, και οι ίδιοι οι Ιουδαίοι αρνούνται, ότι είναι συμπατριώτης τους. 

Π.χ. όταν ο Πιλάτος βγήκε και ρώτησε σε τι κατηγορείτε αυτόν τον άνθρωπο' Και οι Εβραίοι απήντησαν, ότι αν δεν ήταν Αυτός κακούργος, δεν θα Τον παράδιδαν στον Πιλάτο. Και ο Πιλάτος τους προτείνει να Τον πάρουν και να Τον δικάσουν με το νόμο τους, ξέροντας πολύ καλά, ότι οι Εβραίοι είχαν το δικαίωμα να δικάζουν μόνο τους ομοφύλους τους και κανέναν άλλον. Και τι του απαντάν οι Ιουδαίοι; 

- Δεν μας επιτρέπεται να σκοτώσουμε κανένα. 

Ενώ ξέρουμε πολύ καλά, ότι εκείνη την εποχή οι Εβραίοι είχαν δικαίωμα να εκτελέσουν έναν άνθρωπο (με λιθοβολισμό παρακαλώ) μόνο της φυλής τους. Κανένας Έλλην, κανένας Ρωμαίος δεν είχαν φόβο Ιουδαϊκού δικαστηρίου, διότι οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι ήσαν πολίτες της Ρώμης. Όποιος πείραζε Ρωμαίο πολίτη θα είχε άσχημα ξεμπερδέματα. Όταν οι ίδιοι οι Εβραίοι λένε, ότι δεν έχουνε δικαίωμα να Τον σκοτώσουν, ομολογούν οι ίδιοι (!!!) ότι ο Χριστός ΔΕΝ είναι συμπατριώτης τους. Και όταν ο Πιλάτος ρώτησε τον Χριστό: 

- Είσαι ο βασιλεύς των Ιουδαίων;- ο Χριστός του απαντά: - Συ λέγεις (δεν το λέω αυτό Εγώ, αυτό το λες εσύ) 

Και όταν ο Πιλάτος του λέει, ότι αυτοί σε κατηγορούν, ο Χριστός του απάντησε: 

- Δεν είμαι του κόσμου τούτου, αν ήμουν, οι ιερείς δεν θα με έδεναν και δεν θα με παρέδιδαν σε σένα… 

4) Πάνω από 50 φορές (!!!) στα Ευαγγέλια ο Χριστός ξεχωρίζει την εθνικότητά Του από την εθνικότητα των Εβραίων, χρησιμοποιώντας τις φράσεις: «Εγώ - εσείς, το γένος σας, οι πρόγονοί σας, οι πατέρες σας, οι προφήτες σας, ο νόμος σας, ο Θεός σας»- δείχνοντας ξεκάθαρα και στους πλέον άπιστους Θωμάδες, ότι δεν είναι Εβραίος. 

Πουθενά ο Χριστός δεν λέει στα Ευαγγέλια: «εμείς, το γένος μας, οι πρόγονοί μας, ο λαός μας, οι πατέρες μας, οι προφήτες μας, ο νόμος μας, ο Θεός μας». Ενώ οι Εβραίοι χρησιμοποιούν το «εμείς» κατά κόρον και παντού! Πρέπει απλά να προσέχεις την λέξη, την κάθε λέξη... 

5) Οι Εβραίοι ποτέ δεν δέχτηκαν τον Χριστό, ούτε την διδασκαλία Του. Αντιθέτως- αυτοί βρήκαν τον άλλον τρόπο να Τον σκοτώσουν, διότι Αυτός δεν ήταν Εβραίος και ήταν ο μεγάλος πνευματικός κίνδυνος για την θρησκεία τους. 

6) Ο Χριστός ποτέ δεν είχε φοιτήσει στα πνευματικά τους σχολεία, όπως συνηθίζονταν στους Εβραίους εκείνης της εποχής υποχρεωτικά για όλους, που προορίζονταν να γίνουν ραβίνοι. 

«14 Ήδη δε της εορτής μεσούσης ανέβη ο Ιησούς εις το ιερόν και εδίδασκε. 15 εθαύμαζαν οι Ιουδαίοι λέγοντες: πως ούτως γράμματα οίδε μη μεμαθηκώς; 16 απεκρίθη ουν αυτοίς ο Ιησούς και είπεν: Η εμή διδαχή ουκ εστίν εμή, αλλά του πέμψαντός με». 

