ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ο Δρόμος του Ήλιου








Ο τρόπος του Οδυσσέα

Γ νώση:
Στοχεύοντας στο κέντρο του κύκλου! 
Το σύμβολο του Ήλιου, είναι ένας 
κύκλος, με το σημειακό του κέντρο.
Όλα τα σημεία της περιφέρειας 
απέχουν το ίδιο από  αυτό το κέντρο.
Μεγαλώνοντας η ακτίνα, αυξάνει η συμεριεκτικότητα της συνείδησης.
Όλη η πορεία του Οδυσσέα, του Ηλιακού Ανθρώπου είναι να δει ,να στοχεύσει,
να βρεθεί εκεί, να γίνει ένα με αυτό.
Να γίνει ο Ήλιος μιας φωτισμένης και λαμπερής Συνείδησης.
Γι αυτό τον λόγο χρησιμοποιεί στη τελική φάση ,
το Τόξο του Απόλλωνα, που παρ’όλο που ο ίδιος  ο Απόλλων,

Η Πεμπτουσία των Ομηρικών Επών








.... στην γέννηση του Πολεμιστή
Μύτικας!
 Κορυφή Ολύμπου, το Πάνθεον.
Η Μήτις των θεών! Η Ελληνική 
σκέψη.
Ο θρόνος του Ζήνοος Διός!



Ελληνική Μυθιστορία!
Η αγορά, η συνέλευση των θεών!
Ιλιάς!  Το αστέρι του Βορρά! Ισχύς

Η δύναμη της δράσης

Η τέχνη του Ζαγρέως κυνηγού

Ελληνική μυθολογία! Τα αστέρι της Ανατολής!

Αλληγορία

Η δύναμη της αφοβίας

Η τέχνη του Μύθου

Ελληνική Ιστορία! Το αστέρι της Δύσης! Διαύγεια.

Η δύναμη του διαφωτισμού

Η τέχνη της Δόξας


Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Mην πετάξεις τη στάχτη από το τζάκι

Προσοχή! Κομπίνα στην αγορά ξύλων για το τζάκι
Πολλοί θα ζεσταθούν φέτος με τζάκι ή ξυλόσομπες. Βρήκαμε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τις χρήσεις της… “άχρηστης” στάχτης.
Είναι πολύ ευχάριστο να ζεσταινόμαστε το χειμώνα από την φωτιά, με μια ξυλόσομπα ή τζάκι!
Από αυτή τη φυσική ζέστη φωτίζεται το σπίτι, ψήνεται το φαγητό, στεγνώνονται τα ρούχα, ζεσταίνεται το νερό, και φυσικά μένει στο τέλος η πολύτιμη στάχτη!
Δεν πετάμε την στάχτη, δεν είναι καθόλου άχρηστη ή…
σκουπίδι.
Συνεχίζουμε να την χρησιμοποιούμε, όπως έκαναν και παλιά και αυτό μας κάνει να νοιώθουμε απερίγραπτη χαρά!
Η στάχτη από ξύλα είναι η σκόνη που έμεινε από την καύση τους . Ξύλα εννοούμε μόνο φυσικά, όχι με βαφές, κόλες ή επεξεργασμένα. Πρέπει να προσέχουμε να μην πετάμε μέσα στην φωτιά πλαστικά, αποτσίγαρα, ή οτιδήποτε άλλο σκουπίδι που μπορεί να μολύνει την στάχτη. Περιμένουμε να κρυώσει εντελώς και μετά την συλλέγουμε. Από την στάχτη ξεχωρίζουμε την άσπρη στάχτη που έχει μείνει πάνω-πάνω από τα καρβουνάκια και την αποθηκεύουμε σε ένα μεταλλικό δοχείο με καπάκι. Τα καρβουνάκια τα κρατάμε σε άλλο δοχείο. Δεν πετάμε τίποτα, γιατί όλα χρειάζονται!
Πάμε τώρα να αναλύσουμε τι περιέχει η στάχτη και είναι τόσο πολύτιμη!
Η στάχτη περιέχει κυρίως ανθρακικό ασβέστιο από 25% έως 45%(το οποίο είναι ένα ανόργανο αλάτι με χημικό τύπο CaCO3.), λιγότερο από 10 % περιέχει Κάλιο (Κ), και λιγότερο από 1% φωσφορικό άλας. Υπάρχουν ιχνοστοιχεία σιδήρου, μαγγανίου, ψευδαργύρου, χαλκού και μερικά βαρέα μέταλλα (όπως ο μόλυβδος, το κάδμιο, το νικέλιο και το χρώμιο). Δεν περιέχει άζωτο. Ωστόσο αυτοί οι αριθμοί ποικίλλουν ανάλογα με την θερμοκρασία καύσης των ξύλων. Η καύση επηρεάζει πολύ τη σύνθεση και την ποσότητά της στάχτης, και κατά συνέπεια υψηλότερη θερμοκρασία μειώνει την απόδοση της στάχτης. Οπότε για καλύτερη ποιότητα στάχτης η χαμηλή θερμοκρασία είναι ιδανικότερη. Σκληρά ξύλα συνήθως παράγουν περισσότερη στάχτη από τα μαλακά, όπως των κωνοφόρων και ο φλοιός και τα φύλλα παράγουν γενικά πιο πολύ στάχτη από το εσωτερικό ξυλωδών τμημάτων του δέντρου. Κατά μέσο όρο, η καύση των ξύλων δίνει περίπου 6-10% στάχτες.
Παρακάτω θα αναλύσουμε τις χρήσεις της στάχτης, για να μπορούμε να γνωρίζουμε πώς να την χρησιμοποιήσουμε!

