ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΗΣΙΟΔΟΣ 8ος ΑΙΩΝΑΣ πχ.!!!!


Ορφικός ύμνος Ευμενίδων


 
Ακούσατε με, με ευφρόσυνη διάθεση, 
ώ πολυένδοξοι Ευμενίδες, 
αγναί θυγατέρες του μεγάλου γηΐνου Διός και της Περσεφόνης, 
της αξιαγάπητης κόρης με τα ωραία μαλλιά, 
σεις αι οποίαι επιβλέπετε τον βίον όλων των ανθρώπων, 
πού ασεβούν αι τιμωροί των αδίκων,...

πού στεκεσθε επάνω εις την ανάγκην, 
μελαγχροινές βασίλισσες, που εκπέμπετε, 
πού πετάτε από τα μάτια σας φοβεράν σπινθηροβόλον λάμψιν, 
πού καταστρέφει τας σάρκας αιώνιες, φοβερές την όψιν, 
αποτρόπαιες, κυρίαρχοι, 
πού παραλύετε τα μέλη του σώματος με την μανίαν, 
αυστηρές, 

Ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ για τον Λιαντίνη.

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Τι είναι τελικά ο αρχαίος κόσμος;


Ο αρχαίος κόσμος ήρθε σε εμάς θλιβερά θρυμματισμένος. Μεγάλο μέρος από τα γραπτά του μνημεία χάθηκε, οι οικοδομές σωριάστηκαν, τ' αγάλματα και τ' αγγεία κατακομματιάστηκαν και θάφτηκαν κάτω από χώματα, ή κάτω από μεταγενέστερα χτίσματα.Μα το πιο αξιοθρήνητο, η κληρονομιά των αρχαίων παραδόθηκε σ' εμάς ακρωτηριασμένη, παρεξηγημένη και παραμορφωμένη από τις γενεές που μεσολάβησαν.
Ανάμεσα στην αρχαιότητα και τον νεότερο άνθρωπο στάθηκαν οι ελληνιστικοί χρόνοι, οι χρόνοι της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ο μεσαίωνας, που στην ουσία σύρθηκε ως τα χρόνια του διαφωτισμού και της αστικής δημοκρατίας και που κατά ένα τρόπο συνεχίζεται κάτω από τα μάτια μας. Σε όλη τη μακρόσυρτη διαδρομή, που η ζήση ξαναβυθίστηκε στην αγροτική οικονομία και την απολυταρχία κι ο νους στη θολούρα του μύθου, οι άνθρωποι είδαν και αγάπησαν στην αρχαιότητα τη θρησκευτική και μυθική της πλευρά. 

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Ποιός ήταν πραγματικά ο Ορφέας;

Η Εικόνα που έχουν για την Ελληνική Αρχαιότητα οι σοβαροί μελετητές της Αρχαίας Ελλάδας είναι τελείως διαφορετική από την επίσημη εικόνα που επιβάλλεται από την "χριστιανική εκπαίδευση". Όσοι σπουδάζουν
τροπ,φωτογ,Κων/νος Γιαντσιος
Αρχαιολογία βλέπουν να τους αποκαλύπτεται ένας κόσμος που κρύβεται επιμελώς από την επίσημη εκπαιδευτική κοινότητα και την επικρατούσα αντίληψη.

Να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Για τους Αρχαίους Έλληνες (κι όχι μόνο τους μυημένους, τους φιλοσόφους, τους ιστορικούς, τους διανοητές, αλλά και τον απλό λαό) ο Ορφέας ήταν πραγματικό πρόσωπο για το οποίο υπάρχουν συγκεκριμένες ιστορικές αναφορές, πέρα από τους μύθους που δημιουργήθηκαν για τον Ορφέα, για διαφόρους λόγους.

Η Παραλία του Βορείου Αιγαίου, από τον Όλυμπο μέχρι τον Ελλήσποντο, ήταν γνωστή στους αρχαίους σαν Θράκη, εδώ και 35 αιώνες. Αργότερα οι δυτικές περιοχές κατοικήθηκαν από Μακεδόνες. Έχει πολύ λίγη σημασία ποιοι πληθυσμοί κατοίκησαν σε όλες αυτές τις περιοχές. Προέλληνες, Έλληνες, Εξωέλληνες, (Πίερες Θράκες, Μινύες, Μάγνητες, Κίκονες, Πιεριώτες Μακεδόνες, κλπ.) όλοι αυτοί οι λαοί έχουν κοινή φυλετική και πολιτιστική καταγωγή που ανάγεται στην παλαιολιθική εποχή.