(Κατά Ιωάννην, 7/ 14-15) 

7) Πέραν αυτού, ο Χριστός απαγορεύει στους μαθητές Του να λαμβάνουν τον τίτλο του ραβίνου, δηλαδή Ιουδαίου δασκάλου, λέγοντάς τους καθαρά και ξάστερα: 

«10 μηδέ κληθήτε ραβίνοι, εις γαρ υμών εστίν ο διδάσκαλος, ο Χριστός.» 

(Κατά Ματθαίον, 23/10) 

8) Ο Χριστός δεν έκανε περιτομή, όπως ισχυρίζονται οι σχολιαστές των Ιερών Γραφών και αυτό θα αποδειχθεί αργότερα. 

9) Ο Χριστός δεν είχε καταδικαστεί από το εβραϊκό δικαστήριο, αλλά από το ρωμαϊκό. Βάσει των νόμων εκείνης της εποχής στα ρωμαϊκά δικαστήρια υπάγονταν ΜΟΜΟΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΣΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΥΠΗΚΟΟΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΤΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ. Στους Εβραίους παραχωρούνταν το δικαίωμα να δικάζουν ΜΟΝΟ τους ομοφύλους τους και αυτό το γεγονός είναι γνωστό και από την επίσημη ιστορία και από τα Ευαγγέλια. 

Οι Ρωμαίοι ήξεραν και καταλάβαιναν πολύ καλά τι κάνει ο Χριστός, αυτοί δεν μπορούσαν να είναι βλάκες, διότι ήλεγχαν τα πάντα λόγω εξουσίας στην περιοχή και ας το πούμε καθαρά, κατά βάθος ήσαν σύμφωνοι με την δράση του Πανδήρα Χριστού κατά των Ιουδαίων, που εκείνη την εποχή ήσαν η πιο επικίνδυνη εστία επαναστάσεων κατά της ρωμαϊκής εξουσίας. Η συμπεριφορά του Πιλάτου, που έδειξε απροθυμία να τιμωρήσει τον Χριστό, που προσπάθησε έμμεσα να δικαιολογήσει τον Χριστό (δεν βρίσκω τίποτε το μεμπτό σ’ αυτόν τον άνθρωπο, όπως δήλωνε), που προσπάθησε να γλυτώσει τον Χριστό (πρότεινε στους Ιουδαίους αντί του Χριστού να εκτελεστεί ο Βαρνάβας ο βαρυποινίτης)- αποδεικνύει την έμμεση συμμετοχή της ρωμαϊκής εξουσίας στην υπόθεση της πνευματικής απορρόφησης των Ιουδαίων. 

Μόνον η απειλή νέων ανταρσιών και εξεγέρσεων, πρόκλησης πρόσθετης ανησυχίας στον Καίσαρα της Ρώμης για την έκρυθμη κατάσταση στην επαρχία της Ιουδαίας, ανάγκασε τον Πιλάτο, για το δικό του το καλό ως έπαρχου και αντιπροσώπου της Ρώμης να θυσιάσει τον Χριστό, παραδίδοντάς Τον στον θάνατο με μεγάλη εντούτοις απροθυμία. Ας θυμηθούμε τις λέξεις του ίδιου Πιλάτου πριν την εκτέλεση του Χριστού: «Εγώ νίπτω τας χείρας μου και το αίμα Του είναι πάνω σας και πάνω στους απογόνους σας». Σαν προφητεία της επερχόμενης κατάρας ακούγεται αυτό, αν το καλοσκεφτείς...

10) Ο Χριστός ποδοπατούσε τον νόμο του Σαββάτου, τα άγια των αγίων της εβραϊκής θρησκείας και του πολιτισμού, όπου απαγορεύονταν αυστηρά στους Εβραίους να κάνουν οτιδήποτε, ακόμη και να θεραπεύουν και ο Χριστός ΘΕΡΑΠΕΥΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑΤΟ. Αυτή η πράξη ήταν ένα άμεσο και συνειδητό χτύπημα κατά του ιουδαϊκού τρόπου ζωής και ας το αναγνωρίσουμε δίκαια- ήταν ανοιχτή πρόκληση προς τους Ιουδαίους από την πλευρά του Χριστού. Οι Εβραίοι εκείνης της εποχής δεν θα τολμούσαν να πράξουν τούτο, διότι οι ομόφυλοί τους θα τους είχαν λιθοβολήσει με τον νόμο μέχρι θανάτου και οι Ρωμαίοι, οι αληθινοί άρχοντες της περιοχής, αναγνώριζαν αυτό το δικαίωμα απόδοσης δικαιοσύνης μόνον μεταξύ των Ιουδαίων. 