Χρήσεις της στάχτης

1. Μπορούμε να φτιάξουμε αλισίβα, απλά βράζουμε 2 με 3 κουταλάκια στάχτη σε 1 μπρίκι με νερό και μετά την σουρώνουμε με ένα φίλτρο του καφέ. Είναι το καλύτερο απορρυπαντικό γενικής χρήσης, καθαρίζει, λευκαίνει και απολυμαίνει ρούχα, πατώματα, τζάμια, ασημικά, πιάτα, σκουριές που έχουν ποτίσει στα μάρμαρα, κα.

Αριστοτέλης ( 384 – 322 π.Χ. )




«Η ανώτερη εξουσία βρίσκεται αναγκαστικά στα χέρια ενός ή μερικών ή και πολλών. Όταν όλοι αυτοί κατευθύνουν όλες τους τις προσπάθειες προς το γενικό καλό, τούτο το κράτος διοικείται καλά, αλλά όταν ο ένας, οι λίγοι ή οι πολλοί αποβλέπουν μόνο προς το δικό τους συμφέρον, πρέπει να περιμένουμε μια εξέλιξη προς το χειρότερο.»

Ποιος Μητροπολίτης υπερασπίζεται τη Χρυσή Αυγή (Video)

Το Ποντίκι web


Προκλητικός και αμετανόητος εμφανίστηκε για ακόμη μια φορά ο Μητροπολίτης Γλυφάδας, δηλώνοντας για τους βουλευτές της Χ.Α. ότι «βάζουν φυλακή τα θύματα αντί να βάλουν τους θύτες». Στο πρόσωπο του Μητροπολίτη Γλυφάδας Παύλου η Χρυσή Αυγή βρήκε τον υπερασπιστή που γύρευε και έναν «άξιο» συμπαραστάτη του… «θεάρεστου» έργου της.

Εκτός από το… μεγαλοπρεπές «Βάζουν φυλακή τα θύματα αντί να βάλουν τους θύτες», ο Μητροπολίτης Γλυφάδας πρόσθεσε προκλητικά ότι «είναι κι άλλοι πολιτικοί παλιοί που χρωστάνε λεφτά στο κράτος. Και μερικοί την έχουν γλιτώσει. Ο λαός ξέρει πόσοι πολιτικοί έπρεπε να είναι φυλακή, κι αντί αυτού βάζουν μέσα τα θύματα...».