φωτογ,Κων/νος Γιαντσιος
Η Περιοχή του Ολύμπου, της Πιερίας, και των Λειβήθρων, όπου γεννήθηκε, δίδαξε και τάφηκε ο Ορφέας

Η στενή εύφορη λουρίδα γης ανάμεσα στον Όλυμπο και την θάλασσα ήταν η Αρχαία Πιερία(από τον Μακεδόνα γενάρχη Πίερο). Στους πιερικούς πρόποδες του Ολύμπου(νοτιοανατολικούς πρόποδες) υπήρχαν πόλεις που αρχαιολογικές ανασκαφές ιχνηλατούν 35 αιώνες πίσω. Τα Λείβηθρα, η Πίμπλεια, το Δίον, κι άλλες πόλεις.

Ο Όλυμπος είναι το ψηλότερο βουνό της Ελλάδας (κοντά στα 3000 μέτρα), ιερό βουνό, παγκόσμια γνωστό στους αιώνες, γιατί σχετίζεται με την ελληνική θρησκεία, αλλά και τον Ορφέα και την Ορφική Παράδοση. Ο Ορεινός Όγκος στην νοτιοανατολική πλευρά σχίζεται από την χαράδρα της Ζηλιάνας (αρχαίος χείμαρρος Συς, σήμερα Ζηλιάνα) χωρίζοντας το Βουνό σε Άνω Όλυμπο και Κάτω Όλυμπο.

Οι πολλές χαράδρες και ρεματιές δίνουν μια σπάνια ομορφιά στο τοπίο ακόμα και σήμερα. Σε αυτό το Τοπίο, που προκαλεί ιερό δέος, ηρεμία και περισυλλογή, και συγκίνηση που σου κόβει την ανάσα (τουλάχιστον σε αυτούς που κρατούν τους δεσμούς τους με την φύση), μπροστά στην πτυχή που χωρίζει τον Άνω Όλυμπο από τον Κάτω Όλυμπο, ήταν χτισμένα τα Λείβηθρα, η πόλη που γεννήθηκε ο Ορφέας.

Λείβηθρα (= ρείθρο, ρέμα, χείμαρρος και υγρός τόπος) σημαίνει ακριβώς τα ρείθρα και τις ρεματιές που μεταφέρουν τα νερά από το Ιερό Βουνό προς την θάλασσα. Τα Λείβηθρα, καθώς κυκλώνονταν από παντού από τα νερά που κυλούσαν έμοιαζαν σαν νησί στους πρόποδες του Βουνού. Ο οικισμός βρισκόταν στα υψώματα βορειοδυτικά της Ακρόπολης.
Εκεί που βρίσκονται σήμερα τα ερείπια της Ακρόπολης υπήρχε Αρχαίο Ιερό που σχετίζεται με τον Ορφέα.
...
Σύμφωνα με την Ορφική Παράδοση ο Ορφέας γεννήθηκε από την Μούσα Καλλιόπη,Παρθένα, που έμεινε έγκυος όταν λούστηκε στον θεό-ποταμό Οίαγρο, σε μία από τις σπηλιές του Ολύμπου κοντά στα Λείβηθρα και την Πίμπλεια. Αν και ο Οίαγρος σχετίζεται με τον Ζαγρέα, και μέσω του πατέρα του Χάροπα, με τα σκοτεινά βασίλεια, το πιθανότερο είναι πως ο Οίαγρος ήταν τοπικός άρχοντας (που έλαβε αυτό το όνομα καθώς σχετίστηκε με την Λατρεία του Διονύσου Ζαγρέα). Η μητέρα του Ορφέα ήταν κατά πάσα πιθανότητα κάποια ντόπια αρχοντοπούλα.

Την εποχή που γεννήθηκε ο Ορφέας, πριν από 29 αιώνες, η Διονυσιακή Λατρεία (η Λατρεία του Ταύρου) ήταν γνωστή σε όλο το μεσογειακό κόσμο, και στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης. Ο Ορφέας ανατράφηκε μέσα σε αυτό το θρησκευτικό περιβάλλον.

