ΑρχειοθήEις μνήμην του Ορφέως Μεγάλο κακό η ημιμάθεια…!!! ΛΕΙΒΗΘΡΑ : Μέχρι και έωςκη ιστολογίου

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ




Η Ατλαντίδα (στα Αρχαία Ελληνικά: Ἀτλαντὶς νῆσος) είναι ένα μυθικό νησί που πρωτοαναφέρθηκε στους διαλόγους του Πλάτωνα «Τίμαιος» και «Κριτίας».
Στην περιγραφή του Πλάτωνα, η Ατλαντίδα, που βρίσκεται «πέρα από τις Ηράκλειες στήλες», ήταν μια ναυτική δύναμη που είχε κατακτήσει πολλά μέρη της δυτικής Ευρώπης και της Λυβικής, περίπου 9.000 χρόνια πριν τον Σόλωνα (δηλαδή κατά το 9560 π.Χ.). Μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια να εισβάλει στην Αθήνα, η Ατλαντίδα βυθίστηκε μυστηριωδώς στο πέλαγος «σε μια μόνο ημέρα και νύχτα ατυχίας».

Τουρισμός ή Απόβλητα;





Καθώς η μικρής διάρκειας τουριστική περίοδος στην περιοχή μας ολοκληρώνεται και καθώς ετοιμαζόμαστε να αποτιμήσουμε τις νέες απώλειες στον κατ΄ ευφημισμόν  τελικά “πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης” της περιοχής μας τον τουρισμό, βρισκόμαστε επίσης μπροστά στο σοβαρό ενδεχόμενο να  προβλέπουμε νέες απώλειες για τις επερχόμενες περιόδους , λόγω της προφανούς μειωμένης ευαισθησίας – ή της καθόλου ευαισθησίας – των τοπικών ιθυνόντων και αρχόντων μας!!!

Είμαστε πεπεισμένοι πως σήμερα και κατόπιν των αντιδράσεων της τοπικής κοινωνίας, τόσο οι συμπολίτες μας αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες που εισηγήθηκαν θετικά, όσο και οι δημοτικοί σύμβουλοι του δήμου Δίου – Ολύμπου οι οποίοι υπερψήφισαν την κύρωση της σύμβασης εναπόθεσης αποβλήτων της εταιρείας TOSOH, στο παλαιό λατομείο του Λιτοχώρου, έχουν αντιληφθεί πια το μέγεθος της πρόχειρης αρχικής τους απόφασης.

Ως Ένωση Ξενοδόχων μας είναι εξαιρετικά άβολο να επιχειρούμε την επιστημονική δική μας προσέγγιση – τεκμηρίωση για το θέμα ή την οικονομική του διάσταση για το ταμείο του δήμου Δίου – Ολύμπου. Είναι όμως πασιφανές πια, πως ανεξάρτητα από τις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων υπηρεσιακών και μη παραγόντων για την έλλειψη σοβαρού κινδύνου μολύνσεως του υδροφόρου ορίζοντα της περιοχής μας, το συγκεκριμένο θέμα ως μείζον θέμα “ψυχολογίας” του επισκέπτη και κυρίως του κατοίκου της περιοχής μας έχει λάβει πια μια άλλη διάσταση.

Την πραγματική του διάσταση.

Βεβαίως και βρισκόμαστε στο πλευρό κάθε προσπάθειας (όπως η αποψινή στο Ν. Παντελεήμονα στις 20:30), για την ακύρωση μιας τέτοιας πράξης η οποία προσβάλει εμάς ως κατοίκους, προσβάλει όσους κατοίκησαν την Πιερική γη στους αιώνες, προσβάλει όλους εκείνους οι οποίοι έχουν πραγματικούς λόγους να επισκέπτονται την περιοχή και κυρίως προσβάλει το μυθικό Όλυμπο.
 Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Νέα γενιά υπολογιστών τσέπης...