Ο "σοφός" ποιμενάρχης της Γλυφάδας, που με ανάλογες δηλώσεις του και κατά το παρελθόν έχει προκαλέσει κύματα αντιδράσεων, δεν έχασε ευκαιρία να αναφερθεί εναντίον των μεταναστών, για τις ελληνοποιήσεις αλλά και τον επερχόμενο αντιρατσιστικό νόμο.

Ο Μητροπολίτης-συμπαραστάτης της νεοναζιστικής οργάνωσης σημείωσε ότι «Λάθος της πολιτείας που το ΄90 άφησε τα σύνορα ανοιχτά. Λάθος και ο νόμος με τον οποίο δίνεται πιο εύκολα η ελληνική ιθαγένεια. Να έρθουν από όλες τις χώρες, αλλά σαν τουρίστες και κατόπιν να επιστρέψουν στις χώρες τους. Δεν είμαι, φυσικά, ρατσιστής. Έχω πάει στην Αφρική 48 φορές (!) για ιεραποστολή»...

Τα ιδεολογικά ίχνη του φιδιού

Ξενοφών Α. Μπρουντζάκης
Προφανώς δεν υπάρχουν μισό εκατομμύριο νεοναζί ιδεολόγοι, υπάρχουν όμως πολύ περισσότεροι οι οποίοι έχουν ενσωματωμένα συγγενικά ιδεολογήματα που η επιφανειακή κομματική ταυτότητα τα αποκρύπτει

Είναι πολιτικό κόμμα ή εγκλη­ματική οργάνωση η Χρυσή Αυγή; Αυτό είναι το ερώτημα που ετέθη δίχως περιστρο­φές στην ελληνική κοινωνία μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν 2,7 εκατομμύρια συνταξιούχοι.

Συντάξεις των 1.000 ευρώ στο στόχαστρο κυβέρνησης και ΕΕ.


Του Γιώργου Δελαστίκ
Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν 2,7 εκατομμύρια συνταξιούχοι. Από αυτούς τα 2,1 εκατομμύρια παίρνουν σύνταξη λόγω γήρατος και 375.000 είναι συντάξεις που χορηγούνται σε συγγενείς λόγω θανάτου του συνταξιούχου. Χορηγούνται επιπλέον 290.000 αναπηρικές συντάξεις.

Για λόγους ακριβείας, τον μήνα Αύγουστο υπήρχαν 2.074.003 συνταξιούχοι λόγω γήρατος, 376.264 λόγω θανάτου συν 233.253 δικαιούχοι...
αναπηρικών συντάξεων και 24.207 άλλων κατηγοριών - συνολικά δηλαδή 2.707.727 συνταξιούχοι όλων των κατηγοριών. Τον ίδιο μήνα, σε αυτούς τους συνταξιούχους καταβλήθηκαν συνολικά 4.445.943 συντάξεις, πρακτικά όσες και τον Οκτώβριο, τον μήνα που άρχισε, όπου οι συντάξεις είναι 4.450.260. Από αυτά τα 4,5 εκατομμύρια συντάξεις μόλις 9.749 καταβλήθηκαν σε υπηκόους άλλων χωρών.

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Κλιμάκιο της END συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Τρικκαίων και με τον Δήμαρχο Πύλης και πρότεινε λύση στο οικονομικό αδιέξοδο


Αρθρογράφος: Ελισάβετ Παπανικολάου
Αρτέμης Σώρρας
Το σχέδιο να σώσει την Ελλάδα από το χρέος, ξεδίπλωσε κλιμάκιο της END στην Δημοτική Αρχή Τρικάλων και στον Δήμαρχο Πύλης.
Όπως αποκαλύπτει το trikalanews.grη συνάντηση έγινε αρχικά στο γραφείο του Δημάρχου Χρήστου Λάππα και ακολούθησε ενημερωτική συνάντηση του κλιμακίου της END σε καφετέρια του πεζόδρομου της Ασκληπιού, με το κλιμάκιο της ΕND, να ενημερώνει Αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους  με ποιο τρόπο μπορούν  να διατεθούν τεράστια ποσά σε ευρώ στα Τρίκαλα.
Στην συνάντηση, έγινε λόγος για το πώς μπορεί ο Δήμος Τρικκαίων να «κατεβάσει» χρήματα από παγκόσμιο λογαριασμό, άτοκα και για 50 χρόνια και με τα χρήματα αυτά να τα επενδύσει σε έργα, να εξαλείψει το χρέος του Δήμου αλλά και με μέρος αυτών των χρημάτων να βοηθήσει Τρικαλινές οικογένειες να «απελευθερωθούν» από τα «κόκκινα» στεγαστικά δάνεια…