φωτογ,Κων/νος Γιαντσιος


Ο νεαρός άρχοντας όμως, δεν έλαβε απλά ιδιαίτερη μόρφωση, είχε από την φύση του ιδιαίτερα χαρίσματα. Αντιλαμβάνονταν το Θείο με ένα ιδιαίτερο τρόπο:

Ο Ορφέας αντιλαμβάνεται την ΘΕΟΤΗΤΑ σαν ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ με την Οποία σχετίζεται άμεσα, υπαρξιακά, και βιωματικά… όχι με ένα τρόπο εξωτερικό, σαν μια Βαθύτερη Απροσπέλαστη Πραγματικότητα που αποτυπώνεται σαν εξωτερική πίστη και λατρεία και μέσα από τελετουργικές πράξεις… Για τον Ορφέα η ΘΕΟΤΗΤΑ Είναι η Πηγή και το Βάθος της Ύπαρξης κι η Ουσία των πάντων, που Βιώνουμε Μέσα μας με ένα τρόπο άμεσο, εσωτερικό και βιωματικό.

Αυτή η ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ (μεταφυσικά και σε ανώτερους κόσμους) διαχωρίζεται σε πολλές, ατομικές οντότητες, παραμένοντας στην Ουσία Μία. Ουσιαστικά και Μυστικά το Ένα είναι μέσα στα πολλά, στο καθένα και το καθένα ταυτίζεται με το Ένα, με το Όλο.

Από Αυτή την Κατάσταση στους Ανώτερους Κόσμους η περαιτέρω εξέλιξη στο Όλο και στο καθένα οδηγεί στην διαφοροποίηση από το Ένα και στην ίδια την ξεχωριστή ατομικότητα. Από εδώ αντλείται η έννοια της ψυχής (σαν το σύνολο της πνευματικής οντότητας) πουπηγάζει κι εξαρτάται από την Θεότητα, όποιο δρόμο εξέλιξης κι αν πάρει.

Κι από τον Φωτεινό Κόσμο του Νου η Ψυχή πέφτει στον Κόσμο της Απλής Ψυχής που εκφράζει την φύση της με την βούληση και το συναίσθημα.

Είναι αυτή η διαφοροποιημένη ψυχή που ενσωματώνεται στο υλικό σώμα που αποτελεί μεταφυσικά και κυριολεκτικά ένα «τάφο» για την ψυχή.

Από τους Φωτεινούς Κόσμους του Υπερπέραν, της Εξωπραγματικότητας (του ανθρώπου) η Ψυχή πέφτει στον Μεταφυσικό Άδη, στον «Κάτω Κόσμο», που είναι ο «υλικός κόσμος».

Η Ψυχή με όλες τις πνευματικές, νοητικές, και ψυχικές, λειτουργίες δένεται κυριολεκτικά μέσα στις ψυχοσωματικές διαδικασίες, και τις λειτουργίες του σώματος, και τον εξωτερικό κόσμο της ύλης. Από την ένωση της Ψυχικής Οντότητας με το σώμα, δημιουργείται ηυλική ψυχή, ο ψυχοσωματικός οργανισμός, η ζωή, το ζωτικό σώμα (που πρέπει να διακρίνεται από την Καθαρή Ψυχή).

Αυτή η θρησκευτική αντίληψη δεν ήταν κάτι καινούργιο στην Εποχή του Ορφέα. Στην πραγματικότητα είναι η ίδια η Ουσία της Διονυσιακής Λατρείας (με την μορφή του Ζαγρέα) που ανιχνεύεται σε ολόκληρο τον μεσογειακό κόσμο, στην Κρήτη, στην Ελλάδα, στην Εγγύς Ανατολή, στην Κάτω Ιταλία, τουλάχιστον 35 αιώνες πίσω.

Οι Λάτρες του Διονύσου με την αντίληψη της Βαθύτερης Ενότητας του Όντος (και του κόσμου), και με τα ιερά όργια (που σημαίνει ιερά έργα) Βιώνουν μυστικά την Ενότητα με το Θεό, το Ον, ταυτίζονται μαζί Του, συμμετέχουν έτσι στην Ουσία Του.

Ο Ορφέας δεν το αρνείται αυτό. Πίστευε όμως ότι η Θεία Δημιουργία κι η Εξέλιξη, γίνεται στους μεταφυσικούς κόσμους κι όχι εξωτερικά σε ένα «αντικειμενικό» κόσμο. Έτσι μόνοεσωτερικά, βιωματικά, μπορεί να γίνει Κατανοητή η Ουσία της Θεότητας, και να επιτευχθεί η Ένωση με τον Θεό. Εσωτερικεύοντας την Διονυσιακή Αντίληψη, προσεγγίζοντας βιωματικά (εσωτερικά) την Θεότητα ανοίγει τους Εσωτερικούς Ορίζοντες της Ύπαρξης προς τον Απέραντο Εσωτερικό Κόσμο και την ΘΕΟΤΗΤΑ.