Αν η επανάσταση των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων έγινε πραγματικότητα χάρις σε μία γενιά εξαρτημάτων (όπως επεξεργαστές, κάρτες γραφικών και μνήμες) τα οποία έχουν μικρές διαστάσεις και ικανοποιητικές επιδόσεις, γιατί τα ίδια εξαρτήματα να μην αξιοποιηθούν για την κατασκευή ενός «υπολογιστή τσέπης», το οποίο θα έχει κανείς συνεχώς μαζί του; Αυτή είναι η....
λογική πίσω από τα Android mini PC (γνωστά και σαν Android HDMI stick), μία καινούργια κατηγορία κομπιούτερ που, αν και το μέγεθός τους είναι λίγο μεγαλύτερο από ένα USB στικ, προσφέρουν τις βασικές λειτουργίες ενός υπολογιστή.

Το πολιτικό σύστημα «κρατικοποιεί» τα σπίτια μας με τον νέο φόρο.




Νέα επίθεση του πολιτικού συστήματος εναντίον της ελληνικής κοινωνίας είναι ο φόρος ιδιοκατοίκησης που σκέφτεται να επιβάλει η τρικομματική συγκυβέρνηση. Εκεί που ο κ. Σαμαράς είχε κατηγορήσει στο πρόσφατο παρελθόν τους κ.κ. Παπανδρέου και Βενιζέλο για το χαράτσι στα ακίνητα μέσω της ΔΕΗ και είχε υποσχεθεί προεκλογικά να το καταργήσει, όχι μόνο δεν το κατάργησε αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες,...
μελετά να επιβάλει και νέο φόρο στα ακίνητα, τον λεγόμενο φόρο ιδιοκατοίκησης.

Κλειστοί οι Δήμοι την Τετάρτη 29/8/12



Να παραμείνουν κλειστοί οι δήμοι και να λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας, στις 30 Αυγούστου, δηλαδή την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί το έκτακτο συνέδριο της ΚΕΔΕ, αποφασίσθηκε στην έκτακτη γενική συνέλευση της περιφερειακής ένωσης των δήμων.
Για δραματικές και επώδυνες περικοπές, που οδηγούν τους δήμους ....

ΚΟΜΜΑΤΑ και ΧΩΜΑΤΑ


Επισημάνσεις του Δημάρχου Δίου-Ολύμπου, Γ.Παπαθανασίου, γύρω από τον θόρυβο των τελευταίων ημερών



 

  


  Μετά τον συνεχιζόμενο θόρυβο έγινε κατανοητό και από τον πλέον δύσπιστο ότι η υπόθεση της μεταφοράς και εναπόθεσης των χωμάτων στο χώρο της ΔΕΑΔΟ, άλλους σκοπούς εξυπηρετεί και ότι κάποιοι τουλάχιστον από τους δήθεν ανησυχούντες κάπου αλλού έχουν στραμμένο το ενδιαφέρον τους. Προφανώς, το παραπροϊόν της Tosho είναι για αυτούς το μέσο προκειμένου να επιτύχουν τους δικούς τους προσωπικούς αλλά και κομματικούς σκοπούς.
·       
Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι στην πρόσφατη εκδήλωση που έγινε στο Λιτόχωρο  δεν κλήθηκε κανείς απ’ όσους  συντάχθηκαν θετικά (Αντιπεριφέρεια Πιερίας, Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας και   Δήμος) με τις εισηγήσεις των αρμόδιων φορέων, των κρατικών υπηρεσιών αλλά και των επιστημονικών φορέων ( Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης).

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Ο ΣΟΛΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΤΥΡΑΝΝΙΑΣ



Γράφει ο Θαλαμοφύλακας
Οταν ο Σόλων (ο μέγας νομοθέτης) αισθάνθηκε ότι ο Πεισίστρατος (ο οποίος ήταν συγγενής του) είχε σκοπό να αναλάβει την εξουσία και να εφαρμόσει τυραννία στην Αθήνα, προκειμένου να ξυπνήσει τους Αθηναίους και να ματαιώσει τα σχέδια του Πεισίστρατου, πήρε το δόρυ και την ασπίδα του και όρμησε στη συνέλευση του Δήμου.