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ 2013 - Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Κάστρο του Πλαταμώνα




   Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Κάστρο του Πλαταμώνα Μια ξεχωριστή βραδιά Μια διαφορετική βραδιά έζησαν οι φίλοι του Φεστιβάλ Ολύμπου την Παρασκευή 16 Αυγούστου. Εκεί, στο Κάστρο του Πλαταμώνα, με φόντο τον Όλυμπο από τη μια και τον επιβλητικό κεντρικό πύργο του από την άλλη, το κοινό απόλαυσε τον δημοφιλή τραγουδιστή σε μια ατμόσφαιρα ξεχωριστή. Η αυγουστιάτικη νύχτα έλουζε με μια σπάνια ρομαντική διάθεση το κοινό, που...
σιγοτραγουδούσε παλιά και καινούργια τραγούδια. Ο χώρος και το όλο κλίμα δεν θύμιζε τόσο τις κλασικές συναυλίες, όσο μια μεγάλη παρέα που επιμεριζόταν σε μικρότερες και επικρατούσε ένας ξεχωριστός καλοκαιρινός ερωτισμός. Μικρές μικρές παρέες, καθισμένοι όλοι στις πλαγιές του λόφου απολάμβαναν την παλιά και τη νέα δουλειά του γνωστού καλλιτέχνη. Μου έκανε εντύπωση, όπως άκουγα από σιγοψιθυρίσματα, ότι ήταν αρκετοί εκείνοι που, ενώ γνώριζαν

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Σοβαρό ατύχημα με ορειβάτη στον Όλυμπο







   

    Σε σοβαρή κατάσταση βρίσκεται ένας ορειβάτης που είχε πτώση στη θέση Χιονούρα, στον Όλυμπο και, συγκεκριμένα, στο μονοπάτι που οδηγεί από το Οροπέδιο των Μουσών στο Καταφύγιο «Σπήλιος Αγαπητός», σε υψόμετρο 2.200 μ. 

Ο 63χρονος ορειβάτης κατευθυνόταν από το Οροπέδιο των Μουσών προς το Καταφύγιο «Σπήλιος Αγαπητός» όταν έπεσε, μετά από γλίστρημα στο χιόνι, και χτύπησε σοβαρά στο κεφάλι. Άμεσα μετέβη στο σημείο ένας από τους διαχειριστές  του Καταφυγίου «Σπήλιος Αγαπητός», ο Διονύσης Πουρλιώτης, ο οποίος και προσέφερε στον τραυματία τις Πρώτες Βοήθειες.
Τρία μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, που βρισκόταν σε επιφυλακή στον Όλυμπο, σπεύδουν ήδη στην περιοχή, ενώ έχει ήδη κινητοποιηθεί και η Διεύθυνση Επιχειρήσεων της Οργάνωσης, σε περίπτωση που χρειαστεί να επέμβουν κι άλλα μέλη της ΕΟΔ. Επίσης, έχει ενημερωθεί το ΕΚΑΒ, η Πυροσβεστική και η Αστυνομία, ενώ έχει ζητηθεί και η διάθεση αεροπορικού μέσου από την Πολεμική Αεροπορία.

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ : "ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ"


Κατερίνη 9 Αυγούστου 2013

   Η κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας, και η εκδίωξη από το οίκημα τους του αγροτικού ιατρείου και του γραφείου τουριστικών πληροφοριών της Παραλίας είναι μερικές μόνο πρόσφατες ενέργειες που αποδεικνύουν ότι το κράτος όχι μόνο δεν είναι αρωγός μας, αλλά είναι απέναντί μας. 
  