Τι Διδάσκει στην ουσία ο Ορφέας; Ότι εφόσον η Ψυχή διαφοροποιείται (στους ανώτερους κόσμους) από το Ένα, το Όλον, και πέφτει στον υλικό κόσμο, και δένεται στο σώμα, ο μόνος δρόμος λύτρωσης είναι η λύσις της ψυχής από το σώμα. Αυτό μπορεί να γίνει εσωτερικά, μέσα στον καθένα, με την περισυλλογή των δυνάμεων της ψυχής και τον «αποχωρισμό» από το σώμα.

Η ΛΥΣΙΣ, ο «αποχωρισμός» από το σώμα, έχει πολλά επίπεδα εμβάθυνσης:

Μπορεί να σημαίνει την εξωτερική αποχή από μιασμένα αντικείμενα κι ανίερες πράξεις που οδηγεί στην ηθική στάση και στην ηρεμία.

Μπορεί να σημαίνει τον βαθύτερο ψυχικό (βουλητικό και συναισθηματικό) αποχωρισμό από την υλική ζωή που καλλιεργεί την αδιαφορία για τα εγκόσμια και την ησυχία.

Μπορεί να σημαίνει τον βαθύτερο αποχωρισμό του νου από την ενασχόλησή του με τον εξωτερικό κόσμο.

Μπορεί να σημαίνει το Εκστατικό Βύθισμα στην Ενότητα της Ύπαρξης, πίσω από όλες τις διαφοροποιήσεις.

Μπορεί να σημαίνει την Πλήρη Ταύτιση με την Θεότητα.


φωτογ,Κων/νος Γιαντσιος


Μπορεί ακόμα να σημαίνει τον συνειδητό αποχωρισμό από το σώμα και την μετάβαση στους κόσμους του υπερπέραν (αυτό που κάποιοι ονομάζουν αστρικό ταξίδι).

Μπορεί να σημαίνει τον φυσικό αποχωρισμό από το σώμα, που γνωρίζουμε σαν θάνατο.

Έτσι ο Ορφέας μιλά για μια ανοδική πορεία της ψυχής προς την Θεότητα, για μια εισέλιξη. Δεν αρνείται την εξωτερική λατρεία και τελετουργία, αλλά θεωρεί πως η εξωτερική λατρεία δεν είναι παρά ένα εξωτερικό πρώτο στάδιο στην πορεία προς τον Θεό. Στην πραγματικότητα ο Ορφέας με την Διδασκαλία του δίνει ένα απέραντο βάθος στην Διονυσιακή Λατρεία. 


Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΑΘΗΝΑ 2004 - Τελετή Έναρξης / ATHENS 2004 - Opening Ceremony

Dalaras and Alexiou, Closing ceremony Athens 2004

O Iσοκράτης για την αυτοχθονία των Ελλήνων

isokra1Ο Ισοκράτης (436-338 π.Χ.), σχετικά με την καταγωγή των Ελλήνων, αναφέρει: «Διότι κατοικούμε αυτήν την χώρα, χωρίς ούτε να εκδιώξουμε άλλους εξ αυτής ούτε να την καταλάβουμε έρημο ούτε να εγκατασταθούμε σε αυτήν ως ανάμεικτος ομάδα από διάφορα ανόμοια φύλα, απεναντίας είναι τόσον ευγενές και γνήσιο το γένος μας, ώστε τη χώρα, στην οποίαν είδαμε το πρώτο φως, εξακολουθούμε συνεχώς να κατοικούμε, διότι είμεθα αυτόχθονες και μόνον εμείς από όλους τούς άλλους έχουμε το δικαίωμα να προσφωνούμε την πόλη μας με τις ίδιες λέξεις, δια των οποίων προσαγορεύομε τούς πλέον γνωστούς συγγενείς». (Ισοκράτης, «Πανηγυρικός», 24 -25)

Η εφορία... γκρεμίζει το σπίτι του Παύλου Μελά


Σε απόγνωση η εγγονή του μακεδονομάχου. 