Επαναλαμβάνω και πάλι: είμαι Έλληνας, αλλά από της ανθρώπινης πλευράς καταλαβαίνω την άκρως δυσχερή και τραγική κατάσταση των Ιουδαίων εκείνης της εποχής: ρωμαϊκή κυριαρχία, περιφρόνηση των Ιουδαίων από τους Ρωμαίους και Έλληνες, που τους θεωρούσαν υποδεέστερους (στους Έλληνες κυριαρχούσε το δόγμα πας μη Έλλην βάρβαρος) και οι Ρωμαίοι, που μιμούνταν στα πάντα τους Έλληνες, φέρονταν με τον ίδιον τρόπο και θεωρούσαν στο βάθος της ψυχής τους εαυτούς τους έμμεσους απογόνους των Ελλήνων. Μην ξεχνάμε, ότι μετά τον Τρωικό Πόλεμο, σύμφωνα με την παράδοση, οι διασωθέντες Τρώες έφυγαν στην Ιταλία, πήγε στην Ιταλία και ο γιός του Οδυσσέα Τηλέμαχος και ίδρυσε εκεί τις ελληνικές αποικίες και την πρώτη πόλη- την Ρώμη, που έχει ελληνικό όνομα. Ρώμη στην επί λέξει μετάφραση από τα ελληνικά σημαίνει δύναμη (ρωμαλέος). 

Αυτήν την παράδοση τιμούσαν φανατικά οι Ρωμαίοι, θεωρούντες τους εαυτούς τους απογόνους των Τρώων και του Τηλεμάχου - γι’ αυτό και δέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό τον Ελληνικό Πολιτισμό. Οι Ιουδαίοι δέχτηκαν την μεγάλη πολιτιστική επίθεση του Ελληνικού πολιτισμού και του Ελληνικού τρόπου ζωής, που τον τηρούσαν όχι μόνο οι Έλληνες, αλλά και οι Ρωμαίοι και το μεγαλύτερο τμήμα της Ιουδαϊκής διανόησης, που ξέκοψε από την παράδοση των πατέρων της και πέρασε στην πλευρά των Ρωμαίων και Ελλήνων. Εμφανίστηκε ένας ορατός πια κίνδυνος πολιτιστικής απορρόφησης των Ιουδαίων και της εξαφάνισης τους ως εθνικής οντότητας. Στην ουσία οι Εβραίοι βρέθηκαν σε τραγικό γι’ αυτούς δίλλημα: η να εξαφανιστούν ως Έθνος η να σκοτώσουν τον Χριστό, που αντιπροσώπευε γι’ αυτούς τον μεγαλύτερο κίνδυνο στην αρχόμενη διαδικασία απορρόφησης των Ιουδαίων από το ανώτερο και ισχυρότερο πολιτιστικά στοιχείο- τον ελληνικό και κατ’ επέκτασιν – και το ρωμαϊκό. Ο θάνατος του Χριστού γλύτωσε τους Εβραίους από την πλήρη εξαφάνισή τους ως λαού. Ο καθένας έχει την δική του αλήθεια και την αλήθεια αυτή πρέπει τίμια να την αναγνωρίζουμε. 

11) Ο Χριστός κατάγονταν από την ελληνική Γαλιλαία, από το συγκρότημα της Δεκαπόλεως- τις αποικίες των Ελλήνων στην Παλαιστίνη και αργότερα θα παρατεθεί και ο ιστορικός χάρτης των ελληνικών πόλεων της Παλαιστίνης. Και αυτές οι πόλεις υπάρχουν σε όλους τους ιστορικούς χάρτες, αλλά και στους χάρτες των Ευαγγελίων. 