Επειδή πλέον δεν έχουμε την πολυτέλεια της υπομονής καλούμε τους βουλευτές, την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση να αποφασίσουν επιτέλους εάν θα συστρατευθούν με την τοπική κοινωνία και θα παλέψουν γιαυτήν ή θα αρκεσθούν στο ρόλο του αρεστού της κεντρικής εξουσίας. Όχι πλέον ως ενδιάμεσοι, αλλά να πάρουν καθαρή θέση με πράξεις. 
Μεγάλη ευθύνη έχουμε και οι επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς που βολευτήκαμε με τις έως τώρα ανώδυνες και αποσπασματικές μας πρακτικές. Μόνο οργανωμένοι, ενωμένοι και απεξαρτημένοι μπορούμε να αντιδράσουμε στις επιθέσεις που δεχόμαστε σαν πολίτες και σαν επαγγελματίες.
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ.

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Η Νίκη της Σαμοθράκης! από το Μουσείο του Λούβρου... Bonjour! Je suis la Victoire de Samothrace du musée du Louvre ...




Η Νίκη της Σαμοθράκης είναι μαρμάρινο γλυπτό άγνωστου καλλιτέχνη της ελληνιστικής εποχής που βρέθηκε στο ναό των «Μεγάλων Θεών» Καβείρων στη Σαμοθράκη, παριστάνει φτερωτή τη θεά Νίκη και εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου από το 1884.

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Ἑκηβόλος: ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Η ΠΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΚΗ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ


H DIKH TOY SOKRATIΓια την δίκη του Σωκράτη έχουν γραφή πολλές μονογραφίες. Η πρώτη χρονικά γράφεται το 388 π.Χ.1από τον Πλάτωνα: «Απολογία Σωκράτους». Γενικά γίνεται δεκτό από τους ιστορικούς ότι αυτή η απολογία περιλαμβάνει τους τρεις λόγους του Σωκράτη, όπως αυτός τους εκφώνησε στην πραγματικότητα. Αργότερα, το 360 π.Χ.2, ο Ξενοφών γράφει και αυτός την «Απολογία Σωκράτους». Η τρίτη χρονικά Απολογία Σωκράτους γράφεται το 344 μ.Χ. από τον Σοφιστή Λιβάνιο στην Αντιόχεια. Κύρια πηγή3 για την παρούσα έρευνα αποτελεί η Απολογία Σωκράτους του Πλάτωνα, όχι γιατί είναι η χρονικά πρώτη, άλλα διότι ο Πλάτων ήταν στην δίκη παρών. Αντίθετα τότε, το 399 π.Χ., ο Ξενοφών απουσιάζει σε εκστρατεία στην Μικρά Ασία και συγγράφει την Απολογία Σωκράτους 39 χρόνια μετά την δίκη βάσει αφηγήσεων. Ως πηγές για την δίκη χρησιμοποιούνται όμως και οι γενικές πηγές, δηλαδή τα αντικείμενα, τα έγγραφα, οι πάπυροι και οι επιγραφές που παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικές με το πώς διεξαγόταν η ποινική ή αστική δίκη στην Αθήνα.


ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Η ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ!


Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Ἀλλάζουν τώρα καί τήν Ἑλληνική γραμματική…;


http://filonoi.files.wordpress.com/2013/08/e1bc80cebbcebbceacceb6cebfcf85cebd-cf84cf8ecf81ceb1-cebaceb1ceaf-cf84ceaecebd-e1bc91cebbcebbceb7cebdceb9cebaceae-ceb3cf81ceb1cebccebc.jpg 


Σας παραθέτω ένα κείμενο με ανησυχία για την ελληνική μας γλώσσα την οποία επιχειρούν να αλλοιώσουν τα φερέφωνα της παγκοσμιοποίησης Δραγώνα, Ρεπούση κ.α.