Υπό καθεστώς τριπλής πολιορκίας βρίσκεται πλέον ένα ιστορικό μνημείο, το σπίτι των στιγμών της οικογενειακής ευτυχίας που πρόλαβε να ζήσει ο μακεδονομάχος Παύλος Μελάς στην Κηφισιά. Στη φθορά και την εγκατάλειψη, ήρθαν να προστεθούν αφενός ακραίοι πολιτικοί κύκλοι που διεκδικούν να το οικειοποιηθούν ως πολιτικό σύμβολο και αφετέρου η εφορία που βάλθηκε να οδηγήσει σε απόγνωση την κληρονόμο και θεματοφύλακα της ιστορίας του. 

Όπως δηλώνει στον «Τύπο της Κυριακής» η εγγονή του Παύλου Μελά, Ναταλία Ιωαννίδη, συνταξιούχος του ΙΚΑ, που ζει σήμερα δίπλα στο ερειπωμένο σπίτι, κλήθηκε να πληρώσει για το έτος 2010, 5.700 ευρώ στην εφορία. 

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Άλλαξε ο αέρας, σώθηκε η Ελασσόνα – Aνακαλείται η εκκένωση της πόλης

Φωτογραφία για Άλλαξε ο αέρας, σώθηκε η Ελασσόνα – Aνακαλείται η εκκένωση της πόλης
Αίσιο τέλος φαίνεται πως έχει η μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε νωρίτερα στην περιοχή της Ελασσόνας και απειλούσε τόσο την αποθήκη πυρομαχικών στο στρατόπεδο κοντά στην πόλη, όσο και κατοικημένες περιοχές.

Ο άνεμος άλλαξε κατεύθυνση με αποτέλεσμα η πυρκαγιά να απομακρύνεται πια από την αποθήκη πυρομαχικών. Ετσι, η δημοτική αρχή ετοιμάζεται να άρει το μέτρο εκκένωσης της πόλης, διότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.

Οπως διευκρινίζει ο δήμαρχος της πόλης, Γιώργος Πασχόπουλος, η φωτιά πλέον δεν είναι απειλητική και οι πολίτες που εσπευσμένα εγκατέλειψαν τα σπίτια τους μπορούν πλέον να επιστρέψουν στην Ελασσόνα. Στο μεταξύ συνεχίζονται οι προσπάθειες της πυροσβεστικής για να τεθεί υπό πλήρη έλεγχο η πυρκαγιά.

Πηγή: iefimerida

ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 28 ΙΟΥΝΊΟΥ 2013 Αξέχαστες μέρες με Lulu στην Ιερουσαλήμ και τη Βηθλεέμ


Είχα τη μεγάλη χαρά να περάσετε μερικές ημέρες στην Ιερουσαλήμ με Lulu και να τον συνοδεύσει για να "ανοίξει το δρόμο" ανάμεσα στην Ιερουσαλήμ και τη Βηθλεέμ.
Εθελοντές για μερικά χρόνια στο σπίτι του Αβραάμ στην Ιερουσαλήμ, βρήκα Lulu στην πλήρη του μορφή σε αυτό το σπίτι προσκυνητές Secours Catholique. Εμείς δεν είχαμε δει για 35  χρόνια. Γεμάτη συγκίνηση και τη χαρά της επανένωσης!

Σπίτι-of-Abraham.jpg
 Σπίτι-of-Αβραάμ-copy-1.jpg

Lulu μου είπε την άφιξή του στη Χάιφα όπου προσγειώθηκε χωρίς Ισιδώρου παρέμεινε στην Αθήνα. Κατά πρώτον, παραδίδονται από τις ισραηλινές αρχές. Η παρέμβαση της Valerie, σύζυγος ενός διπλωμάτη, πρέπει να βγούμε από αυτήν την κατάσταση.

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Την Κυριακή 7 Ιουλίουμε με Γιώργο Νταλάρα και τη Γλυκερία


 Την Κυριακή 7 Ιουλίου στο αρχαίο θέατρο του Δίου, στις 9,30 μμ,  υπό την αιγίδα της  Παμμακεδονικής Ένωσης ΗΠΑ  θα δοθεί συναυλία με το Γιώργο Νταλάρα και τη Γλυκερία, με γενική είσοδο 15 ευρώ.