12) Όταν ο Χριστός δίδασκε τα πλήθη (προσέξετε - δίδασκε ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ, μακριά από τους άλλους)- Αυτός δίδασκε στον Ιουδαϊκό λαό τον Ελληνικό Πολιτισμό, Τον πλησίασαν κάτι Έλληνες (κάτοικοι της Δεκαπόλεως) και θέλησαν να Του μιλήσουν. Με άλλα λόγια θέλησαν να Τον υποστηρίξουν και να Τον βοηθήσουν. Πια ήταν η αντίδραση του Χριστού; Την αντίδραση του Χριστού μας την μεταφέρουν τα ίδια τα Ευαγγέλια: 

«20 Ήσαν δε τινές Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή. 21 ούτοι ουν προσήλθον Φιλίππω από Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και ηρώτων αυτόν, λέγοντες: Κύριε, θέλομεν τον Ιησούν ιδείν. 22 έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα, και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος και λέγουσι τω Ιησού. 23 ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων: ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ» 

(Κατά Ιωάννην, 12/ 20-23) 

Με λίγη προσοχή στις φράσεις μπορούμε να δούμε πολλά κρυμμένα πράγματα: - Φίλιππος από την Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας (Γαλιλαίος κι αυτός, άρα Έλληνας με φυσιολογικό ελληνικό όνομα) - Ανδρέας: πάλι ελληνικό όνομα, χωρίς να αναφέρεται ο τόπος της καταγωγής του. - Δεν έχουν συμπεριληφθεί στα επίσημα Ευαγγέλια τα Ευαγγέλια μαθητών του Χριστού, ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ όπως του Φιλίππου, του Ανδρέα, του Νικόδημου... γιατί άραγε;;; 

Υπάρχει πολύ μεγάλη υποψία, ότι ο Ιωάννης ήταν κι αυτός Έλληνας, διότι το όνομα Ιωάννης προέρχεται από το Ίων και γραμματολογικά και ετυμολογικά. Και κατά περίεργο τρόπο, αυτός ο Ιωάννης περιφέρεται στους ελληνικούς τόπους και γράφει την Αποκάλυψη του. Τα πρωτότυπα κείμενα των Ευαγγελίων είναι γραμμένα στα Ελληνικά, απ’ τα οποία έγιναν όλες οι μετέπειτα μεταφράσεις σε όλες τις γλώσσες του κόσμου. 

Ελήλυθεν λοιπόν η ώρα, ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου! Και όντως, ο Υιός του Ανθρώπου δοξάστηκε σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο! Πολλοί αναρωτιούνται, γιατί ο Χριστός αποκαλεί Τον Εαυτόν Του μια Υιό του Ανθρώπου και μια Υιό του Θεού. Οι γνώστες της Ελληνικής Φιλοσοφίας βρίσκουν την απάντηση, αν θυμηθούν την ρήση του Ηρακλείτου περί Θεού και ανθρώπου: 

«Θεός τι εστί; – Αθάνατος άνθρωπος. Άνθρωπος τι εστί;- Θνητός θεός». Και ο Χριστός ως Έλληνας γνώριζε αυτά τα πράγματα και πολύ καλλίτερα μάλιστα από εμάς, τους σημερινούς Έλληνες. 

13) Τους ορθόδοξους Ιουδαίους ανησυχούσε πάρα πολύ η ελληνική δραστηριότητα του Χριστού και γι’ αυτόν τον λόγο, αφού δεν είχαν το δικαίωμα να Τον εκτελέσουν ανοιχτά, γύρευαν τρόπους να Τον σκοτώσουν στα μουλωχτά και δεν Τον εύρισκαν, διότι ο Χριστός, ξέροντας πολύ καλά τι έχουν στο μυαλό τους, κρύβονταν στους συμπατριώτες Του, όπου ήταν σε ασφαλείς συνθήκες. 

Ας θυμηθούμε τι λένε μεταξύ τους οι Ιουδαίοι στα Ευαγγέλια: «Που κρύβεται Αυτός; Μήπως Αυτός κρύβεται στην Ελληνική Διασπορά (στους δικούς Του) και διδάσκει τους Έλληνες (τους μυεί και τους οργανώνει); Για να σκεφτούμε λιγάκι λογικά- απλή λογική, πολύ απλή: ζεις σε μια περιοχή με δυο αντιμαχόμενα πολιτιστικά συνεχώς Έθνη, οι αλλόφυλοι σε κυνηγούν, που θα καταφύγεις για να προστατευτείς- στα χωριά των αλλοφύλων η στα χωριά των ομοφύλων σου; Η στοιχειώδης λογική έχει την εξής ιδιότητα- αυτήν μένει αναλλοίωτη στο διάβα των αιώνων... Και ο νοών - νοήτω. 