Κράτώντας το δόρυ και την ασπίδα, προειδοποίησε τους πολίτες για τα σχέδια του Πεισίστρατου και δήλωσε ότι ο ίδιος προτίθετο να σταθεί στο πλευρό της πόλης, λέγοντας αυτά τα λόγια:


"Αθηναίοι, από άλλους σας είμαι σοφότερος και από άλλους σας πιο γενναίος.  Σοφότερος από αυτούς που δεν......
αντιλαμβάνονται την απάτη του Πεισίστρατου και πιο γενναίος από αυτούς που ενώ το ξέρουν, σιωπούν από φόβο".

Και τα μέλη της Βουλής που ήταν με το μέρος του Πεισίστρατου, έλεγαν πως ο Σόλωνας είναι τρελός.

Ο Πεισίστρατος τελικά έγινε τύραννος και ο Σόλων αυτό-εξορίστηκε, φιλοξενούμενος στην αυλή του Κροίσου. Από την εξορία του, έγραψε στους Αθηναίους τα εξής:

Από δική σας δειλία κι αμυαλιά σας χτυπούν οι φουρτούνες
όχι μομφές στους Θεούς. δεν είναι φταίχτες.
εσείς οι ίδιοι αρματώσατε τούτους εδώ και τους τρανέψατε τόσο.
έτσι απ' αυτά, στην πικρή πέσατε τώρα σκλαβιά.
Ίδια αλεπού περπατάει πονηρά ο καθένας σας χώρια,
μα όλοι σαν πάτε μαζί, τότε σας πιάνει αμυαλιά
οι γαλιφιές σας πλανεύουν και δίνετε πίστη στα λόγια,
όμως καμιά προσοχή στα έργα δεν δίνετε εσείς.



ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ

Vardarska τα Σκόπια στην εγκυκλοπαίδεια Sopena το 1936





 «Εγκυκλοπαίδεια SOPENA – Nuevo Diccionario Ilustrado de la Lingua Espanola», δηλ. «Νέο Λεξικό της Ισπανικής Γλώσσης», που εκδόθηκε στην Βαρκελώνη το 1936. Στη σελίδα 980 του 2ου τόμου υπάρχει το λήμμα «Servia – Croacia – Eslovenia (Yugoslavia)». Στη μεσαία στήλη της σελίδας, στην προτελευταία παράγραφο περιγράφεται αναλυτικά η διοικητική διαίρεση της Γιουγκοσλαβίας κατά την εποχή εκείνη:

ΞΕΚΙΝΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΩ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑΣ





  Παρουσία του Δημάρχου Κατερίνης Σάββα Χιονίδη υπεγράφη σήμερα Δευτέρα 27 Αυγούστου στα γραφεία της ΔΕΥΑΚ από τον πρόεδρο της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Κατερίνης Αστέριο Μπουσνάκη και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας αναπλάσεων ΑΤΕ Πανάγο Παναγιώτη, το συμφωνητικό εκτέλεσης του έργου «Αποχέτευση Ακαθάρτων των Τοπικών Κοινοτήτων Κάτω Αγίου Ιωάννη και Νέας Τραπεζούντας».

Μαφιόζικη ληστεία στη Λεπτοκαρυά Πιερίας



Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η αστυνομία για τον εντοπισμό πέντε ληστών που επιτέθηκαν και λήστεψαν μία γυναίκα στην Λεπτοκαρυά Πιερίας


Οι δράστες, τρεις εκ των οποίων επέβαιναν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ακινητοποίησαν τη μοτοσικλέτα που οδηγούσε 36χρονη αλλοδαπή,
υπήκοος Τσεχίας, σύζυγος ιδιοκτήτη κοσμηματοπωλείου και με την απειλή δύο όπλων και χρήση σωματικής βίας την επιβίβασαν στο όχημά τους. 
Οι ληστές αφού έδεσαν την άτυχη γυναίκα, κατευθύνθηκαν στην περιοχή Πλάκας Λιτόχωρου.Κατά τη διαδρομή απέσπασαν τον κωδικό