Ετοιμάζει βαλίτσες για το Βαλκανικό Πρωτάθλημα Τζούντο ο 14χρονος Αιμίλιος Σιανίδης



Katerini News | Κατερίνη | Πιερία
Η  εκπροσώπηση  στο Βαλκανικό πρωτάθλημα τζούντο παίδων-κορασίδων θα είναι από την Πιερία και συγκεκριμένα από την Λεπτοκαρυά.
Ο 14χρονος αθλητής του συλλόγου «Τζούντο-Ερμής»  Αιμίλιος Σιανίδης ετοιμάζει τις βαλίτσες του για το πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί 5και 6 Ιουλίου στην πόλη Τέκιρνταγκ της Τουρκίας.
Μια ημέρα πριν αναχωρήσει ο ίδιος και ο προπονητής του Αθανάσιος Κατέλας μίλησαν στο Katerini-news για την προσπάθεια που κάνουν, τις  προσδοκίες τους για το πρωτάθλημα αλλά και για τις άθλιες υποδομές στις οποίες αθλούνται περίπου 40 παιδιά σε έναν σύλλογο που τιμά την Πιερία χαρίζοντας μας διακρίσεις με τους αθλητές του.

Στόχος η τριάδα

Ο 14χρονος Αιμίλιος προπονήθηκε εντατικά και είναι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Αισιόδοξος και μαχητικός δεν αποκλείει τίποτα από τη διεθνή διοργάνωση και φυσικά ένα μετάλλιο είναι στους στόχους του.  «Όλο αυτό τον καιρό κάνουμε σκληρή προπόνηση για να προετοιμαστώ για τους αγώνες. Είναι σκληρή η προπόνηση και επίπονη αλλά ελπίζω σε κάποια πρόκριση που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερες διοργανώσεις όπως το πανευρωπαϊκό. Το όνειρο μου είναι ο Ηλίας Ηλιάδης και ελπίζω να τον φτάσω κάποια στιγμή».
Όπως ομολογεί υπήρξαν στιγμές που ένιωσε ότι κουράστηκε όμως η αγάπη του για το άθλημα,  το πείσμα και η θέληση του για διάκριση έκαναν αυτές τι στιγμές πολύ μικρές.

Σκληρή προπόνηση

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Spiegel: Ένα νέο κούρεμα του ελληνικού χρέους «μοιάζει αναπόφευκτο».



Ρεπορτάζ με τον τίτλο «Σπιράλ προς τα κάτω», δημοσιεύει το περιοδικό Spiegel, στο οποίο επισημαίνει ότι  «η ευρωδιάσωση δεν προχωράει» και ότι ένα νέο κούρεμα του ελληνικού χρέους μοιάζει αναπόφευκτο.

Το δημοσίευμα αναφέρεται στις χώρες της νότιας Ευρώπης, που...
πλήττονται βαρύτατα από την κρίση, επισημαίνοντας ότι όχι μόνο στην Ισπανία και την Ελλάδα, αλλά και στην Ιταλία και την Πορτογαλία το δημόσιο χρέος αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό παρά την πολιτική λιτότητας και τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες.

Μιλώ για σένα (Μελίνα Κανά)

Απόφαση για επιβολή τέλους παρεπιδημούντων από το 2014 πήρε ο δήμος Δίου-Ολύμπου

Tην απόφαση για επιβολή τέλους παρεπιδηµούντων έλαβε πρόσφατα ο δήμος Δίου-Ολύμπου.  Πρόκειται για τέλος που ανέρχεται σε ποσοστό 0,5% επί του µισθώµατος κλίνης για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πάσης λειτουργικής µορφής (ξενοδοχείων,  motels,  bungalows, ξενώνων και επιπλωµένων διαµερισµάτων και επιχειρήσεων που εκµεταλλεύονται µέχρι και 7 δωµάτια) σε όλη την επικράτεια του δήµου.  

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Αρχαία Ελληνική Ευχή Γενεθλίων




Ω κορυφαία Θεά των γεννήσεων Ακραία Άρτεμη, 
δέξου αυτόν τον σεμνό ύμνο και χάρισε την ευλογία σου σε αυτόν που γιορτάζει την ημέρα της γεννήσεως του στο υλαίο πεδίο της ύπαρξης...

Το πρόγραμμα του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου και η παρουσίαση του λευκώματος στην Κοζάνη









Στο φιλόξενο χώρο του Μουσείου Σύγχρονης Τοπικής Ιστορίας στην Κοζάνη και σε μια ζεστή ατμόσφαιρα έγινε το Σάββατο 29 Ιουνίου η παρουσίαση του λευκώματος και η παράλληλη παρουσίαση του προγράμματος του 42ου Φεστιβάλ Ολύμπου.