14) Ο Χριστός ήταν Έλληνας της Παλαιστίνης, μιλούσε ελληνικά, είχε ελληνικό όνομα: Ιάσωνας, το γένος Του ήταν ελληνικό, η Μητέρα Του, η Θεοτόκος- ήταν Ελληνίδα, οι Έλληνες δέχτηκαν την θρησκεία του Χριστού και έγιναν οι πρώτοι και οι σημαντικότεροι αγωγοί και διδάσκαλοι του Χριστιανισμού. Οι Έλληνες έγιναν το οξυγόνο του Χριστιανισμού. Χωρίς την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΒΙΩΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΝ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ. Ο Χριστιανισμός, με όπλο την Ιερά Διδασκαλία του Χριστού και τον τα πάντα εμπόδια νικών μέσον- την Ελληνική Γλώσσα- κατέκτησε όλην την χωρίς εξαίρεση Ευρώπη και την εκπολίτισε. Ο Χριστός, ο Υιός των Ελλήνων της Παλαιστίνης, ο Ιάσωνας ο Χρησμένος θεραπεύειν τους ανθρώπους- άλλαξε όλο το ρουν της ανθρώπινης Ιστορίας και ήταν ο μοναδικός Υιός του Θεού, που κατάφερε να χωρίσει την Ιστορία σε δυο εποχές- στην προ Χριστού και την μετά του Χριστού εποχή. 

Και αυτό το μέγα πράγμα είχε την δύναμη να το κάνει μόνον ο Χριστός- Απόλλωνας Ηλιοφόρος, με την ασυνείδητη ιουδαϊκή συμμετοχή, που αντιστράφηκε αργότερα εναντίον τους με την μεγάλη διασπορά τους ανά τον κόσμο, με τους μαζικούς άγριους διωγμούς και τα πογκρόμ στους αιώνες, που ακολούθησαν. 

Η Παγκόσμια Ιστορία, χωρισθείσα στα δύο: στην προ Χριστού και μετά Χριστού εποχή, με άμεση συμμετοχή των Ελλήνων και των Εβραίων, στην οποία ο καθένας έπαιξε τον ρόλο του «καλού» και του «κακού» στην παγκόσμια σκακιέρα εκείνης της εποχής-έβαλαν την σφραγίδα και καθόρισαν την μοίρα της μετέπειτα Ιστορίας. ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ: "ΟΦΕΙΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ! ΠΩΣ ΦΥΓΗΤΕ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΕΕΝΝΗΣ"; (ΜΑΤΘΑΙΟΝ 23:33)
ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: «ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΝΕΙ, ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙ
ΟΝ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ. ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΑΠΟΤΙΚΤΟΥΣΑ ΟΙΚΕΙΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ ...» (ΙΩΑΝ.ΙΒ 20-23)

1) Ήταν Γαλιλαίος (Έλληνας της Παλαιστίνης) και όχι Ιουδαίος. Οι Εβραίοι Τον αποκαλούσαν περιφρονητικά Ναζωραίο και στην Εβραϊκή γλώσσα η λέξη «ναζωραίος» σημαίνει «ξένος, άλλου αίματος», τον αποκαλούσαν Σαμαρείτη- ονομασία των Ελλήνων της Παλαιστίνης.

2) Ο ίδιος ο Χριστός αρνήθηκε, ότι είναι Εβραίος, αμφισβητεί τον Θεό του Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ, αμφισβητεί, ότι είναι από τη γενιά του Δαυΐδ:

Κατερίνη - Πιερία - Κεντρική Μακεδονία Παραμένει ως έχει ο Εθνικός Δρυμός Ολύμπου - Συγχωνεύεται ο Φ.Δ. Δέλτα Αξιού ( 04/10/2012 )



ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
Αλλαγές και στην Πιερία φέρνει το νομοσχέδιο για την κατάργηση και συγχώνευση νομικών προσώπων δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα. Ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Ολύμπου μπορεί να παραμένει ως έχει, ωστόσο αυτός που αφορά το Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα συγχωνεύεται με τους αντίστοιχους για τις λίμνες Κερκίνης και Κορώνειας-Βόλβης. Η νέα ονομασία του θα είναι Φορέας Διαχείρισης Υγροτόπων Κεντρικής Μακεδονίας και έδρα του ο Λαγκαδάς.
Στο νέο φορέα περιέρχεται το σύνολο των αρμοδιοτήτων, της περιουσίας, των θέσεων και του προσωπικού των φορέων που συγχωνεύονται με την παράγραφο αυτή, και τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις τους, στα οποία ο φορέας που συνίσταται υπεισέρχεται ως καθολικός διάδοχός τους. Ο φορέας που συνιστάται έχει διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια και εποπτεύεται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2742/1999, ως ισχύει, και του ν. 1650/1986. 