Κατάλογος καύσεων θερμίδων στο σεξ




Επιχείρηση «Ξένιος Ζεύς»: Προφανώς κάτι δεν πάει καλά

ImageΠροφανώς κάτι δεν πάει με την πραγματικότητα στην Ελλάδα ή τουλάχιστον κανείς δεν την αντιλαμβάνεται έτσι όπως θα έπρεπε να την αντιλαμβάνεται.
Δεν εξηγείται αλλιώς αφενός  ο μικρός αριθμός των αλλοδαπών που ελέχθησαν από την επιχείρηση «Ξένιος Ζεύς» και αφετέρου η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους «νόμιμους» και τους παράνομους αλλοδαπούς που προέκυψε από τους ελέγχους της ΕΛ.ΑΣ.
Πιο συγκεκριμένα από την αρχή της επιχείρησης σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας ελέχθησαν συνολικά 12.288 αλλοδαποί, από τους οποίους συνελήφθησαν 2.026, γιατί δεν πληρούσαν τις νόμιμες προϋποθέσεις παραμονής στη χώρα.

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

ΑΡΧΑΙΑ ΔΩΔΩΝΗ


Θέατρο Δωδώνης (μέρος 1ο) ( Ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ) Θέατρο Δωδώνης (μέρος 2ο) (Ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ) Το είδαμε εδώ


Στη στενή κοιλάδα ανατολικά του Τόμαρου βρίσκεται το ιερό της Δωδώνης, που στην αρχαιότητα αποτελούσε το θρησκευτικό κέντρο της βορειοδυτικής Ελλάδας και συνδεόταν με τη λατρεία του πατέρα των θεών, Δία. Η Δωδώνη ήταν γνωστή για το ξακουστό μαντείο, που σύμφωνα με την παράδοση ήταν το αρχαιότερο στην ελληνική επικράτεια, στοιχείο που επιβεβαιώνεται και από τις αναφορές του στα ομηρικά έπη. Σχετικά με την ίδρυση του ιερού, ο Ηρόδοτος (2.52) αναφέρει το σχετικό μύθο, που του είπαν οι ιερείς, όταν επισκέφθηκε τη Δωδώνη: από τη Θήβα της Αιγύπτου ξεκίνησαν δύο μαύρα περιστέρια (πελειάδες), από τα οποία το ένα πήγε στη Λιβύη, όπου ιδρύθηκε το ιερό του Άμμωνα Δία, και το άλλο ήλθε στη Δωδώνη και κάθισε επάνω σε μία βελανιδιά, το ιερό δένδρο του Δία, και με ανθρώπινη ομιλία υπέδειξε το σημείο όπου έπρεπε να ιδρυθεί το μαντείο του θεού. Από το θρόισμα των φύλλων του δένδρου και από το πέταγμα των πουλιών που φώλιαζαν σε αυτό, οι μάντεις ερμήνευαν τη βούληση του Δία. Οι χρησμοί δίνονταν και με βάση το κελάρυσμα των νερών της ιερής πηγής και από τον ήχο χάλκινων λεβήτων που στέκονταν πάνω σε τρίποδες γύρω από το ιερό δένδρο. Σύμφωνα με τις αρχαίες πηγές, οι ιερείς του μαντείου ήταν αρχικά μόνο άνδρες, αλλά αργότερα έκαναν την εμφάνισή τους και γυναίκες, οι λεγόμενες «Πελειάδες». Χαρακτηριστικό των ιερέων ήταν ότι περπατούσαν ξυπόλυτοι και κοιμούνταν στη γη για να έχουν άμεση επαφή με αυτή. 

Στης αμαρτίας το στρατί...



thumb
Του Σταύρου Χριστακόπουλου
«Η περιοδεία πέτυχε απολύτως, το κλίμα στηΓερμανία είναι διαφορετικό, η Γαλλία στέκεται σταθερά στο πλευρό μας και τώρα το μόνο που μένει είναι να αποδείξει η κυβέρνηση ότι εννοείαυτά που λέει, ώστε και οι δανειστές, επιτηρητές, εταίροι κ.λπ. να πειστούν ότι η Ελλάδα έχει τη διάθεση να αυξήσει τον βαθμό πολιτικήςαξιοπιστίας της και συνεπώς να αποτελέσει σταθερά μέλος του ευρώ». Αυτά ακούσαμε και διαβάσαμε μετά την ευρωπαϊκή τουρνέ Σαμαρά...

