ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ
Mε αφορμή το αντικείμενο για ενημέρωση, και συζήτηση, σχετικά με το θέμα των διοδίων στη Λεπτοκαρυά, συνεδρίασε την Παρασκευή 23/9 η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης του δήμου Δίου-Ολύμπου.
Όσο αφορά το θέμα, αυτό, η επιτροπή διαβούλευσης, συνεδρίασε μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου [ ούτως η άλλως, η επιτροπή έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα,] και το δημοτικό συμβούλιο πρέπει να αποφασίσει για τα διόδια. ωστόσο χάσαμε πολύ χρόνο, [το καλοκαίρι τελείωσε,!!! ] εισήγηση για το θέμα δεν υπήρχε, και όλοι μας τιμήσαμε την πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής, η πρόεδρος απουσίαζε,!!. ο δημαρχεύων Γεώργιος Φαρμάκης εκπροσώπησε, άξια την επιτροπή!!!
Εκπροσωπώντας τον σύλλογο παλιά Λεπτοκαρυά κατέθεσα, τα εξής : Είναι γνωστό ότι το 2001 ξεκίνησαν ,οι διαδικασίες ,προκήρυξη, διεθνείς διαγωνισμών ,με την έννοια να κατασκευαστούν, καλώς η κακώς τα υπόλοιπα των εθνικών οδών, κλειστού τύπου που σημαίνει, μετωπικά διόδια [ όπως και πλευρικά διόδια ,σε κάποια σημεία και παράπλευρα, κόστος,το 2003 00,4 ανα ́ χιλιόμετρο και 00,7 σήμερα.] για να αλλάξουμε τα παραπάνω χρειάζεται… λαό,… συναίνεση…και τόσα άλλα!! τα έχουμε;;
Στον ανατολικό Όλυμπο έγινε πρώτη φορά γνωστό όταν ξεκίνησαν την κατασκευή των πλευρικών διοδιων,άκολουθησε πανδαιμόνιο έγινε έκτακτο Δ.Σ. Και ο δήμος προσέφυγε στα δικαστήρια κατά του ελληνικού δημοσίου, και κατά της Αιγαίον ΑΕ. εκπρωσωπισα τον δήμο στα δικαστήρια, κερδίζοντας χρόνο!!! κάποιοι άλλοι έστηναν,για τις εκλογές, το προφίλ τους, ,εξαγγελωντας πικρόχολα σχόλια ,κατά του δήμου..!!!
ωστόσο οι συντεχνίες συνεχίζονται, και επικρατεί ακόμη σύγχυση. Οι φορείς, κατά καιρούς πήγαιναν στην πρωτεύουσα,και ερχόμενοι, πίσω,μαζι με τα ταξίματα, των Αθηνών, πανηγύρισαν τις επιτυχίες τους .Ακόμη μια φορά η άγουρη πολιτική της Πιερίας τα ζήτησε όλα μαζί !!! Τη 13 εθνική οδό ,2 κόμβους στην βόρια μόνο Πιερία κλπ, μα είναι δυνατόν να θέλεις όλα , !!αφού, αυτά ,κοστίζανε τουλάχιστον όσο το κύριο έργο, τα είδατε εσείς ;;
ΠΡΟΤΑΣΗ!!
Ήταν και είναι ,στα μέτρο του εφικτού, και βάσει των δεδομένων όπως αυτά έχουν εξελιχθεί ως σήμερα.
Πρώτον: επιλέγουμε , τεχνικό σύμβουλο, ιεραρχώντας τα παράπλευρα έργα πια μπορούν να γίνουν π.χ.[ η γεφύρια της ζηλιανας, από την επάνω πλευρά του δρόμου , το ίδιο και στη ντοπόλιανη , όπως και της Λεπτοκαρυάς, ο παράδρομος κλπ !!!]
Δεύτερον: ουσιαστικό είναι να ξέρουμε την πηγή της χρηματοδότησης ,ειδικά σε αυτήν την περίπτωση είναι το ελληνικό δημόσιο, και όχι η Αιγαίου ΑΕ,χωρίς να μας πειράζει ποιος θα κατασκευάσει, το έργο!!!
Παράδειγμα: στα υπό κατασκευή έργα , Σκοτίνα έως Ν.Πόρους,πετύχαμε με τεχνικό σύμβουλο τότε, τον Ζιασιακόπουλο Γεώργιο, 3 γέφυρες, και έναν παράδρομο!!! Αν δεν καταλαβαίνουμε [ το καρφί και το πέταλο !!!] είναι πολύ πιο εύκολο…!!!
˝ Kίνημα Eιρήνη Eρωτας Περιβάλλον Κωνσταντίνος Γιάντσιος τέως αντιδήμαρχος ανατολικού Ολύμπου