Αν και όσα καταγγέλλονται στην ανάρτηση έχουν βάση και πρέπει να μας προβληματίσουν εν τούτοις καλό είναι για τον μελετητή να διαβάσει τα 2 αρχεία (pdf) που παραθέτω στο τέλος σε συνδέσμους. Στο πρώτο θα δείτε το άρθρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αλέξανδρος Δελμούζος με εικόνες από το βιβλίο Γραμματικής και στο δεύτερο καταγράφεται η άποψη της Ειρήνης Φιλιππάκη- Warburton και πως αντιλαμβάνεται η ίδια την γραμματική.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!

Όλυμπος. Δεν κατακτήθηκε ποτέ!

Ο Όλυμπος δεσπόζει στον ελλαδικό χώρο. Τμήμα χάρτη του 1578 από ΙΣ. © Foto/Φωτο:ΑΒ/AM


Ο Όλυμπος δεσπόζει στον ελλαδικό χώρο. Τμήμα χάρτη του 1578 από ΙΣ. © Foto/Φωτο:ΑΒ/AM

Συμπληρώθηκαν φέτος 100 χρόνια από την πρώτη γνωστή καταγεγραμμένη ανάβαση στην υψηλότερη κορυφή του Ολύμπου. Ήταν σαν σήμερα, στις 2 Αυγούστου του 1913, στις 10.30 το πρωί όταν τρία άτομα, οι Ελβετοί Frédéric Boissonnas, Daniel Baud-Βovy και ο Έλληνας Χρήστος Κάκαλος, αναρριχήθηκαν για πρώτη φορά στην κορυφή του Ολύμπου.

Στην κορυφή του Ολύμπου που ”κατοικούσαν” οι θεοί της ελληνικής μυθολογίας, ενώ στους πρόποδες του γεννήθηκαν, έζησαν και έδρασαν μούσες, ημίθεοι και ήρωες.

Η ιδέα για την ανάβαση ήταν του Frédéric Boissonnas αλλά η επιτυχία της επιχείρισης συντελέστηκε χάρη στις γνώσεις - όπως και στην επιμονή - που διέθετε ο Χρήστος Κάκαλος για να φτάσει στο τέρμα, στην κορυφή.
Ο Χρήστος Κάκαλος ζούσε στο Λιτόχωρο που μόλις ένα χρόνο πρίν είχε απελευθερωθεί. Ασχολούνταν, όπως οι περισσότεροι κάτοικοι του χωριού, με πολλές δουλειές αλλά υπεραγαπούσε το βουνό και το κυνήγι. Γνώριζε τα κατατόπια του βουνού, πάνω εκεί ψηλά όπου έβρισκε αγριοκάτσικα και ζαρκάδια. Ήταν δεινός κυνηγός αυτών των θηραμάτων. Και τότε η πανίδα του Ολύμπου ήταν πλουσιότατη…
Είναι άγνωστο μέχρι πιο ύψος είχε φτάσει μόνος του πριν τον πλησιάσει ο Boissonnas για να ζητήσει τη βοήθειά του.
Έτσι από μια ιδέα, μια συνάντηση και μια σχεδόν αυθόρμητη επιχείρηση, παρουσιάστηκε η ευκαιρία που ανέδειξε τους τρείς άνδρες ως τους πρώτους που έφτασαν ποτέ στην κορυφή του Ολύμπου. Ο Boissonnas αποτύπωσε την εμπειρία του με κείμενα και με φωτογραφίες. Οι άλλοι δύο επισκιάστηκαν από τον Boissonnas που εκτός από τη φωτογραφική μηχανή κράτησε και την πένα της ιστορίας. Στην τοπική κοινωνία και στην Ελλάδα γενικότερα, ο Χρήστος Κάκαλος τιμήθηκε ως ο οδηγός της επιτυχίας. Ο τρίτος της παρέας, Daniel Baud-Βovy, σπάνια αναφέρεται  και δεν τιμήθηκε ποτέ ιδιαίτερα.

Βέβαια πριν 100 χρόνια είχε αρχίσει να γίνεται πια δημοφιλές το σπορ της ορειβασίας. Ως τότε οι άνθρωποι δεν έβλεπαν ιδιαίτερο νόημα ή όφελος για να αναρριχηθούν στις πιο ψηλές κορυφές των βουνών.