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Η ΠΟΙΟ ΑΡΕΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ



Ο Πλάτων στους «Νόμους, 716.c.1 –  717.b.7» μας αναφέρει πώς :

Αθηναίος : “Ποια πράξη όμως είναι αρεστή στο θεό και σύμφωνη με την θέλησή του ;; Υπάρχει μόνο μία, που την εκφράζει το παλιό ρητό : στο όμοιο αρέσει το όμοιο που τηρεί το μέτρο. Τα υπερβολικά δεν είναι αρεστά ούτε μεταξύ τους ούτε σε εκείνα που έχουν μέτρο. Κατά την άποψή μας, ο θεός είναι το βασικό μέτρο των πραγμάτων, πολύ περισσότερο από τον άνθρωπο όπως υποστηρίζουν μερικοί[1]. Αν θέλει λοιπόν κανείς να γίνει προσφιλείς στον θεό πρέπει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να του μοιάσει. Σύμφωνα με την παραπάνω αρχή, όποιος είναι συνετός θα έχει την φιλία του θεού – αφού θα του μοιάζει – ενώ ο μη σώφρων και άδικος, ως εντελώς διαφορετικός από τον θεό, θα είναι εχθρός του. Το ίδιο ισχύει  και για όλα τα άλλα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι λογική συνέπεια του συλλογισμού αυτού είναι το εξής δίδαγμα, που το θεωρώ κάλλιστο και αληθέστατο από όλα τα άλλα. Για τον αγαθό άνθρωπο, το κάλλιστο και άριστο μέσο για να ζήσει ευδαίμονα βίο είναι να θυσιάζει στους θεούς και να βρίσκεται σε συνεχή επαφή μαζί τους με την ευχή, τις προσφορές και την λατρεία.  Για τον κακό άνθρωπο είναι φυσικό να συμβαίνει το αντίθετο, αφού έχει ακάθαρτη ψυχή. Τόσο ο θεός όσο και ο αγαθός άνθρωπος δεν είναι σωστό να δέχονται δώρα από βρόμικα χέρια – κάτι που σημαίνει ότι ο κόπος που καταβάλλουν οι ασεβείς για να αποκτήσουν την εύνοια των θεών πάει χαμένος, ενώ το αντίθετο συμβαίνει με τις προσπάθειες των ενάρετων. Αυτός λοιπόν πρέπει να είναι ο στόχος μας. Ποια όμως είναι τα βέλη μας και τα μηχανήματα με τα οποία θα τα εκτοξεύσουμε ;;Ας πούμε πως αυτά είναι τα όπλα μας, πρώτο και καλύτερο θεωρείται η απόδοση τιμών στους Ολύμπιους θεούς που προστατεύουν την πόλη και μετά στους χθόνιους θεούς. Στους πρώτους πρέπει να προσφέρονται οι ανώτερες τιμές, τα άρτια και τα δεξιά, ενώ στους δεύτερους τα περιττά και αριστερά. Στην συνέχεια ο ευσεβής θα αποδώσει τιμές στους δαίμονες, τους ήρωες, τους πατρώους θεούς – όπως προστάζει ο νόμος – και τέλος στους ζωντανούς γονείς, αφού είναι σωστό και δίκαιο να πληρώνει κανείς πρώτα τα πιο σημαντικά χρέη του  και στην συνέχεια τα υπόλοιπα.