Αυτοδιοίκηση Απάντηση της Προέδρου της ΔΗΚΕΔΟ κ. Σοφίας Ζουρζούρα σε πρόσφατα δημοσιεύματα ( 04/10/2012 )



Με αφορμή διάφορα δημοσιεύματα αλλά και λεχθέντα στις δύο τελευταίες συνεδριάσεις του δημοτικού συμβούλιου που έχουν να κάνουν με την λειτουργία της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Δίου – Ολύμπου, η πρόεδρος της ΔΗΚΕΔΟ και δημοτική σύμβουλος κ. Σοφία Ζουρζούρα προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

Παρά το γεγονός ότι στην συνεδρίαση του Δήμου στις 20-9-2012 έγινε σαφές ότι ούτε στις προθέσεις μας είναι να επιβάλουμε εισφορά στους γονείς αλλά και ότι η συγκεκριμένη πρόταση προήλθε από την ΕΕΤΑΑ, κάποιοι συνεχίζουν να κάνουν το άσπρο μαύρο για λόγους εντυπωσιασμού. Για το λόγο αυτό καλά θα είναι να γνωρίζουν οι δημότες μας τα παρακάτω:

1. Επιδίωξή μας είναι να δέχονται κάθε χρόνο οι παιδικοί σταθμοί που ανήκουν στην ΔΗΚΕΔΟ όσον το δυνατόν περισσότερα παιδιά.

2. Εκμεταλλευόμαστε στο μέγιστο βαθμό όλα τα προγράμματα και τα κανάλια χρηματοδότησης προκειμένου να συνεχίσει το κοινωφελές της έργο η ΔΗΚΕΔΟ σε αυτή τη δύσκολη και πρωτοφανή συγκυρία.

3. Δεν είναι στις προθέσεις μας να απολύσουμε εργαζόμενους αλλά αντιθέτως προσλήφθηκαν ακόμη 4 εργαζόμενοι -μέσα από τα επιδοτούμενα προγράμματα- για τις ανάγκες των παιδικών σταθμών και του «βοήθεια στο σπίτι».

Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ ΔΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΟΥ






   Μια ακόμα μεγάλη εμφάνιση της ορχήστρας Νέων Δίου, θα πραγματοποιηθεί στις 21 Νοεμβρίου στο μέγαρο μουσικής της Βέροιας.
Η ορχήστρα είναι προσκεκλημένη από το δήμο της Βέροιας, να συμμετέχει σε εκδήλωση που διοργανώνεται για φιλανθρωπικούς σκοπούς σε συνεργασία με το δικηγορικό σύλλογο της Βέροιας, με τίτλο ΄΄ Τραγουδάμε,…για μια ανάσα ζωής ΄΄ 

Η ορχήστρα Νέων Δίου, θα εκτελέσει συνθέσεις μεγάλων ελλήνων συνθετών υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Νίκου Πατρή.
Μαζί της θα εμφανιστούν οι γνωστοί ερμηνευτές, Γεράσιμος Ανδρεάτος, Γιώτα Νέγκα, Νίκος Ζιώγαλας και Σοφία Παπάζογλου.
Την εκδήλωση θα παρουσιάσει ο Αλέξης Κωστάλας, βασικός συνεργάτης της ορχήστρας Νέων Δίου τα τελευταία χρόνια.

Θα είναι αργά για δάκρυα


Αντώνης Δελλατόλας
γράφει ο Αντώνης Δελλατόλας

ΤΡΙΤΗ, 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
38 ΣΧΟΛΙΑ«Ο τρόπος που δρουν οι Χρυσαυγίτες είναι φασιστικός και εμπνευσμένος από την εποχή του χιτλερισμού» είπα σε συνομιλητή μου, όταν μου άρχισε τα σούξου - μούξου για τις δραστηριότητές τους.
Κοίτα, του λέω, μπορεί κάποια πράγματα που κάνουν να είναι απλά του γούστου τους.
● Θέλουν να μοιράζουν τρόφιμα μόνο σε Έλληνες και όχι σε αλλοδαπούς; Δικαίωμά τους. Δεν μου αρέσει, απάνθρωπο, ρατσιστικό, αλλά έτσι θέλουν.