{ΑΘ.} “Τίς οὖν δὴ πρᾶξις φίλη καὶ ἀκόλουθος θεῷ; μία, καὶ ἕνα λόγον ἔχουσα ἀρχαῖον, ὅτι τῷ μὲν ὁμοίῳ τὸ ὅμοιον ὄντι μετρίῳ φίλον ἂν εἴη, τὰ δ᾽ ἄμετρα οὔτε ἀλλήλοις οὔτε τοῖς ἐμμέτροις. ὁ δὴ θεὸς ἡμῖν πάντων χρημάτων μέτρον ἂν εἴη μάλιστα, καὶ πολὺ μᾶλλον ἤ πού τις, ὥς φασιν, ἄνθρωπος· τὸν οὖν τῷ τοιούτῳ προσφιλῆ γενησόμενον, εἰς δύναμιν ὅτι μάλιστα καὶ αὐτὸν τοιοῦτον ἀναγκαῖον γίγνεσθαι, καὶ κατὰ τοῦτον δὴ τὸν λόγον ὁ μὲν σώφρων ἡμῶν θεῷ φίλος, ὅμοιος γάρ, ὁ δὲ μὴ σώφρων ἀνόμοιός τε καὶ διάφορος καὶ <ὁ> ἄδικος, καὶ τὰ ἄλλ᾽ οὕτως κατὰ τὸν αὐτὸν λόγον ἔχει. νοήσωμεν δὴ τούτοις ἑπόμενον εἶναι τὸν τοιόνδε λόγον, ἁπάντων κάλλιστον καὶ ἀληθέστατον οἶμαι λόγων, ὡς τῷ μὲν ἀγαθῷ θύειν καὶ προσομιλεῖν ἀεὶ τοῖς θεοῖς εὐχαῖς καὶ ἀναθήμασιν καὶ συμπάσῃ θεραπείᾳ θεῶν κάλλιστον καὶ ἄριστον καὶ ἀνυσιμώτατον πρὸς τὸν εὐδαίμονα βίον καὶ δὴ καὶ διαφερόντως πρέπον, τῷ δὲ κακῷ τούτων τἀναντία πέφυκεν. ἀκάθαρτος γὰρ τὴν ψυχὴν ὅ γε κακός, καθαρὸς δὲ ὁ ἐναντίος, παρὰ δὲ μιαροῦ δῶρα οὔτε ἄνδρ᾽ ἀγαθὸν οὔτε θεὸν ἔστιν ποτὲ τό γε ὀρθὸν δέχεσθαι· μάτην οὖν περὶ θεοὺς ὁ πολύς ἐστι πόνος τοῖς ἀνοσίοις, τοῖσιν δὲ ὁσίοις ἐγκαιρότατος ἅπασιν. σκοπὸς μὲν οὖν ἡμῖν οὗτος οὗ δεῖ στοχάζεσθαι· βέλη δὲ αὐτοῦ καὶ οἷον ἡ   τοῖς βέλεσιν ἔφεσις τὰ ποῖ᾽ ἂν λεγόμενα ὀρθότατα φέροιτ᾽ ἄν; πρῶτον μέν, φαμέν, τιμὰς τὰς μετ᾽ Ὀλυμπίους τε καὶ τοὺς τὴν πόλιν ἔχοντας θεοὺς τοῖς χθονίοις ἄν τις θεοῖς ἄρτια καὶ δεύτερα καὶ ἀριστερὰ νέμων ὀρθότατα τοῦ τῆς εὐσεβείας σκοποῦ τυγχάνοι, τὰ δὲ τούτων ἄνωθεν [τὰ περιττὰ] καὶ ἀντίφωνα, τοῖς ἔμπροσθεν ῥηθεῖσιν νυνδή. μετὰ θεοὺς δὲ τούσδε καὶ τοῖς δαίμοσιν ὅ γε ἔμφρων ὀργιάζοιτ᾽ ἄν, ἥρωσιν δὲ μετὰ τούτους. ἐπακολουθοῖ δ᾽ αὐτοῖς ἱδρύματα ἴδια πατρῴων θεῶν κατὰ νόμον ὀργιαζόμενα, γονέων δὲ μετὰ ταῦτα τιμαὶ ζώντων· ὡς θέμις ὀφείλοντα ἀποτίνειν τὰ πρῶτά τε καὶ μέγιστα ὀφειλήματα,”.

[1] Εννοεί τον Πρωταγόρα!

Συγγραφέας κειμένου : Κεφάλας Ευστάθιος [8-8-2009, ΕΛΛΑΣ]


Πηγή:http://eleysis69.wordpress.com

Κανονισμός Εθνικού Δρυμού Ολύμπου




Η είσοδος στον Εθνικό Δρυμό επιτρέπεται μόνον από τους 
υπάρχοντες δρόμους και η κυκλοφορία επιτρέπεται μόνο 
στα διαμορφωμένα μονοπάτια, από την ανατολή μέχρι τη 
δύση του ηλίου.  

 Δεν επιτρέπεται :
- H είσοδος χωρίς συνοδό σε παιδιά κάτω των 14 ετών.
- H στάθμευση σε άλλους χώρους εκτός των ειδικών χώρων
 στάθμευσης.
- H κοπή δέντρων, η μεταφορά φυτοχώματος, το ξερίζωμα
 και η συλλογή θάμνων, φυτών ή σπόρων.
- Tο άναμμα φωτιάς και η κατασκήνωση στην ύπαιθρο.
- Tο κυνήγι κάθε ζώου με οποιοδήποτε μέσο, καθ' όλη τη 
διάρκεια του έτους.
- H καταστροφή και η συλλογή φωλιών, αυγών ή νεοσσών 
και γενικότερα η ενόχληση και καταστροφή ειδών της πανίδας.
- H πρόσκληση ζημιών σε γεωλογικούς σχηματισμούς.
H ελεύθερη κυκλοφορία οποιωνδήποτε ζώων που συνοδεύουν
 επισκέπτες.


Ο Εθνικός Δρυμός του Ολύμπου προστατεύεται με ειδική 
νομοθεσία. Για τους παραβάτες εφαρμόζονται οι διατάξεις
 του Ν.Δ. 86/1969, του Ν.Δ. 996/1971, και των Νόμων 
177/1975, 998/1979, 1650/1986, 2742/1996 και 3044/2002.

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

ΣΤΟΥΣ 40 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ



Καλό καιρό σε ολόκληρη τη χώρα, με υψηλές θερμοκρασίες στα ηπειρωτικά, περιμένουμε σήμερα.
Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 20 έως 36 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, από 23 έως 37 στην Κεντρική και Νότια Ελλάδα, από 24 έως 40 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα και από 25 έως 33 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου και στην Κρήτη.

ΕΡΕΥΝΑ: Ο γάμος οδηγεί τις γυναίκες να πίνουν



Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνδρες...
είναι πιθανότερο να πίνουν λιγότερο όταν παντρεύονται, αλλά οι παντρεμένες γυναίκες τείνουν να αυξήσουν την κατανάλωση αλκοόλ.
Μια ομάδα με επικεφαλής την Corinne Reczek, 

επίκουρο καθηγήτρια κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σινσινάτι, ανέλυσαν τα στοιχεία που συνέλεξαν κατά τη διάρκεια μιας 47-χρονης περιόδου από 5.000 κατοίκους του Wisconsin που αποφοίτησαν από το γυμνάσιο το 1957.

Independent: "O Έλληνας ζητιάνος περιοδεύει ξανά"..




''Ο Έλληνας ασθενής επιστρέφει ξανά για βοήθεια'' είναι το πικρόχολο σχόλιο της βρετανικής Independent σε σημερινό της άρθρο.  ''Ο Έλληνας ζητιάνος περιοδεύει για μία ακόμη φορά στις ευρωπαικές πρωτεύουσες. Ο πρόεδρος της κυβέρνησης Αντώνης Σαμαράς ζητάει περισσότερο χρόνο για την υλοποίηση του Μνημονίου'' αναφέρει....
ο αρθρογράφος.

Μάλιστα τα ειρωνικά σχόλια και

Αναπόφευκτη η σύγκρουση κοινωνίας – κράτους.



Όταν η κοινωνία δεν μπορεί να συναντήσει την πολιτική απόφαση πουθενά και όταν το κράτος, το οποίο αντί να είναι οργάνωση λαού, έχει αυτονομηθεί πλήρως και στην ουσία αποτελεί κατοχικό καθεστώς σε βάρος της κοινωνίας, είναι επόμενο πως αυτά τα δύο κάποια στιγμή θα έρθουν αντιμέτωπα.

Κατ’ αρχήν θα πρέπει με κάθε τρόπο να γίνει διάκριση μεταξύ....
κράτους ως κατοχικού καθεστώτος και